šulda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 691
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    9

šulda naposledy zvítězil 19. Ledna

šulda nejvíce like obsah!

Popularita

217 Výborná

O uživateli šulda

Návštěvy profilu

1 418 zobrazení profilu
  1. Tak garáž mám taky, ale ne v práci a celej tejden při noční si to zakreju tou fólií. Dám ji i když sněží nebo má sněžit páč je humus když ten sníh pak přimrzne. Vždy napřed nastartuju, vojedu boční okna, sundám fólii a vyrazím. Podle mě je zbytečný to hrotit s tím že je lepší oškrábat a pak až nastartovat a vyrazit. Dělá to v práci jeden známej, ale ne kvůli tomu aby šetřil auto, ale palivo. Pak mu do toho naskočí další tři chlapi a za pár metrů stojí a čeká až se mu to odmlží Vedle mě bydlí soused a má necelý dva roky novou Audinu. Každý ráno než jede do práce (celoročně!) nastoupí, nastartuje a 10minut v tom poctivě sedí a pak vyrazí Na jaře sem si nechal opravit PTC (za pulčák RUMu v akci ), to je taky znát oproti minulý zimě kdy fungovalo 5x z deseti Tu fólii, stejný jak kimmi a nemám problém na to myslet, stejně jako na vytření zadku Pokud to máš párkrát do roka, tak to opravdu není problém.
  2. Jak furt? A další otázka, co je jednodušší - zakrýt a odkrýt nebo nezakrýt a škrábat? Já odkryju a jedu, to zahřívání na volnoběh prej není dobrý, ale až zas tolik bych to nehrotil.
  3. Taky sem ji jednu zimu měl a nepoznal sem mimo ceny žádnej rozdíl oproti jiným "nesmrdícím". Už několik let kupuju v Hoferu XS 5l kanystr -30 °C za 4,99€ a cajk.
  4. Taky sem měnil. 1m za 60kč.
  5. Kachnu domácí sem si dal dnes, husy holt nepěstujem
  6. Asi tak, a ještě k tomu dobrý pivo (tedy to, který se dělá poctivě a ne jako např. Kozel atp.) a je vymalováno
  7. Řešit tu situaci ze servisu nemá cenu. Běž prostě jinam, nebo vyčkej jestli se Ti tu někdo z okolí neozve. A ještě si dovolím dodat, úředník a píšeš jak absolvent fofr školy. Blbě se to čte, to aby sis nestěžoval jen Ty
  8. Bejvaj tam i udělátka na přichycení kabelu, ale jak už je tu psáno, k čemu? Jak píše Malta, tak je to v poho. A jestli seš extrémě levej, což si nemyslím, tak někoho požádej, ale je to opravdu brnkačka
  9. Když ráno nastartuješ studený motor a ujedeš s ním kousek, tak je spotřeba logicky vysoká a postupem ujetých km klesá. No a když pak po chvíli zastavíš a stojíš, tak začne stoupat. Než pojedeš do servisu, tak si přelep displej černou páskou abys ho nemohl sledovat. Natankuj si tu plnou nádrž a při dalším tankování do plné nádrže si spočítej spotřebu. Pokud bude nenormální, v závislosti na provozu, tak to začni řešit. Teď podle mě řešíš neexistující problém
  10. Tohle je přesně ten případ, hledáš problém tam kde není
  11. Pokud chceš řešit spotřebu, tak tankuj plnou, nuluj a pak počítej. Nesleduj momentální spotřebu, páč s toho zblbneš a budeš tak řešit pikačoviny.
  12. Možná ten servisák ví o olejích a motorech víc než Ty. Norma od výrobce je samozřejmě jistota, ale neznamená to, že když ji nemá, že je pro daný motor nevhodný. S výroky o hovadech bych byl opatrnější. Nebo jsi tribotechnik a konstruktér motorů a znáš vše o olejích a daných motorech?
  13. Neřekl bych. Jak tu píše pitrs78, je to ACEA C3 pro DPF Naopak ACEA C3 nebyl vhodný do PD bez DPF než začal být s lepší aditivací, značeno C3-10 a výš.
  14. Úplně to samý, co sekce Ostatní diskuze > Lampárna.
  15. Proč střelec? Prostě si jen myslel že to umí Takovejch je bohužel moc, a jen málo z nich to rozmlátí na okruhu aby neublížili ostatním. Důležitý pak taky je, jak sem dobrej, páč sem to supr rozmlátil a je třeba ten vrak natočit a ukázat veřejnosti. Teda, pokud to někdo neudělal jako odstrašující případ