Přejít na obsah

Paulie19

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Paulie19

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. No tak ludia, to sa tu fakt nenajde nikto kto by vedel poradit?
  2. Zdravim. Mam taku otazocku ohladne fungovania original Bosch Blow off ventilu na Motore 1.8T AUM. Ked ventil vytiahnem zo sania a sanie zaslepim tak hned po nastartovani ventil dost fuci asi takych 30 sekund. Pocas tychto 30 s. niekedy dost odfukne ako keby som pridal plyn a motor zacuka ale plyn vobec nepridavam ma iba zvysene otacky ako vzdy po studenom starte. Ked otacky klesnu zhruba po tych 30. sekundach tak ventil stale trochu "fuci" co by asi nemal, alebo ano? Je to normalne ked to takto robi alebo je BOV na odchode? Ked to je zapojene normalne do sania tak VAG nepise ziadnu chybu len otacky hned po studenom starte trochu kolisu. Inak skrtiaca klapka bola vycistena a nastavena. Je teda normalne ked mi BOV robi to co mi robi? Stretol sa s tym uz niekto?
  3. Najnovsie to robi hned po starte ked sa chcem rozjet a auto bezi na sytic. Akonahle povolim spojku, klesnu otacky a auto sa chce rozbehnut tak zacnu otacky dost kolisat az ma auto tendenciu skapat. Musim dost stlacit plynovy pedal aby otacky vyskocili a potom sa to ukludni. Moze to byt vazne tou skrtiacou klapkou? A preco to robi iba ked auto ide na sytic?
  4. Zdravim. Mam taky problemik. Mam oktavku 1.8T 20V, r.v. 2004, kod motora AUM. Vacsinou rano ked su teploty pod 5 stupnov tak ked nastartujem motor krasne naskoci na brnk drzi si otacky okolo 1500 ale asi po 5 sekundach zacnu otacky dost kolisat. Niekedy padnu az pod 500 a potom zase vyskocia. Ked pridam plyn tak sa to trochu ukludni ale stale to kolise. Ked sa otacky dostanu na normalnu hodnotu okolo 800 a motor sa trosku zohreje tak to prestava robit. Stava sa to iba za studeneho motora, vonkajsej teploty pod 5 stupnov a tesne po nastartovani. Vie niekto poradit cim to moze byt? Mna napada iba ze je na odchode nejake teplotne cidlo. Sviecky a vzduchovy filter je novy. Palivovym filtrom to tiez nebude lebo by to robilo aj pocas jazdy. Budem vdacny za kazdu radu.
×
×
  • Vytvořit nový...