Jump to content

Milda.J

Uživatel
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About Milda.J

  • Rank
    Uživatel

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

626 profile views
  1. Milda.J

    Porucha kompresoru klimatizace

    Ne, ani nikde jinde. Kompresor se nerepasuje- nevyplatí se to. Nikdo to nedělá. Tuším že tam býval sanden sd7v16 a stával kolem 8000, - (!!!!! uz si nejsem jistý tím typem)
  2. Milda.J

    Porucha kompresoru klimatizace

    "Je to rozbitý" ;-) Tak na kompresoru jsou dvě možnosti co se "zasekne" - spojka, kompresor . Podle popisu, že se zastaví po sepnuti, bych odhadoval na kompresor. Shodit řemen, zkusit osahnout remenici, spojku..., zkusit zatočit kompresorem (pritlacnym talířem spojky) měl by se točit. (Ne lehce- protitlak chladiva, ale plynule)
  3. Milda.J

    Climatronic - závady, problémy

    ty tvý obrázky jsou tak mrňavý, že z toho nejde nic přečíst.. -jestli ti klima "jede" při vyšroubovaném čidle (moc bych to nezkoušel- můžeš si způsobit problém. Přeci jen to čidlo má i ochrannou funkci), nebude chyba v drátech (komunikace s čidlem probíhá). - jestli máš problém při namontovaném čidle, bude problém v tlaku. A to buď opravdu= tlak je mimo toleranci, nebo si aspoň "čidlo myslí" že je mimo toleranci (vadné/jiné čidlo). Doporučuji kontrolu tlaků v okruhu- ten kdo ti to plnil by ti to měl zkontrolovat, jestli to neumí, tak honem pryč od něj. Kdyby někdo věděl tlakové hodnoty čidla (já je neznám) bylo by to fajn. Obecně, pokud je čidlo na výtlaku, pak v běžném autoprůmyslu by mělo při určitým tlaku sepnout saharu (nebo druhou rychlost) , při určitým tlaku (příliš vysokém/nízkém) vypnout kompresor. A to buď přímo (on/off spinač) , nebo ve spolupráci s Ř.J. (průběžné měření tlaku)
  4. Milda.J

    Náplň klimatizace

    2014 bude R134a
  5. Milda.J

    Topení/klima nefouká

    Jak v prvním postu píšeš že přepínání zapínání různých režimů nic nemění, to přepínání zkousíš potom co to je v "nefoukacim stavu"? Nebo to myslíš tak, že až při startu zvoliš jakýkoliv režim, stejně se to dostane do "nefoukaciho stavu". Čisté teoreticky si dokážu představit, že vyparnik klimy se obalí ledem a tím "ucpe" průchod vzduchu. Takže, zkoušel jsi vypnout klimu? (myslím tím hned při startu, ne až potom co to nefouká) Co pylovy filtr? Odtok vody z klimy...
  6. Milda.J

    WEBASTO

    Dávid Marko_ Poslal jsem ti SZ..
  7. Milda.J

    Odkládací schránka pod sedadlo

    Odpoj bateri! I kdyby to mělo znamenat záznam nějaké chyby, je to lepší než "výbuch" [emoji6] (neboj) Odpojuji baterii na různých autech a ani u jediné značky jsem nezaznamenal problém. (pokud nepočítám "vynulované rádio" )
  8. Milda.J

    Klimatizace únik chladiva

    Běž někam kde nepovažují barvivo za jedinou možnost jak zjistit únik a automatiku plničky za jedinou správnou cestu k naplnění. Natlakovat dusíkem- zkusit bublinky, když se únik neprojeví, tak chladivo a detektor. Barvu použít až v nejzazším případě. (do okruhu patří olej a chladivo.. Cokoliv navíc je navíc) Barva navíc funguje jen "za chodu" = pokud ti klima v neběží, barva se nesmicha s olejem a "neroztaha se po okruhu" něco se neukáže. Chce to zkrátka mechanika, co chce a umí.
  9. Milda.J

    Webasto ovladac

    Hele a odpojit baterku v autě (odpojit topení) by nepomohlo? A pak napárovat správné DO. (s eberspächer by to takto šlo, tak webasto by mohlo být podobné)
  10. Pár kliků a najdeš toto http://www.alpine-electronics.cz/p/Products/SingleView/CDE-111R
  11. Milda.J

    Zástěrky/lapače nečistot

    :-) myslím že ne, i tomu nejposlednejsimu soukromníkovi se auto, díly a pak i prachy neobjeví na dílně a na úctě kouzlem, ale "někdo" to musí zařídit. Ale máš pravdu, není potřeba řešit, mne jen obecně vadí to: "To je přece za 5minut hotové"...nic není za 5minut!
  12. Milda.J

    Zástěrky/lapače nečistot

    Za 15 minut založil zakázku, příjmeš auto od zákazníka, vyskladniš díly, namontuješ, sepišeš, naúčtuješ a zinkasuješ, vydáš auto... jsi asi rakeťák [emoji3] Sorry musel jsem ...
  13. Milda.J

    Klima zlobí a zlobí

    máš dvě cesty - napoj budíky, pusť klimu a sleduj - napoj diagnostiku a sleduj čidla Musíš zkrátka odhalit, co se změní, když to přestane chladit... pro mne je jednodušší cesta a) proto bych začal s ní
  14. Milda.J

    Klima zlobí a zlobí

    jj promiň trochu mě to zmátlo :-) , ty jsi koukal na výtlak... Tlaky vždy korespondují s teplotami, tak nejde úplně přesně napsat jaký mají být, ale sání se pohybuje kolem 2barů. (dle teploty) Když je kompresor bez výkonu, tak je bez výkonu stále- nepřestane najednou chladit. Ale když jsi nakousl sjetý tisícihran na spojce- nemáš ho zhoblovaný i na hřídeli a neklouže ti pak hřídel vůči čelu spojky? To by znamenalo, že čelo se ti točí, ale kompresor se ve skutečnosti stojí. Napoj manometry (plničku) a sleduj tlaky. jestliže se tlaky začnou za chodu kompresoru vyrovnávat (sání stoupá, výtlak klesá) pak kompresor v ten okamžik nepracuje. (kdyžtak mi napiš průběh tlaků- obou) Ale abys taky nehledal chybu někde špatně- klima ti může jet dobře,ale klimatronik ti může z nějakého důvodu přitopit...např. ;-)
  15. Milda.J

    Klima zlobí a zlobí

    To jsou nějak divné hodnoty...
×