Přejít na obsah

Milan II

Uživatel
  • Počet příspěvků

    826
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

O uživateli Milan II

  • Narozeniny 12.2.1969

Kontaktní metody

  • ICQ
    396409775

Návštěvy profilu

4 357 zobrazení profilu

Oznámení Milan II

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Tyhle desky ATE Ceramic jsem si na svoji ORS 125 kw koupil taky (u Granexu za cca 3500,- předek + zadek). Je to ten NEJVĚTŠÍ šunt, co jsem kdy za posledních 25 let na autě měl!!! Předek nebrzdí vůůůbec a zadní kotouče jsou po 3,5tkm jsou od desek skoro zničený. Na jejich ploše se vydřeli takový vlnky. Tak že předek budu měnit za dvou dílný a podchlazený kotouče od MD Components 345 mm + brzdiče z Cupry, který už mám připravený. Dvou dílný kotouče proto, že jeden váží okolo 7,5 kg. Což je ještě méně, než origo kot. 312 mm (8,5kg). Zato origo litinový 345 mm má 11-11,9 kg podle značky!!! Toto si na auto rozhodně taky nedám. Zadky 282 mm musím udělat znovu, ale zatím nevím jakou značku! ATE zcela určitě už ne. Tak že boj s brzdama pokračuje a desetitisíce jen lítají...
  2. Dobrá otázka, tuto maličkost jsem zapomněl uvést. Lisovali jsme to s kámošem ve velkém svěráku, který také dělá do aut. Je k tomu zapotřebí mít vhodné 3 kroužky vytočené na soustruhu. A ty on samozřejmě z předchozích akcí už měl. Silentbloček se trošku máznul a do ramena šel dobře. Dvě ramena 20 min. i s kecáním o všem možném... PS: Taky jsem začal tím, že by ten kolega vzal ty mé ramena do škodovky, kde má známé a tam by mi silenbl. nalisovali na přípravcích, jak popisuje DP. A víte co mi maník ze škodovky vzkázal? "co že si myslím, jak to dělají oni, no ve svěráku přece!" Tak jsem jen zakroutil hlavou nad tím, že DP machruje, jaký jsou na vše přesně stanovený postupy a jejich mechoši to stejně dělají, jako já v domácích podmínkách. Tak si kladu otázku, kua, za co tedy chtějí cca 500 - 600 za hodinu servisu????
  3. Neblázni, proč by jsi měl kupovat celý ramena za velký tisíce, když koupíš jen dva silentbloky po cca 170,- a k tomu dva šrouby po 190,- i s matkama po 32,-. Přesně tohle jsem dělal v únoru. Jeden excentr byl zarezlý a nešlo s ním potočit. Silentblok je širší, než prsten pro samotný silbl. Opatrně jsem flexou 150 mm s tenkým kotoučem přeřízl jen rozpěrnou hliníkovou trubku silentbl. i se šroubem. Rameno jsem odpojil od těhlice a vyndal z nápravnice ven. Gumu sibl. jsem rozvrtal 6 mm vrtákem, abych vyndal zbytek středové trubky. Následně pilovým plátkem jsem zase opatrně rozřízl hliníkový prsten sibl. který je nalisován v rameni. Koupit si dva kusy silbl. LEMFÖRDER 29917 01 a nalisovat je nazpět do ramen (vždy v páru, i když u mě byl KO jen jeden). Já jsem si celičkou nápravu rozebral, opískoval, znovu poctivě nalakoval a ještě poctivěji s namazanými excentry složil. Tak že i zase a několik let půjde odklon seřídit, jak nic... Zdraví Milan.
  4. Jaro je tady a různé úpravy aut taky... Upozorňuji, že mám poslední 3 páry předních MDF podložek pro Octavii I. Cena 600,- za pár + pošta. Nechal jsem toho už několikrát, ale vždy mně někdo přemluvil, abych ještě jednu sérii vyrobil. Tentokrát už ne. Tak že neváhejte dlouho. Poslední 3 páry a pak už na trhu zůstanou jen ty škaredé, nevydařené, sekerou otesané plagiáty, které ani nejdou na dveře namontovat...
  5. Po delší odmlce zdravím všechny příznivce jedničkových Octavií. Po nátlaku několika lidiček jsem opět vyrobil několik sad MDF redukcí pod přední 165 mm reproduktory. V případě, že vylepšujete audio svého miláčka, bez výměny drnčícího plastového rámečku se neobejdete. Varování před podložkami viz pravé foto v horním přízpěvku od fancarhifi: Ten šunt nejde ani namontovat (viděl jsem to v praxi), tak si prosím objednejte ověřenou profesionální kvalitu. Info o ceně a podmínkách dodání mi pište přímo na e-mail:
  6. Venku už začíná být zase pěkně, tak že kdo se chystáte na nadcházející sezónu upravovat svoje audio, mám fakticky jen pár kusů MDF Octavia I. Už mockrát jsem vyhrožoval že je to naposled. Ale už opravdu vážně naposledy!! Matroš je co měsíc dražší a dražší, odvoz to samo... Takže kdo MDF ještě nemá a uvažuje, nečekejte dlouho. Pak už na Vás zbyde ten nefunkční konkurenční šunt, co ani nejde namontovat na dveře. Mejly tipu "predaj mi dvoje MDF za dampingovů cenu" mi ani nepište. Nemá to cenu, toto hned mažu.
  7. Tak že znovu jsem dodělal pár párů MDF nebo osobní odběr v Olomouci a jeho okolí.
  8. Ano, tímto oficiálně potvrzuji ukončení mé výroby MDF pro Octavie I. Jak píše Tazz7, mám skladem ještě několik málo párů, tak že neváhejte. Potom Vám nezbude nic jiného, než si koupit ten konkurenční bordel (odemě okopírovaný a to ještě špatně) který s řemeslem nemá absolutně nic společného. Upozorňuji, že zadní MDF 130 mm Oct. sedan už nemám!!
  9. Ty podložky od Milana jsou nejlepší práce,jakou jsem kdy v tomhle směru viděl,sedí jak prdel na hrnec,profi zpracování. Určitě dopručuju, originál je jen jeden :-)

  10. Právě jsem to psal na druhý fórum, že v tom větru nikam nepojedu. Byl jsem vyfoukaný až dost...
  11. zdarec chlapi, dlouho jsem vás neviděl, tak že v případě pěkného počasí bych 9.4. vytáhl svoji červenou 1.8 20V a přihasil si to do Hranic...
  12. Milan II

    18" z OII na OI

    Rocky, na tyto kola zapomeň. Je to tak jak se tady už psalo. Kolo + podložka na změnu rozteče se dohromady nevejdou do blatníku. Plovoucí šrouby? To je úplná hovadina. Sakra, copak je na trhu málo kol 8x17 či 8x18 ET 35??? To mi nevykládej....
  13. Všechny majitele Octavií kteří se chystají upravovat svoje audio bych chtěl upozornit, že stále probíhá prodej MDF podložek pod repro Octavia I za snížené ceny!! Tak že cena za pár MDF je 600,- czk (z původních 750,-) + poštovné. Všechny tyto "slevové" objednávky budou bleskově vyřízeny k Vaší spokojenosti. Neváhejte a kupte si osvědčenou kvalitu, vždyť originál je vždy jen jeden. Vše ostatní je jen špatná napodobenina těch mých MDF.
×
×
  • Vytvořit nový...