Přejít na obsah

fedo78

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení fedo78

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim, mam dotaz jak to nakonec dopadlo s tim snimacem teploty? Vsude na internetu nachazim stale oba typy, v patek by mi to meli menit, ale nevim jestli mam koupeny spravny typ. Diky za info.

  2. OK Tomus, dík. Zajtra vyskúšam vyčistiť ten snímač na hlave, dúfam, že sa poň dostanem. Podľa obrázkov to vyzerá, že je to 03 F919 50. Vôbec ale netuším, ani to nikde nemôžem nájsť, kde je ten druhý snímač a na čo je, resp. ktorý snímač spôsobuje moju závadu.
  3. Ahoj Pyro, ďakujem za odpoveď, ale toto je schéma z Octavie a Yeti. Prešiel som dielenskú príručku Roomster a Fabia II a podľa nej by to malo byť tu na obrázku z boku na hlave motora (položka 9). V ponuke sú ale dve čidlá, resp. snímače teploty chladiacej kvapaliny a to pod číslami 06A 919 501 A a 03 F919 501 B. Obrázky obidvoch som tiež pripojil. Diagnostika v škoda servise píše len "čidlo chladiacej kvapaliny", nepíše ktoré to je. Ja som v dielenskej príručke našiel len toto jedno z boku na hlave. Neviem, kde by malo byť to druhé. Nemáte s týmto niekto prosím skúsenosť, alebo neviete, kde sa dá pozrieť komplet schéma motora CBZA? Ďakujem
  4. Auto bolo na diagnostike, diagnóza - vadný snímač teploty chladiacej kvapaliny. Neviete, kde ten snímač nájdem a či výmenu zvládnem aj sám? Mal by to byť tento:
  5. Prosím vás o radu, po naštartovaní motora svieti modrá kontrolka "studeného motora". Po zahriatí, keď zhasne, rozsvieti sa červená kontrolka a zaznie signál. Chladiacej kvapaliny je dosť, je pri hornej ryske. Viete mi poradiť, o akú závadu sa môže jednať a koľko si môžem na opravu pripraviť? Prípadne čo sa s tým dá robiť? Je to roomster 1,2 63kw, 2011, 146000 km Ďakujem
  6. Zdravím, za posledné tri dni mám na mojej octe (AEE r. 97, 127 000 km) nasledovný problém: pri jazde, niekedy aj pri rozbiehaní po prudšom pridaní plynu motor stráca výkon, trhá a neakceleruje, akoby sa dusil. Keď na voľnobehu dám plynový pedál na podlahu, je počuť, ako by sa motor dusil a otáčky stúpajú veľmi pomaly. Ak však plynule pridávam plyn (veľmi opatrne), auto normálne pridáva a zrýchľuje. Pri jazde do kopca, kde som normálne vyšiel na 5, som postupne musel podraďovať až na 3, aby som kopec vyšiel, viac plynu bol problém. Jednoducho musím mu pridať toľko plynu, koľko zvládne, ak dám viac začne sa dusiť, alebo cukať. Robí to stále, pri studenom aj zohriatom motore. Dnes som bol na diagnostike, žiadnu chybu nevykazuje, poradili mi, že to môže byť ucpaným palivovým filtrom, alebo špatnými sviečkami. Všetko toto som vymenil a žiadna zmena. Na aute mám minulý rok menené čidlo teploty chlad. kvapaliny, nové zapaľovacie káble, nové zapaľovacie trafo, viečko a palec rozdeľovača, rozvody a lambda sondu, klapka je vyčistená. Prosím vás o rady, čím to môže byť, lebo som z toho už zúfalý. ďakujem Feďo
×
×
  • Vytvořit nový...