Přejít na obsah

Romie

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Romie

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To mě trochu překvapuje, protože ze schématu vidím na konektoru u čidla černý a hnědý vodič, a z jednotky odchází žlutý a červený. Předpokládal jsem cestou ještě svorkovnici.
  2. Ahoj všem, mám někde k levému zadnímu kolu přerušenej jeden vodič, nevím samozřejmě kterej a nevím kde. To je smyslem mého dotazu. Poradí mi někdo, kde najdu nejbližší svorkovnici? Závada se mi objevuje jen za mokra, když ten spodek navlhne. Za sucha je vše v poho, tak předpokládám, že to bude někde od toho kola k nejbližší svorkovnici, ale nevím, kde ji hledat. Díky za reakce. O2, 1,9 TDI, MR 2006, BXE
  3. Ahoj všem, zůstal mi doma po předchozím autě kabel KKL a vytištěná a svázaná dílenská příručka pro motor 1,6, r.v. 1998, kód AKL. Má někdo zájem? Je mi líto to vyhodit. Piště do SZ.
  4. Sakra, opravdu nikdo není na pomoc? Litoměřice, Ústí, Teplice, Roudnice, občas jezdím i Chrastava, Liberec. Potřeboval bych to diagnostikovat. Řeším kontrolku motoru na palubce, EGR vyčištěný a funkční, klapky už mám celkem tři, ale stále mi to svítí. Začal jsem podezřívat kabel k tý klapce, je tam 4-pin, nevíte někdo, jestli se to dá proměřit? Na pohled vypadá všechno OK, nikde žádné porušení nebo nalomení. Už si s tím vážně nevím rady. Pomůže někdo? Díky. Pro úplnost O2, 2006, BXE
  5. nikdo nic? Asi mě donutíte investovat a tu diagnostiku koupit
  6. Ahoj chlapi, hledám někoho, kdo mi připojí moji octu na VAG, potřebuju přečíst závadu na motoru. O2, 1,9 TDI, BXE, MR 2006. Litoměřice a okolí. Najde se někdo? Díky
  7. ahoj, mám podobný problém - VAG mi vypisuje závadu 012546 - motor klapky sacího potrubí (V157): žádný signál zkoušel jsem klapku demontovat, vyčistit, vrátit zpátky a závada stále přetrvává. Pojistka 10A v motorovém prostoru OK, namontoval jsem i jinou klapku, která fungovala dobře a závada stále je. Mám podezření na závadu v kabeláži, ale nevím jak ji zkontrolovat. Dáte mi někdo tip. jak pokračovat dále? Je to O II, 1,9 TDI PD, 77 kW, BXE, MR 2006
  8. Ahoj chlapi, mám taky problém s kontrolkou motoru, vyčistil jsem klapku, ale to nepomohlo. Jen jsem si uvědomil, že když jsem tu klapku vytáhl z auta, byla vlastně v otevřeném stavu. Je to v pořádku? Není náhodou zaseklá? Myslím že po vypnutí motoru by měla být zavřená. Nijak jsem na to nemyslel a pomocí spreje a štětce jsem ji vyčistil a namontoval zpátky. Až teď jsem si to uvědomil. Poradíte mi? OII, 1.9 TDI, BXE, MR 2006 Díky
  9. Ahoj lidi, měl jsem takovou menší nehodu, nebylo to nic velkýho, ale ťuknul jsem do auta před sebou. Problém je v tom, že ač se mi na první pohled zdálo, že žádná újma na autě není. opak je pravdou. Celý přední nárazník se mi posunul cca o 3-4 cm doleva a je také z kopce. Na pravé straně je výš než na levé. Výsledkem jsou roztažené a naopak zase stažené spáry mezi jednotlivými díly, navíc zvednutí na pravé straně způsobilo i zúžení otvoru pro světlomet. Celá ta patice, na které je uložen světlomet, je prostě o něco výš. Přes víkend chci ten nárazník shodit a uvidím co pod ním najdu. Ví snad někdo, co mě asi čeká nebo co bych měl udělat? Na co se soustředit? Ještě jsem to dole neměl a nemám představu, co bude. Dík za každý příspěvek.
  10. Romie

    Posilovač brzd???

    Nová hadice ve značkovým servisu za 735 Kč a 30 minut práce. A je po problémech.
  11. Romie

    Posilovač brzd???

    tak závadu jsem našel, je prasklá podtlaková hadice od posilovače úplně na konci v kolínku. Problém ale je, že Autokelly ji jako díl nenabízí. Prej jedině obrátit se na servis, ale tam hrozí že mi dají celý díl nový. A to se mi zrovna dvakrát nechce. neřešil jste to někdo už? Co tam dát?
  12. Romie

    Posilovač brzd???

    díky za tip, kouknu na to. Co je to ten tandem?
  13. Ahoj všem, mám takovej problém, dnes jsem sjížděl docela dlouhý kopec na rozbité cestě, pomalu, krokem, s nohou na brzdě a stalo se mi, že přestal pomalu fungovat posilovač. Motor běžel jen na volnoběh, auto brzdilo, ale musel jsem vyvíjet stále větší sílu na pedál. Dole jsem měl stehno jak Schwarzeneger. Když jsem se potom normálně rozjel a motor zvýšil svoje otáčky, všechno se vrátilo do normálu. Odpoledne při parkování u baráku ale zase. Víckrát jsem za sebou musel šlápnout na brzdu než jsem se do té díry nasoukal a ten účinek posilovače zase začal mizet. Mám OII, MR 2006, 1,9 TDI, kód BXE. Nevíte někdo, co s tím? VAG ukazuje bez závad. Dík za každou reakci.
  14. Ahoj, pomůže někdo mě? Mám čínskej klon kabelu HEX-CAN, VCDS 10.6.4., všechno v NB chodí a vypadá tak jak má, ale jakmile to připojím k autu, tak mi to napíše: rozhraní HEX nenalezeno a vypíše možné příčiny. (nezapnutý klíček, nepřipojený kabel, zastaralý firmware) Zkoušel jsem snad všechno ale už jsem v koncích. Díky za jakoukoliv radu nebo nápad.
×
×
  • Vytvořit nový...