Zdravím,
vlastním Škoda Fabia I., 12v, 47 kw, r.v. 2003, sedan chci se dotázat k přesnému umístění záslepky EGR ventilu. V diskuzích se o montáži píše ale fotografie, nebo kam záslepku umístit (k motoru nebo na spoj. trubku místo EGR) jsem se nedočetl ... "vrtulník" mi svítí na palubní desce, při nižších otáčkách cukání plynu, VAG diagnostika hlásí problémy s EGR, škrtící klapka - O.K. EGR ventil jsem demontoval a pročistil, VAGem smazal chybu a po ujetí cca 300 km se opět rozsvítil vrtulník. Pokud bych měl kupovat nový EGR, který z odpovědí vychází, že některé EGR nejsou zrozené na výdrž a opakovaně je nutná reklamace, volil bych variantu zaslepení EGR a vyřazení SW "vrtulníka" včetně úpravy výkonu na 51 Kw. Jestli dávat za nový EGR 2900 Kč a čekat, kdy opět odejde tak si o pár stovek připlatit a věc vyřešit napořád. Pokud by tu někdo měl fotografii umístění záslepky EGR nebo nákres záslepky EGR na daný typ motoru (AZQ, BME) byl bych za tyto informace vděčný