Zdarec chlapi.Tak dnes jsem se připojil k vám s výměnou palivového filtru. I když nejsem automechanik,pustil jsem se do toho sám. Vlastním Fabii Sedana 1,4 mpi,50 kw, rok výroby 2002. Mám najeto zhruba 91 500 km a filtr tam byl původní / VW AG-ET 6Q0201511-3 bary/.Nahradil jsem ho filtrem "ORIGINAL"-6Q0201051. V uvozovkách proto,neboť je to taktéž Čína/UFI/.Nástavce na modrou a černou hadičku jsou sice o něco delší, ale jde to tam v pohodě až rychlospojky zacvaknou. Ale to sundávání.Černý rychlospojky šly poměrně dobře,ale ta modrá!!! To byl porod. Chce to opravdu trpělivost. Mě ten modrý obdelníček nešel zmáčknout vůbec a na těch černých rychlospojkách to šlo mačkat v pohodě. Musel jsem tedy použít slabý šroubováček a opatrně tu modrou rychlospojku mačkat,otáčet s ní a s citem páčit šroubováčkem,až sjela a bylo vyhráno. Ale před tím jsem sundal filtr z objímky. Je k tomu lepší přístup a člověk může líp zabrat. Ale s citem!!!!Hadičky jsem taktéž přehazovat nemusel,dal jsem je tak,jak byly původně/modrou na střed a černou ke kraji/.Tak hodně zdaru a snad někomu tyto rady budou dobré.Filtr je docela drahej,ale myslím si,že se to vyplatí. Funguje to,jak má a ani to nikde neteče. Mnoho šťastných kilometrů bez nehod přeje BRYXUS.