dobry den, mam motor AUQ (132 kW, jezdim na lpg) a dnes se mi poprve stalo podobne co tu popisujete, jel jsem tachometrovych 150 po ustecke cca 40 min. (to jedine byla zmena oproti memu obvyklemu stylu jezdeni kdy jezdim spis 140 a kratsi dobu), pri sjezdu z dalnice jsem dal za tri a kdyz jsem pak chtel pridat zhruba ze 60 km/h (byl jsem zhruba na urovni 3000 otacek) tak pri seslaplem plynu najednou auto nechtelo jit do otacek spis jakoby jen otacky kolisaly cca o 500 nahoru a dolu (to je nouzovy rezim ?) a auto "skakalo" ale otacky nesly plynule vyse jak obyvkle proste nereagovaly na pridani plynu, cela zavada trvala cca 30 vterin pak najednou zase vsechno OK... dalo by se to vycist z pameti zavad co to bylo ? nebo co byste radili postup od ceho zacit v tomto threadu se pise spousta veci co by to mohlo byt a nechci menit naslepo funkcni veci spis bych chtel svemu automechanikovi poradit sestupne poradi soucastek na co by se mel zamerit zaprve, kdyz ne tak za druhe atd..
kdyz jsem pred cca 8 lety prestavoval na lpg (mam prime vstrikovani holandsky system od tc101.cz) tak to taky skubalo a nechtelo jit do otacek (mel jsem ale pocitove trosku jinak nez dnes jakoby tehdy to vynechavani pri snaze o akceleraci bylo "kultivovanejsi" nez dnes kdy to bylo vic "nahrubo") a tehdy to byly zapalovaci civky musel jsem tehdy menit vsechny ctyri, zajimave ze na benzin to nedelalo ale lpg je asi na civky citlivejsi...