Jump to content

Milda.J

Uživatel
  • Content Count

    266
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About Milda.J

  • Rank
    Uživatel

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

660 profile views
  1. Milda.J

    Klimatizace - nefunkční, problémy

    Čau, jak jsem psal- s plničkou nepracuju (dělám klimy trochu vetsi, takže klasika "budík a váha") ale ten popis je divný. Chladivo nikdy neplním do sání (plni se v kapalině a ventily na kompresoru "To nemají radi"). Ten tlak na sani je divný (možná těch 20 za chodu na vytlaku) Projevem uzavřeného TEV ventilu není vysoký tlak na sání (naopak). Rada: Když už bych nevymenil technika co mi to dělá, určitě bych ho trápil otázkama. Kompresor bych nepoužíval straší, ale nový (nevim jak tvuj typ, ale klasický on/off kompresor koupíš třeba za 5000) Edit: nedá mi to- ve věci přehození hadic- neměl přehozený hadice na plnicce. tzn napojení sani na výtlaku a opačně (pak by některé věci dávaly smysl)...
  2. Milda.J

    Klimatizace - nefunkční, problémy

    200, nebo 20... velký rozdíl v hodnotě, ale i tak- nevím kde by se to za chodu na sání vzalo. A co má za funkci kulička ve vstřikováku? Jsem myslel že ve všech TEV ventilech je klasická jehla. (Máš fotku?) Ale hlavně že ti to už maká.
  3. Milda.J

    Klimatizace - nefunkční, problémy

    Hele, nevím jestli jde na kompresoru přehodit sani s vytlakem, pak si dokážu trochu představit, že to takto blbne. Nebo je chyba v obsluze/napojení plničky. Expansnim ventilem to nebude- ten nekupuj. Ten je na straně sání zcela průchozí (díra velká jako v trubce:-) ) Pokud by byl TEV ucpaný ( na straně vstupu) a bylo by vše ostatní správně (viz moje pzn o prehozeni trubek na kompresoru) , pak by se ti saní za chodu podsavalo= tlak příliš nízký. To samé vyparnik....
  4. Milda.J

    Klimatizace - nefunkční, problémy

    Jako fakt plní plnička chladivo do sání? Nikdy jsem plničku nepoužíval, vždy ale plním kapalinou do výtlaku.... Edit. Teď ještě koukám na dřívější posty: vzrostl tlak na sani na 200 barů- nemožné.
  5. Milda.J

    Climatronik nechladí

    Nebo taky upadlý štít spojky kompresoru= elektricky je kompresor "seplý", ale mechanicky s ním nemá co točit.... opět rozeznatelné podle tlaků, nebo i pouhým okem (Když víš na co koukat)
  6. Milda.J

    Nefunkční klimatizace, prodřená hadička

    Ee , vlhkost vysusis z okruhu, hůř z oleje (jde to) ale nikdy z filtru. Tzn. Pokud je filtr "nasycen" = je nefunkční.
  7. Jestli ti jde jen o waze, použij android auto. Pokud použiješ ML, (pokud se ti to teda podaří zprovoznit) pak to funguje tak, že musíš nastavit cíl na telefonu (Na rádiu to jen zobrazis). Ale na AA můžeš waze přímo na displeji ovládat. (Pouze za jízdy je zablokované vyhledávání cílů.)
  8. Dnes testováno AA, samsung S8, Bolero r.v.2019 Po připojení USB displej na S8 plnohodnotný jako normálně. Jde spouštět cokoliv (na rádiu spuštěná navi waze a telefon fotí, píše... )
  9. No u bodu 3 to nebude tak jednoznačný, .. Můj rozhodně "nezčerná". Buď je plnohodnotný, nebo tam je prostředí jako na displeji rádia. Teď nevím. Zítra můžu zkusit jak AA, tak ML. Bolero/samsung s8.
  10. Milda.J

    Výbuch klimatizace

    Co chceš slyšet? Záruku máš na kondenzátor, číslo a kompresor + na práci (na to, že ti to namontovat a naplnil správně). To že ti rupne trubka protože je stará není jeho věc. Pokud to nezpůsobil jeho zasah- například nefunkční tlakove čidlo. Jestli jezdíš do servisu kde už předem víš že ti budou lhát, tak výměň servisaka.
  11. Milda.J

    Bolero

    A prozradíš jak na to?
  12. Milda.J

    Bolero

    nějak mi to video nefunguje :-(..
  13. Milda.J

    Climatronic - závady, problémy

    ty tvý obrázky jsou tak mrňavý, že z toho nejde nic přečíst.. -jestli ti klima "jede" při vyšroubovaném čidle (moc bych to nezkoušel- můžeš si způsobit problém. Přeci jen to čidlo má i ochrannou funkci), nebude chyba v drátech (komunikace s čidlem probíhá). - jestli máš problém při namontovaném čidle, bude problém v tlaku. A to buď opravdu= tlak je mimo toleranci, nebo si aspoň "čidlo myslí" že je mimo toleranci (vadné/jiné čidlo). Doporučuji kontrolu tlaků v okruhu- ten kdo ti to plnil by ti to měl zkontrolovat, jestli to neumí, tak honem pryč od něj. Kdyby někdo věděl tlakové hodnoty čidla (já je neznám) bylo by to fajn. Obecně, pokud je čidlo na výtlaku, pak v běžném autoprůmyslu by mělo při určitým tlaku sepnout saharu (nebo druhou rychlost) , při určitým tlaku (příliš vysokém/nízkém) vypnout kompresor. A to buď přímo (on/off spinač) , nebo ve spolupráci s Ř.J. (průběžné měření tlaku)
  14. Milda.J

    Náplň klimatizace

    2014 bude R134a
×