šulda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 720
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    9

Popularita

226 Výborná

O uživateli šulda

  • Hodnost
    Veterán
  • Datum narození 6.5.1968

Návštěvy profilu

1 534 zobrazení profilu
  1. Ono je to o tom, kdo a jak to udělá
  2. To sem čekal že už to bude mít nahrkáno sakra víc. Po 60tkm by mělo být to uložení OK a i po těch 140tkm asi ještě dobrý. Proto to zřejmě nikdo neřešil a pes bude zakopán jinde. Já sem měl totiž podobný projevy ale po 270tkm a uložení bylo vymáčklý, udělala se GO celýho vršku a cajk, teda až na těsnění který bylo po dalších 50tkm nic moc. Ale to je o tom zkurveným materiálu kterej se dnes používá. Vidím to v práci (automotive) každej den Tady je každá rada dobrá, já mám jen jednu, opravdu dobrej mechanik kterej tyhle motory zná. Třeba ještě něco dodá stralis místo toho tajemna.
  3. Těsnění by měli měnit automaticky, ale to že se vyndají a seřídí vstřiky, není o opravě vymačkaného uložení vstřikovačů. Kolik to má naježděno a kolik najezdíš za rok? Kdo to někdy viděl, tak mu musí bejt jasný že je to tak idiotsky udělaný, že se to prostě musí časem vymačkat a jen výměna těsnění pak nestačí. I když to přebrousí smirkem a dají nový těsnění, tak se to za čas vrátí a když jen vymění těsnění, tak se to vrátí za chvíli. Ale snad tam vědí co dělají, i když to, že závadu neodstranili by mě v klidu nenechalo.
  4. Špatný je, že Ti to v servisu nedokázali opravit. Možná sem blbě četl ale nikde sem neviděl že by Ti někdo dělal tu makovici, respektive uložení vstřikovačů.
  5. Makovici dolů a udělat to uložení vstřikovačů a to nemusí být vše co tam bude špatně. Takovej ranec v Soběslavi a závadu neodstranili?
  6. Jenže ty (nejen) akumulátory s kterejma to vyjede z fabriky to tak bejvá.
  7. Ta moje 74Ah taky byla Banner a už sem častěji slyšel že Banner ne, asi na tom něco bude.
  8. Koukám že tohle je stejně nekonečný téma jako ty např. o olejích Já tomu nerozumím a ani se nesnažím tomu porozumět. Před x lety mi jeden mechanik říkal ať dám tu největší co se mi tam rozměrově vejde. Byla to 74Ah, startovací proud už si nepamatuju.Za necelý 3 roky bylo po ní. Koukal sem že z výroby byla v autě 61Ah 330A a koupil sem Yuasu 62Ah 480A a je tam 5. zimu. Zatím funguje stále na jedničku.
  9. Mělo by to být od 5 nebo 6 °C. Jde to v zimě zkusit když třeba auto stojí v garáži kde je požadovaná teplota a znát to je určitě, mám vyzkoušeno.
  10. Ten samej motor, ten samej MR a ten samej měsíc jdu na STK. Hlavu si z toho vůbec nedělám. Až projdeš tak napiš, taky projdu.
  11. Bude kupovat ten "svůj" jak už je tu psáno.
  12. Tak je tam nějakej zádrhel páč jinak to samozřejmě jde otáčet
  13. Už dvakrát sem Ti napověděl ale asi to nevidíš. V manuálu je napsáno - otočným kolečkem.
  14. A co tohle, to umíš ovládat?
  15. Na kterou ruku a z který přihrádky? V kastlu před spolujezdcem máš zavřený přívod vzduchu? Kolečko na levým boku, manuál strana 106.