Přejít na obsah

Honzajz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Honzajz

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak mám vyměněno, ALE...... Přístup horem nic moc. Sundat kryt motoru a sundat hadici z EGR, pak se protáhnou i dvě ruce. Matky na baňce jsem měl hodně orezlé, klíč č.10 nanic. Jednu matku jsem povolil nejmenšíma sikovkaman a tu druhou jsem musel odvrtat. Délku táhla jsem nastavil podle původní baňky. Jěště mě neminulo kompletní vyčištění podtlakových hadic od rzi a výměna N75. Jede jak má, paráda. Jen se divim že to před výměnou nepadalo do nouzáku.
  2. Ješte upřesním, jedná se o 1.9 TDi, 66kW, ALH
  3. Ahoj, chci se zeptat na pár věcí ohledně výměny baňky. - musí ven celé turbo, nebo se dá vyměnit jen samotná baňka? - jak nastavit táhlo? nastavit podle staré baňky? - na co dát pozor, a atd -našel by se někdo šikovnej v Ústí nad Labem nebo okolí? Děkuju za rady, zatím auto do nouzáku nepadá, ale v hadičkách je rez a baňka nedrží podtlak.
  4. Jde mi o to, že teď mám třmeny 38 a chci tam dát nové 41. Budou tam pasovat?
  5. Ahoj dá se zaměnit třmen 38 za 41? (jasně že oba)
  6. Taky vržu. Mám kotouče i desky od feroda a asi spolu moc nekamaráděj. Desky dosedaj jak maj, ale kotouče jsou od nich špinavý a takový zaleštěný. Brzdný účinek nic moc. Jakou máte osvědčenou kombinaci na zadní ?? Díky
  7. Pneu nové - vyvážené. Cestou to není. Drnčí, občas ťukne na pravé straně když přidám a pohnu mírně volantem do leva i v mírném kopci. Na rovince se to moc neprojevuje.
  8. Tak omrknuto a vyměněno. Byla už špatná, ale problém stále přetrvává. Jěště něco někoho napadne?
  9. Ahoj. Já zase řeším na 1.9tdi 66kw kombi drnčení a takovej tlumenej tlukot na přední pravé straně jen při mírném rejdu do leva. Pod plynem vše zesiluje. Už jsem zkoušel na parkáči vše v plným rejdu a nic není syšet. Tlumiče s uložením nové, všechny klouby poloos před měsícem vyměněné, silentbloky ramen a nápravnice taky měněny - lemforder (i všechny čepy ramen a řízení) TAK CO TO K........ FURT DRNČÍ !?? že by ložisko?? ale vubec nehučí Budu rád za každou radu, diky moc H
  10. Honzajz

    Volba tlumicu

    Čau kluci. Sebo nabízí sadu 4ks. tlumičů Meyle za 2 896Kč. Má je někdo a zkušenosti?? Nebo nepřemejšlet a rovnou koupit sadu Bilstein. Díky
  11. Je to relé č.103 v relé boxu.
  12. Ahoj všichni. Taky řeším horší studenej start u TDI. Po zhasnutí kontrolky žhavení ihned startuji a nastartuji, ale není to ono, nekdy dýl točí. Vše překontrolováno a nic nenalezeno. Až tuto zimu jsem si všiml, že kontrolka žhavení zhasne o dost dřív, něž se rozpojí(cvakne) relé žhavení. Takže už nekoukám na kontrolku, ale poslouchám cvaknutí relé a pak startuju a to už je OK. Čím to je, že to nesouhlasí? žhavičky mám BOSCH
  13. Ústečáci, kam si dáváte servisovat auto? Vyzkoušel jsem OKIM a tento týden AUTON a moc teda spokojenej nejsem. Do OKIMU jsem volal, abych se objednal na výměnu chladiče a vlnovce, materiál svůj. Druhý den ráno jsem jim přivezl auto a objednanej jsem nebyl!! Ale vzali mě, že prej maj volno a do odpoledene to budou mít hotový. Velkej omyl. Volám jim kde to vázne a těch keců, že musej to a to, že to je časově náročný. Když jsem mu řekl ať si to vykládá někomu jinýmu, že vim o co de, tak akorát chvíle ticha a že to prostě bude až zítra. Předání auta bylo docela rychlý oproti jiným zákazníkům. V AUTONU jsem nechal udělat rozvody s pumpou, výměnu všech silentbloků, čepů, filtrů, oleje mot. i převod - zase svůj matroš. Auto předáno ve středu. Ve čtvrtek volaj, že ješte neni hotovo.V pátek ve tři volaj, že je totálně zatuhlej levej vnitřní kloub, že ho objednaj a bude mě stát 4t. Tak řikám co to je za blbost, žádný klepání, loupání nic co by naznačovalo problém s kloubem a at ho tam koukaj dát zpět že potřebuju auto ještě dnes. Prej to nejde, auto je na zvedáku a je nepojízdný. Tak jsem tam zašel a ať mi to teda ukážou. V těle kloubu byla vymačkaná jamka od kuličky. OK objednal jsem kloub za 1200 a v úterý bylo auto doma. A dnes jsem tam byl znova, protože mi hošánci dali jinej pylovej filtr než jsem jim dodal.Dělali nechápající oč mi de. O můj pylovej filtr, o princip
  14. Mrkni na chcipaci klapku motoru. Já ji měl zaseklou, teda spíš přilepenou bordelem v EGR a to pak nenastartuješ. A ještě zkontroluj svazky kabelů jestli něco neni překousaný od zubatý návštěvy.
×
×
  • Vytvořit nový...