Přejít na obsah

tentacle

Uživatel
  • Počet příspěvků

    136
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení tentacle

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak jsem o víkendu po delší době udělal s 1.2 TSI rychlostní test. Tankuju totiž už asi 3 měsíce u OMV Carreru 100, tak jsem to chtěl zkusit. Pustil jsem Yetika z mírného kopce a než jsem musel dole začít brzdit kvůli zatáčce, tak tam bylo 205 km/h a možná by to ještě něco dalo Bylo to na zimních pneu Conti. Co víc si přát od auta s motorem 1.2 , navíc když to není zrovna aerodynamický skvost
  2. To ale tak trochu kecáš žejo , mám vyhřívané sedačky taky, je to každopádně bezvadná věc v tom se shodnem, hřejou rychle, v tom se taky shodnem, než začne vůbec trochu topit topení, sedačky tě už dávno krásně hřejou, pořád se shodnem, ALE za 15 sekund to tedy není ani náhodou - znatelný teplo od sedáku a zad se dostaví až dýl - tak po minutě až dvou. Ale jinak souhlas - jsou super p.s. možná na holý tělo bez bundy bys třeba po 15 vteřinách něco málo ucítil, ale než se vše prohřeje přes ten materiál sedačky a oblečení, tak to do 15 s ani není možný
  3. Používám vyhřívané sedačky, které topí prakticky za okamžik a než naběhne topení, tak jsou úplně ideální Mám to do práce cca jen 3km a bylo mi při konfiguraci vozu jasné, že by topení naběhlo až ve chvíli, kdy přijedu na firemní parking a moc bych se neohřál, takže jsem si tam ty sedačky nakonec přidal. Teď nelituju
  4. JJ mohu potvrdit, kolikrát mi to večer příjde horší než dálkový světla, když proti mně někdo jede s xenonama a vidím úplný h.... V tu chvíli xenony fakt proklínám.
  5. Pěkné tak ať dělá radost Jen ten alarm už v dnešní době považuju tak nějak za přežitek a zbytečně vyhozené peníze. Houkající a blikající auto je dnes každýmu lhostejný, nikdo nehne ani prstem a zloděj tam drze vleze ikdyž to houká. Když už, tak možná pager, ale spíš sledování vozu + posílit mechanické zabezpečení (uzamčení řazení atd.)
  6. Viz. citace z příručky k vozu. Stačí číst na str. 192: Bezolovnatý benzin s vyšším oktanovým číslem Bezolovnatý benzin s vyšším oktanovým číslem než předepsaným můžete používat bez omezení. U vozidel s předepsaným bezolovnatým benzinem 95/91 okt. použití benzinu s vyšším oktanovým číslem než 95 nepřinese pozorovatelné zvýšení výkonu motoru ani snížení spotřeby paliva. U vozidel s předepsaným bezolovnatým benzinem min. 95 okt. může použití benzinu s vyšším oktanovým číslem než 95 přinést zvýšení výkonu motoru a snížení spotřeby paliva.
  7. Já si myslím, že úvaha ze strany koncernu je více než jasná a vychází z toho jak tady uvažovalo mnoho z nás při objednání. Na co Climatronic za tisíce, když Climatic zdarma je taky celkem pohodový a není na něj třeba skoro sahat. Nastavíš si tam 21-22 stupňů a funguje to více než dobře. Tak bylo potřeba vytvořit pádnější důvod a větší rozdíl ve funkci a komfortu obou systémů, aby zákazník opravdu vážně uvažoval, jestli těch pár tisícovek za Climatronic připlatit.
  8. JJ tak nějak to asi bude. Teď nově zřejmě bude prostě krajní poloha vlevo studený vzduch, krajní poloha vpravo horký vzduch a ostatní trefuješ nějaký mix mezitím. Takže dle pocitu v autě budeš otáčet vpravo či vlevo. Já mám Climatic s označením teplot a funguje to skvěle, skoro na to nesahám. Pamatuji si jak na přelomu léto-podzim bylo poprvé nějak sychravo a mě mile překvapilo, že místo studeného vzduchu začal najednou poprvé vyfukovat teplý vzduch, aby se dorovnala požadovaná teplota. Nechápu, proč se najednou Škodovka takhle rozhodla pro změnu k horšímu - ta snaha šetřit je někdy už fakt přehnaná. Jinak chlazenou schránku jsem vlétě taky dost využíval na malou lahev s pitím, když jsem jel někam dál apod. , to mi příjde taky škoda, že to nově zrušili.
  9. JJ přesně tak, že mě vůbec nenapadlo, že by tam nemusela být Takže mě ani nenapdlo při objednání auta, že bych ji měl požadovat dodělat Teď když už to vím, tak samozžejmě nebude problém vozit zásobu kapaliny v kufru, ale poprvé to překvapí. A s kontrolkou by to asi veselejší bylo
  10. Ahoj, je to možný, že tam není tahle kontrolka v základu ? Vidím v příručce hvězdičku u této kontrolky a nechce se mi tomu věřit !!!! Tohle měla i moje stará služební Fabka Docela důležitá věc si myslím. Jel jsem v tomhle počasí z delší cesty večer domů a zrovna pumpa široko daleko žádná a najednou bez varování přestaly fungovat ostřikovače. Na zadní okno to ještě trošku stříkalo. Nejdřív jsem nechápal co se děje, jestli něco neodešlo v předních ostřikovačích, když na zadek to ještě trochu stříká. No přední okno od ostatních aut hned celý zasr... a stěrače to akorát rozmatlaly, takže takhle v noci i dost nebezpečný. Na první pumpě jsem zkusil dolít a opravdu to bylo tím. Tohle mi příjde jako fatální chyba, jestli tam ta kontrolka není.
  11. To je vždycky sranda, jak celá diskuze sklouzne nakonec do "simple režimu" tedy kdo koho předjede a kdo se komu bude smát Pokaždé se najde někdo, kdo má rychlejší auto, tak co Kdo jezdí na mopedu, chce "auto". Kdo už tu 120-tku má, kouká po Yetim, kdo má Yetiho, bral by Audi RS5, kdo se vozí v Audině tak mu Lambo nedá spát, koho omrzelo Lambo rád by Veyrona a koho štve, že se ve Veyronu nemá s kým honit, tak si už asi koupil letenku na první civilní kosmický let. Tak hlavně šťastný a veselý kucí
  12. Musím se usmívat nad touto debatou Já osobně jsem nikdy neměl svoje vlastní auto slabší než 1.8 a vždy uznávám vyšší objem notoru, na léto mám hodně svižnýho roadstera, kterej zrychluje jak z praku a lítá přes 200 km/h v pohodě. Yeti je jen moje služební auto, ale musím říct, že ikdyž je to 1.2 TSI, je to moje první auto, který pocitově občas překonává i ty moje atmosferický 1.8 . Nemusel bych se tu zastávat auta, který za 3 roky vrátím leasingovce a vyberu si zase úplně jiný, ale prostě tentokrát musím. Fakt se do toho auta vždycky těším, že se svezu. Líbí se mi i vzhledově. Má něco v sobě, co člověka potěší - má svoji atmosféru. Nesouhlasím s tím, že by se interiér měl za co stydět. Nic nevrže, měkčené plasty, kvalita víc než dobrá. Co oceňuji, je prostor v autě, výhled a vysoký posez. To samé zavazadlový prostor - proč Octávii ??? Nesmysl. Yeti je vysoký a má čtvercový průřez zavazadlového prostoru, takže pojme i vysoké předměty. Vyndání zadní řady sedaček je záležitostí pár desítek vteřin a z auta je rázem malý stěhovák - převezl jsem v něm už houpací křeslo, dlouhou skříň z Mobelixu i Cross trenažer Kettler - vše naprosto v pohodě- Zrychlení auta do kopce naprosto fenomenální - ani atmosferická 1.8 mi takto nevypálila vpřed. Zrychlení a pocity z jízdy jsou fakt zábavný a ikdyž třeba s podřazením, tak se dá zamotat hlava nejednomu "závodníkovi" s Octávií (pořád mluvím o 1.2 TSI). Rychlost 175 km/h si myslím je úplně v pohodě a stačí to na většinu situací. Vůbec si nemyslím, že by to mělo být jen auto do terénu a jenom s pohonem 4x4. Mně se líbí prostě jen tak - jak vypadá, jak jede a jaký je v něm posez a prostor. Takže ikdyž to je jen služebák, musím se tentokrát zastat těch co zvolili 1.2 TSI .. naprosto pohodový motor, který nezklame a umí i zrychlit a zatáhnout. p.s. A v plném obsazení 4 lidí a s nákupy z Německa jsem nepozoroval výraznější pokles výkonu, 140 km/h do kopce to jelo bez problénů a nezkoušel jsem víc ...
  13. Ahoj, tak mám Yetíka přesně 5 měsíců a na parkovišti u Globusu mi ho během nákupů někdo poprvé pokřtil a zřejmě při parkování vedle mě si "škrtnul" . Nejsem naštvanej, protože bylo všude kolem fakt hromady sněhu a hustě sněžilo, takže možná někdo špatně viděl a sklouzlo mu to, to se stane. Naštěstí trefil jen zadní černý plastový nárazník. Takže na karoserii a laku vůbec nic není a jenom škrábance na tom plastu. Neví někdo jak to trochu opticky zakamuflovat ? Ta odřenina je jakoby světlejší proti tomu černýmu plastu. Nějaký černý lak, kit nebo tak něco ? Není na to něco ? Díky předem za rady ?
  14. tentacle

    ESP

    Yeti je vyjimečný tím, že má všechny tyhle systémy u všech verzí už v základu, samozřejmě mimo těch co spolupracují jen se 4x4
  15. tentacle

    Ohřev motoru

    Kvůli tomuto jsem si tam dal vyhřívané sedačky. Než naběhne naplno topení, tak už dávno krásně hřejou
×
×
  • Vytvořit nový...