Přejít na obsah

obx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení obx

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Pravdepodobne po odpojeni a pripojeni baterie ti prepalilo načate kable v kablovom zväzku co vedu k škrtiacej klapke. zmeraj priechodnost prudu na pinoch škrtiacej klapky a pod filterboxom otvor husaci krk kabloveho zväzku a vpichni do kablov od klapky druhu sondu multimetra a hned vies ci je alebo nieje prerusený.
  2. možno po funuse ale predsa. V prípade 17075 - ridici obvod ventilatoru 1 low P0691 - 000 - info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 28.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 12.16 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 35.1*C Pracovní cyklus: 9.6 % si skontrolujte kabeláž. Vyberte von ventil. otočte ich a pozrite kabeláž od svorky kde ste rozpojili vent. po motor ventil. Zo spodu neuvidíte poškodené vedenie nakoľko je zastrčené v kanáliku SAHAR. Najčastejšie závady sú skorodované vedenie + - , keďže pod izoláciu sa dostane nečistota, ako napr. piesok a ten vám pekne načne kabeláž, ktorá časom skoroduje a dôjde k jej prerušeniu. Na 90% je chyba tam. VCDS môže hlásiť aj chybu riad.jednotky ventilátora. Stačí nahradiť vadný kábel-: červené+ a kostriaci majú priemier myslím 6mm a ostatné 0,75. To platí aj pri klíme, keď zastanete tak pokiaľ je naplnená a nechladí je problém práve vo ventilátore, nakoľko ich nespúšťa. Jazdou a náporom vzduchu opäť začne chladiť. POZOR dosť dlho som hľadal príčinu prečo mi na križovatke nechladí auto a VCDS nehlási žiadnu chybu. RJ ventil. pri načatých kábloch nemusí hlásiť nízke napätie, nakoľko kábel ešte nie je celkom prerušený, ale zároveň ani vent. nespustí. Dokonca nevypálilo ani poistku. Divne ale stalo sa mi. Dúfam, že to niekomu pomôže.
×
×
  • Vytvořit nový...