možno po funuse ale predsa. V prípade
17075 - ridici obvod ventilatoru 1 low
P0691 - 000 -
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 28.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 12.16 V
Provozní stav: 00101100
Teplota: 35.1*C
Pracovní cyklus: 9.6 %
si skontrolujte kabeláž. Vyberte von ventil. otočte ich a pozrite kabeláž od svorky kde ste rozpojili vent. po motor ventil. Zo spodu neuvidíte poškodené vedenie nakoľko je zastrčené v kanáliku SAHAR. Najčastejšie závady sú skorodované vedenie + - , keďže pod izoláciu sa dostane nečistota, ako napr. piesok a ten vám pekne načne kabeláž, ktorá časom skoroduje a dôjde k jej prerušeniu. Na 90% je chyba tam. VCDS môže hlásiť aj chybu riad.jednotky ventilátora. Stačí nahradiť vadný kábel-: červené+ a kostriaci majú priemier myslím 6mm a ostatné 0,75. To platí aj pri klíme, keď zastanete tak pokiaľ je naplnená a nechladí je problém práve vo ventilátore, nakoľko ich nespúšťa. Jazdou a náporom vzduchu opäť začne chladiť. POZOR dosť dlho som hľadal príčinu prečo mi na križovatke nechladí auto a VCDS nehlási žiadnu chybu. RJ ventil. pri načatých kábloch nemusí hlásiť nízke napätie, nakoľko kábel ešte nie je celkom prerušený, ale zároveň ani vent. nespustí. Dokonca nevypálilo ani poistku. Divne ale stalo sa mi. Dúfam, že to niekomu pomôže.