Přejít na obsah

Wildfire

Uživatel
  • Počet příspěvků

    43
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Wildfire

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nikde jinde chyba není, asi za to může to kontrolování pojistek a jejich vytažení s otočeným klíčem. Zajedu potupně do škodovky na smazání chyby.
  2. Zdravim, mám dotaz. Nedávno se mi rozsvítila kontrolka airbagu. Ve Vagu se mi nechce načíst jednotka airbagu, píše to "příliš mnoho chyb pro komunikaci". Kontrolka se mi rozsvítila potom, co mi praskl plast v zámku pásu, a když do něj chcu zapnout pás, tak musím zmáčknout to červený tlačítko. Ještě jsem ten den kontroloval všechny pojistky a je možný, že jsem nějakou blbě vytáhl když jsme měl otočenej klíček. Díky na případné rady
  3. Prosím o pomoc. Mám Fábii 1.4 mpi aqw, LPG. Špatně startuje, hlavně za studena. Než se ohřeje a přepne na plyn tak aji sama od sebe chcípne. Když odpojím kábl od čerpadla a napojím ho přes zásuvku zapalovače a zapnu před startem tak startuje krásně a nechcípá, prostě je po problémech. Takhle to samozřejmě provozovat nechci, takže potřebuji radu čím to může být. Měnil jsem relé, filtr paliva, pojistku. Po otočení klíčem ( když je připojeno na origo svazek) tak tlakuje asi tři sekundy. Když otočím znova klíčem tak už netlakuje. Na diagnostice není žádná závada. Mám jít po káblovým svazku nebo po čem?
  4. ze starejch stěračú jsem vytáhl ty dva tenký dlouhý drátky a na stolní brusce je po dýlce zbrousil, aby mely sirku asi 1mm, mozna trochu min...pak je das proti pinu,jako bys do nej chtel zapojit kabl a vytahnes ho...hodne lidi radi ze to jde kancelarskejma sponkama,no ja sem mel asi smulu
  5. Zrovna jsem to dodělal. Ucvakl jsem celou to koncovku a rozebral jsem ji. Princip je tam stejnej jak když se přendávají piny v koncovce co vede k rádiu. Takže jsem vyndal ty piny, ve škodovce koupil za 3kč/ks jiný, nový piny jsem dal na konce těch drátů, piny vložil zpátky do koncovky, tu jsem nacvakl na čidlo a už to chodí.
  6. Čau lidi,mám takovej problém. Přestaly mi při couvání svítit zpátečkový světla, tak jsem koupil nový čidlo, dneska jsem ho vyměnil,ale pořád nic. Podíval jsem se pořádne na ten drát co vede k čidlu a jeden drátek těsně před tou koncovkou je uhnilej,takže se ptám, dá se koupit ten kábl k čidlu i s tou koncovkou? A věděl byste někdo aji číslo z ETKY? Díky
  7. Zdravím, mám takovej problém. Loni mi začlo hučet ložisko, ale myslel jsem že to jsou pneumatiky, tak jsem jezdil dál, dokud jsem nekoupil nový gumy. Hučení bylo slyšet dál, tak jsem to dal do servisu. Tam naznali, že je špatný levý přední. Nechal jsem ale vyměnit obě dvě, abych to tam za měsíc nemusel dávat znovu. Výměna pomohla, jezdil jsme jak na obláčku, no ale po 10 000 km se ozvalo hučení zase, tentokrát obě dvě ložiska. Takže reklamace a jezdil jsem dál, dokud to po 2000 km nezačalo hučet znovu. Původně jsem tam chtěl dát FAG, ale nemohl jsem čekat než ložisko přijde, tak mi tam dali za 1500 MAPCO. Myslíte si, že kdybych objednal FAG, že by to pomohlo?
  8. Čau, lišta je tam jenom nacvaknutá, drží tam spolu s takovou gumou. Mně vepředu pořád odskakovala a nedržela tam, neřešil jsem to a kartáč v myčce to včera vyřešil za mě
  9. Tohle jsem zkoušel na svým autě. Narval jsem tam pružiny, zavřel jsem kufr a ohnul se ten čudl kterej drží vzpěru na karoserii ,takže jsem toho nechal. Ale ty odskoky místo těch dorazů by mohly fungovat.
  10. Já mám 1,4 MPi 50kw. Na delší trasy jsem se dostal i na 5,0 /100, ale to byl extrém. Za 5,5 se dá v klidu jezdit, když na to šlapu tak asi 6,5. Horší je to ve městě,spotřeba nejmíň 10 litrů. Kobinovanou spotřebu mám 6,8. Výhoda je, že je tam řetěz, takže měnit rozvody stačí až když to zažne rachotit a výměna je levná. Po roce ježdění jsem litoval, že jsem nekoupil 16V, ale pak jsem auto nechal předělat na plyn a sem spokojenej, jezdím za 1,32 Kč/km
  11. Já jsem to koupil i s normou na obalu. Ale viděl jsem ten samej typ A3/B4 i bez tý normy.
  12. No pročetl jsem tohle téma, zjistil že to má být A3/B4 a v prvním obchodu kam jsem vlezl ho měli. Ale viděl jsem aji A3/B4 bez tý normy, tak nevim.
  13. Imbus je to 8 mm. A těsnění jsem koupil tu měděnou podložku pod šroub.
  14. Předchozímu majiteli mojeho auta, který jezdil na výměnu oleje do Škoda servisu, tam lili Castrol 5W40. Po koupi auta jsem ho tam dal jednou na výměnu oleje a dali tam zase 5W40 za 1360 Kč, filtr, těsnění a práce - celkem 1700 Kč. Do Škoda servisu jsem to dal, aby jsem měl zápis ve serviní knížce, ale za 1700 to fakt oželím. Teď jsem koupil Castrol magnatec 10W40 za 5 litrů za 620 kč, filtr za 120, těsnění za 8 korun a měnil jsem to sám. Akorát jsem si musel koupit nástavec imbus 8 mm na ráčnu, abych mohl povolit výpustný šroub.
  15. Mně to originální rádio taky blbnulo. Hrálo sice dobře, ale jak je ten pravej ovladač na ladění stanic tak ten se nějak uvolnil a pořád jakoby vypadával a rádio kvůli tomu přestávalo hrát. Koupil jsem PIONEER DEH-4200SD, chtěl jsem rádio co přehrává z SD karty, a jsem s ním spokojenej. Nejlepší je, že nový MS 402 se prodává ve škodovce za 8 269,30 Kč , na aukru se dá sehnat za 400.
×
×
  • Vytvořit nový...