Přejít na obsah

Plechy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    45
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Plechy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. vyřešeno. Budíky jsem rozebral, motorky rozlousknul (šlo to špatně protože tam jsou zespodu plastové trny procházejíc přes horní kryt a tam jsou zataveny) takže zase násilí. Uvnitř malinký stator a rotor(malinký magnet s dírkou uprostřed) z magnetu železná osička s plastovou šroubovicí a proti tomu ozubené kolo na kterém je nasazená ručička budíků. asi jak jsem na to tlačil tak se to tam nějak hnulo a poté co se to začlo točit se tam nějak poškodilo to ozubené kolečko. bohužel je to tak drobounké že jsem ani pořádně neviděl kde. Ozubené kolečko jsem přehodil z motorku na nadrž, promazal jsem to olejíčkem na holící strojek a zatím oba ukazatelé fungují. Po připojení budíků se ručičky protočili cca o 270°. což asi dojelo na ten doraz jak psal ka_r_los, potom už jsem jenom seřídil ručičky podle stupnice(nasadil vše na nulovou hodnotu, už jsem ničím nijak netočil, budíky si nulu našli sami jak už jsem psal) a jel to projet. vše v pohodě.
  2. vždyckypři tom kmitání v tom začne cvakat jak kdyby to šlo přez zoubky.
  3. no tak nějak jsem to sundaval tahem a pak narzit.. ale šlo to z tuha.. spíš mi nejde do hlavi jakto že to ukazuje v pořádku ale při vypnutí si začnou dělat co chtěji
  4. ano dělal jsem nové podsvícení ale už dřív.. ale měl jsem tam studenej spoj tak mi to občas blblo tak jsem to předělával.. ručičky jsem sundaval násilim jinak to nešlo.. to samé nandavání
  5. Ahoj mam takový problém. Odpojil jsem budíky, rozebral a když jsem je složil a dal zpátky tak mi začala kmitat ručička u teploty po vypnutí klíče pro lepší představu přidávám video. on i ukazatel nádrže je nějaký divný. Nevíte čím by to mohlo být? http://youtu.be/BjYGd4IVMBk
  6. Tak přátelé znova se mi potvrdilo že lidská blbost je nekonečná, po všelijakém dumání, zkoušení a měření jsem chybu vyřešil, když už jsem po šesté kontroloval pojistky, tak jsem našel jednu prasklou na pozici 4 - topení klimatizace a světla zpátečky. Takže jsem vyměnil pojistku a vše funguje, nikdy by mě nenapadlo že bude topení a světla zpátečky na jedné pojistce. Cvičně sem rozebral půlku motoru a za ušetřené peníze si jdu koupit brýle aby se to neopakovalo. Tak snad to někdy někomu pomůže když najednou přestane jít zpátečka a topení. Šťastné kilometry. Zdarec
  7. ještě jsem zjistil že větrák na přímo točí
  8. Zdravím, po příchodu prvních mrazů jsem nemohl nastartovat tak sem to zkusil nakopnout přes startovací stanici. To se povedlo ale od té doby mi nefunguje větrák na topení ( dvou zónový klimatronik). Před nastartováním se na maxidotu objeví olejnička a hlásí čidlo oleje do dílny a poslední závada co jsem objevil je, že nesvítí couvací světla. po napíchnutí na vag to vyplivlo spoustu chyb ale to bylo jen z nedostatku proudu, ale pár chyb s tym nesouviselo - řídící jednotka klimatizace, to olejové čidlo, dál si nepamatuji.. nemáte nějaké tušení čím by to mohlo bít a jestli je to všechno nějak souvisejíc? Octavia ii 1.9tdi 77kw manuál př.
  9. Podle Vinu to do mého auta pasuje. Nevíte o někom kdo to má namontovaný v autě? jak se to auto chová?
  10. ať se ptám jak se ptám.. nikdo mi neodpovídá :-( tak koukám že z toho asi nic nebude
  11. nene. posílal sem jim mail.. zkusím to jak píšeš
  12. na ccautodíly jsem psal dvakrát a nikdo mi neodepisuje.. :-(
×
×
  • Vytvořit nový...