Jump to content

šulda

Uživatel
  • Content Count

    1,859
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

šulda last won the day on January 19 2017

šulda had the most liked content!

Community Reputation

256 Excellent

About šulda

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 05/06/1968

Recent Profile Visitors

2,830 profile views
  1. Prodám nový, nikdy nepoužitý, klimakompresor Sanden. Doprava kurýrem po ČR zdarma. Do 50km od Jemnice 67531 dovezu osobně.
  2. 15degren>> Mohl bys prosím uvést zdroj tvých informacích o olejích? Hledej v tom prosím jen zvědavost, respektive pídění se po faktech.
  3. Můžu potvrdit, tohle už dělám několik let. Jen pokud se ročně najede více km tak ho to chce měnit častěji. A našel jsem jednu nevýhodu. Když jedu tchánovým autem kolem lihovaru, tak cejtím krásnou vůni. Kdežto ve svým jen slyším rádio nebo mp3 :-)
  4. Ten olej je v poho, pokreje i tu slavnou 507.00
  5. šulda

    Brzdy

    Mám s autem naježděno cca 360tkm. Brzdy normálně (žádný šudlání) používám. Předek samozřejmě OK ale zadek sem měnil 4krát, pokaždý sem dával něco jinýho, ATE, Zimmermann, Origo (různé kombinace destiček) a vždycky to dopadlo stejně jak je foto na předchozí stránce. Minulou výměnu sem se na to vysral a koupil za "pár" korun set kotoučů a destiček Roadhause. Asi sem měl štětí na dobrej kus. Podle recenzí prej korodujou víc než ty výše jmenované. Na konci března jezdím na STK tak sem dělal kontrolu a jsou na tom opravdu o hodně líp než předchůdci za stejnej nájezd. Asi taky pomohlo že i když jezdím po solených cestách (silnic je u nás málo) tak se letos méně solilo. Každopádně už sem přestal laborovat :-)
  6. šulda

    Brzdy

    EE – koeficient tření je 0.25 - 0.35 u obou teplot, je možné vadnutí 0-25% při teplotě 600° F EF – koeficient tření je 0.25 - 0.35 při 250° F a 0.35 - 0.45 při 600° F, vadnutí 2% - 44% při 600° F FF – koeficient tření je 0.35 - 0.45 u obou teplot, vadnutí 0-22% při 600° F GG – koeficient tření je 0.45 - 0.55, vadnutí je nepravděpodobné HH – koeficient tření je 0.55 - 0.65, karbonové, nevadnou až do 3000° F (1649° C), kdy se rozžhaví!
  7. Na co u vnitřního osvětlení canbus? Už je kontrolován i vnitřek?
  8. šulda

    Autobatéria

    Já sem ale nereagoval kvůli nějakému konektoru, na to nemám důvod protože moje auto tuhle "fičuru" nemá. Hodnocení obsahu příspěvku přece neslouží jen k měření pindíků ;-)
  9. šulda

    Autobatéria

    Máš s tím problém? Až se budeš chovat tak jak kážeš, tedy zamyslíš se a budeš přemýšlet, tak to snad pochopíš.
  10. šulda

    Bouračky

    Ty sis ještě nezvykl? Řidič tohle neudělá, ale držitel řidičského průkazu takovýhle věci dělá běžně. Dalšíí věcí je vzrůstají všeobecné sobectví, neohleduplnost, hloupost atd.
  11. šulda

    Žárovky

    Mám jen interiér a zpátečky. Na zpátečky při STK udělal tytyty a prej že mě za to může vyhodit, teď budu dělat jako že to nevidím a příště si tam dejte to, co tam má být. Je to čtyři roky zpět.
  12. Neměl sem víc času tak sem jen zkusil připojení a na adaptéru Carista funkční.
  13. Zkoušel sem ji už dřív a s adaptérem Carista nefungovala. Zkusím tuhle novější verzi.
  14. Ta aplikace chce aby si zaplatil, tak si asi někde udělal chybu.
  15. Tak s ní spi doma, to je praktičtější.
×
×
  • Create New...