Přejít na obsah

nokiano

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli nokiano

  • Narozeniny 17.12.1979

Kontaktní metody

  • ICQ
    267306374
  • Skype
    nokiano2

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení nokiano

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahojte.Stranka uvedena vyssie uy nie je funkcna a registracia stoji 20USD.Nemate niekto save postup pripadne viete mi niekto pomoct v tomto?Mam superba 2013 a tie mapy su uz dost starsie a navyse je to auto z nemecka a po slovensku nachadza len malo obci :-) . Dakujem
  2. Takze zatial ciastocne vyriesene na vodicovej strane silemblok bol vylagrovany.Stale to este vsak ma vyssi hluk aj ked je to ovela lepsie.
  3. Ahojte.Mam tento problem uz dlhsiu dobu a strasne ma to otravuje. Na nizsich stupnoch celkom ok ale ked na 5tke taha pomalsie cez tieto otacky je to ako tank a nehovoriac na 6tom stupni.V inych otackach to badat minimalne a ked tak skor okolo 1300 no okolo 2700 a podobne je klud.Je to 125kw predokolka a 2,0tdi automat CBBB kod motora.Vraj bolo uvolnene EGR je to niekde za motorom hore v tej casti .Jedna sruba bola dost uvolnena no neviem ci nejaka hadica nebude uvolnena zo vzduchoveho filtra este.Ma to nabehane 167000km.Bolo to buchnute na predok no pohnute nebolo nic, takze ziadna rana.Som z toho dost chory tak prosim o radu.Mozu to sposobovat aj rozvody?
  4. cawte viem ze starsi prispevok no mam 125kw CBBB DSG 125kw a robi mi to iste.Mam najazdene 163 000km.Je nejaka skusenost?Mne je pocut prevodovku take sustanie ako keby pri zaradenom P.Dik za poznatky
  5. Ahojte potrebujem vyriesit superb II. Viete niekto pomoct? Som z SK aj zaplati za navod. Expert skusme sa nejako dohodnut. Dakujem
  6. Takze vsetko vyzera ok ale ked pripojim vag 11.11 tak mozem menit udaje v polozke radio vsetko nastavim ako treba no nie je polozka ulozit alebo ok len ze cez escape sa vsetko ulozi no bez zmeny.Este ked dam escape tak ma pripadne potom po vyhodeni pyta dlhy kod tak neviem ktory to je lebo som sa docital na inom fore len neviem ci to je ono alebo mi treba origo vaga.Kod bol tento 080004000400001300
  7. Tak kodovanie cez vag sa mi zdalo ze asi bude nutne ked som videl na displejibten reproduktor preskrtnuty a to mozno aj preto ze auto ma sound system.Vaga mam len neviem ktore udaje musim skontrolovat pripadne zmenit.Uz som volal s clovekon ktory tieto veci riesi len nie je z mojho okolia.Soft skusim nahrat ktory vravel on a ostatne ak sa vsetko rozbehne ako ma doriesim snad cez vaga.Ak mi vie neikto dalej nejako pomoct budem len rad.Dakujem za reakciu.
  8. Ahojte.Kolega mi aktualizoval FW v columbuse ktory je 2009 rok vyroby a momentalne mi nepridava hlasitost a na obrazovke zobrazuje len preskrtnuty reproduktor a je to v nemcine. Aj ked v menu vyberiem ze cestina tak nić sa nezmeni.Dakujem dost ma to tlaci casovo kedze ani radio mi nehra v aute.
  9. ja mam podobny problem a pozeral som teraz na vag a tam som mal hodnotu po nastartovani 1,0. Pred nastartovanim 0,0 ale to bolo asi normalne kedze motor nebezal. Doniesol som autom ked som ho kupil pred pol rokom a zle startovalo. Mechanik mi tvrdil ze rozvody nastavil ze bolo treba doladit ale asi len mechanicky a na vagu nic takze do toho som sa nemontoval.Co by som mal urobit poradte. Je to 2,0tdi BKD 16ventil. Inak pomenene vstreky a dvojhmota komplet spojka vsetko nove. Este podotknem nove turbo lebo uz sralo olej.Dakujem za rekacie
  10. Ako som uz pisal v inych prispevkoch klby mam vymenene a kolesa vyvazene a stale to iste.
  11. No ja mam podobny problem akurat s rozdielom ze nezalezi na teplote. Zalezi len ci pritlacim na plyn alebo jazdim velmi s citom alebo ci idem do kopca. Jednoducho ked motor dostava zabrat taksa chveje volant ako keby boloo trafene koleso no a chveje sa aj kabina. Vstreky su preisene, kinetaky vymenene vsetky 4 aby nahodou nebol ci vnutorny alebo vonkajsi zly, kolesa prevazene, vymeneny zadny silentblok lebo bol dotrhany a stale to robi. Navyse ked pridam na 2 alebo 3 a hned uberiem cosi lune v motorovej casti je to taky divny zvuk, nie praskanie ale skor to tak hukne ked uberiem naraz. Nieco podobne ako skakajuci benzin v autoskole take makke to je ako keby. Neviem ci nieco ulomene alebo zotrvacnik to bude fakt neviem. Naprava prepuzdrene pomenene vsetky gumy na stabilizatore vsetko ako ma byt. Uz som zufaly skuste poradit pripadne aj niekoho kto by sa na to pozrel a je sikovny v okoli Popradu alebo Presovsky pripadne Kosicky kraj.
  12. Je to sice uz davno ale ja som mal dotrhany silentblok ten spodny zadny v strede a robilo to cast otrasov a mam tiez vstreky po repase a auto stale chveje. Spojkou to vraj nieje tak ja uz fakt neviem. naprava kompletne porobena. Uz som z toho mimo. cca pri 1500 a potom okolo 3800 alebo pri silnom zatlaceni na plyn ide auto ako keby vynechavalo a to ma stve najviac. Pripadne ked ho potlacim dokopca a samozrejme nie na nizkych otackach.
  13. Ten silemblok je novy a je dotiahnuty dobre. Prosto sa to o nieco zlepsilo ale nieje to ok aj tak. Idem dat vstreky na repas lebo tak sme to zhodnotili ze to bude treba utrobit vzhladom na chovanie motora teraz a aj tu som sa docital ze to chc´venie v tahu robi toto a uvidime. Najviac to citit na 5a6 stupni.Uvidime ak by mal niekto este nejaky napad alebo postreh budem vdacny. Navyse som zbadal ze ked na 2 a 3 pridam a uberiem plyn tak cosi hukne v oblasti motora aj ked nie vzdy tak neviem ci zotrvacnik cosi nesramoti ale uz som z toho debil lebo klasicke priznaky to nema. Tie ostatne silembloky sme pozerali klasika brzda zaradit rychlost a ci sa nieco niekde nekruti nedviha a vsetko vyzeralo ok a aj tecnik vravel ze to kontroloval a su ok.
  14. Tak ja som sa na takom viezol a poviem ze zlata dvojhmota. Neriesit urcite co nieje ako original to je moje odporucanie u spojky a teda hlavne zotrvacnik.Uz to nikdy nieje take ako s dvojhmotou a co viem kazdy to olutoval ked to vymenil za jednohmotu.
  15. Pri otacjach cca 1500-1900 a pitom to citit pri cca 3800 hore.Druha vec je ze na prevodovom stupni 1-2-3 to necitit.Na 4 trochu a 5-6 ked ho pritlacim tak dost.Ked ho netlacim a len hladim plyn tak to neciti vobec.Vymenil som vnutorny a vonkajdi homokynetak na dlhsej strane s bol vadny spodny silemblok ktory sa vymenil komplet co pomohlo tak o 50%.Ostatne silrmbloky ok aj naprava cela je pevna.Guloce capy riadenia v norme.Pri brzdeni to citit ken pti veeelmi silnom zosliapnuti brzdy a citit to minimalne.Je to octavia 2 rok 2005, 2,0 tdi 103kw a 16 ventil gatchback.Dakujem za kazdu radu.
×
×
  • Vytvořit nový...