Přejít na obsah

Slavaa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Slavaa

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Škrtící klapka je vyčištěná cca 2000Km a té eror chyby jsem se zbavil Bohužel pořád mám velkou spotřebu vody určitě přes 1l na 1000Km a taky mi to žere olej odhadem 1l na 2500Km takže asi budu muset na zimu sehnat jinej motor :-( všem díky Slava
  2. Zdravím Co znamená těch 100Km ? při změně potom se to samo vrátí? nebo se stane co? Slavaa
  3. u Oktavie I. 1,6i 75kw 2004 najeto 260tisKm se mi s frekvencí cca 200km stále objevuje : 16555 - rada valcu 1 : system odmerovani paliva - system prilis chudy P0171 - 35-10 - - - Sporadická Lambdu před katem jsem vyměnil, vzduchovej filtr jsem vyměnil(nejlevnější) v poslední době (500Km) jsem 2*musel dolít 1litr vody Nejvíce jsem se dočetl o podobné závadě u Fabiií 1,2 kde se to daří odstranit výměnou čidla teploty motoru - mám ho zkusit také vyměnit? je jich pro (Oktavie I. 1,6i 75kw 2004) více druhů nebo jen toto 06A 919 501 A díky za názor Slava
  4. tak jsem z toho jelen :-) všechny 4+1 dveře se chovají stejně :-( bez klíče - při zavření se po cca 20sec zhasne interier světlo a kontrolka také (jen u kufru to zhasne hned) s klíčem v pootočené poloze - při zavření jakýchkoliv dveří kontrolka zavření na palubovce zhasne ihned (jednou před tím problikne), u dveří od kufru zhasne a neproblikne při zamknutých zámcích dálkou(zajetých špuntech ve dveřích je kontrolka vždy zhasnutá (tedy OK), při klíči v pootočené poloze, je vše OK, problém se projevuje tedy při nezamčeném autě bez pootočeného klíče při zamknuti tlačítkem safe ve dveřích řidiče (zajetých špuntech ve dveřích je kontrolka rozsvícená -tedy špatné) všechny 4+1 dveře se chovají stejně :-( někde jsem tu četl o zapojení zámku ve dveřích (nebo je ještě kontrola zavření dveří jinde? pokud víte kde to najdu dejte vědět (prostě kde bych mohl zkusil měřit co jde za signál třeba z těch mikrospínačů... neúspěšně jsem se pokoušel spojit přes VAG 2000 s jednotlou centrálu (ani u druhého auta se mi to nedaří - nenavázané spojení) - je tam nějaký háček? (s jednotkou komfortu se spojím OK) díky za rady zkušených Slava
  5. Konečně velký pokrok - velký dík posílám veteránu Milhauskovi a Petrsovi. (a trochu nenávidím autoelektrikáře co mně zavedl na scestí) Po výměně totožných jednotek komfortu 799 jsem byl zase na začátku - žádná změna, znovu jsem měřil dráty a vyměňoval díly se shodným autem, až jsem zjistil že problém je v řj v řidičových dveřích, v zoufalosti jsem se ale pořád držel toho žlutočerveného kabelu. Až konečně - problém byl v ulomeném jazýčku jednoho pinu (od žlutočerveného kabelu) na straně jednotky ve dveřích cca 20pinové. Proto se dráty tvářily OK - (kontakt mezi paticí ve dveřích a komfortkou pod volantem byl OK). Řídící jednotka ve dveřích se s trochou snahy dá vyndat bez povolování motorku od okna, pak jsem do ní vyvrtal z boku dírku napájel na původní místo jazýčku drát, prostrkal ho skrz dveře do auta do konektoru pod páčkou otevírání motoru - a Levé zrcátko OK - a zámek OK - centrál OK ... :-) Jinak tu čtečku OBD II kódů (cca 1500Kč) - jsem vrátil - umí jen vymazat chyby. A pořídil kabel USB -VAG. (600Kč) Malým stínem zůstává rozsvícená kontrolka otevřených dveří (zhasne po nastartování nebo uzamknutí), zatím jsem ale nepřišel na to, které to dveře vlastně nejsou dovřené - dá se to najít přes VaG? , a taky nevím jak mě to může omezovat. (i alarm se zdá že jde OK) Všem díky Slava
  6. lambda je 1J0 819 644 A (lambda před katem) a po ujetí 300Km se znova závada P0130 už neobjevila - takže OK vyměnit šla přístupem shora za motorem - dá se tam šáhnout s klíčem 22, o trochu větší pakárna je šroubeček držící kabel ale jde to. Drát od lambdy jde už zastrkat do příchytek a do zástrčky pod autem snadno. díky za rady Slava
  7. mněl jsem tam chybu jde o LP dveře (řidičovi) "zkus i řj motorku pp dveří" - co to je??? - pokud to je ta elektronika ve dveřích u stahování oken tak tu už sem zkoušel do týdne budu mít možnost komfortku vyměnit se shodným autem - dám vědět díky Slava
  8. proměřil a překontroloval jsem dráty - vše OK, koupil jsem tu lacinou čtečku OBD II (za 1500Kč) - vše OK, (mikrospínač, zámek, ovládání ve dveřích, ovládání zrcátka -vše OK) tak jsem srabácky odjel k autoelektrikáři - dle jeho tvrzení se mu nedaří připojit na "řídící jednotku komfortu" a navrhuje jí vyměnit a přeprogramovat na toto konkrétní auto. Nepovedlo se mi na fóru najít něco o "řídící jednotce komfortu" -jediné co mně napadá je vyndat jí a vysušit... 1/musí se jednotka komfortu znovu programovat když jí vyndám z auta? 2/můžu jednotku komfortu zkusit vyměnit s jednotkou komfortu ze stejného auta ale bez klimatizace? 3/když vše kromě dveří a zrcátka funguje - není to ještě něčím jiným? díky za případné odpovědi či nápady (už bych to rád rozluštil) Sláva - Octavia I, 2004, 1,6i 75kW
  9. U řidičových - LPdveří mi nefunguje zamykání a odemykání dveří na dálku ani vnitřním vypínačem, taky nejde ovládání Levého zrcátka. O víkendu jsem rozebral dveře vyměnil celý zámek a ovládání zrcátek - vše beze změny- dráty ve dveřích vypadají OK jen na dvou z nich je dopřipojeno něco asi od alarmu - po odpojení žádná změna, pojistky OK, konektory OK, snad minimální rozdíl oproti totožné Octávii - na konektorech např č5 u zrcátka je proti zemi 10ohmu a u fungujícího auta 40ohmu - myslím že to ale problém nebude, netuším kam se podívat na druhou (v autě stranu drátů z těch dveří - jestli to při nějaké bouračce nemohlo přerušit drát nebo konektor někde v interiéru??? (s touto závadou už sem to koupil) / ovládání oken funguje OK, ovládání pravého zrcátka OK, klíčem od dveří řidiče celé auto zamknu i odemknu ale bez komunikace s alarmem díky za případné nápady Sláva
  10. výměna /bosh za cca 2500kč nase jsem jen jednu pro 75kW cca 100 km bez rozsvícení závady jen mi přijde že to za studena víc žere :-) (podle počítače) díky Slava
  11. Zdravím všechny Minulý týden jsem koupil Octavii I. Clasik 2004 1,6 benz 75Kw. (najeto 250tis) cca po 100Km se mi rozsvítila kontrolka motoru, koupil jsem čtečku kodů OBD II, zjistil závadu P0130, vynuloval počítač a po 100Km zase naskkočila P0130. podle popisu v němčině je P0130 - Beheizte Lambdasonde 1, Zylinderreihe 1 - Fehlfunktion Stromkreis/Lambdasonde 1, Zylinderreihe 1 - Fehlfunktion Stromkreis podle popisu v angličtině je to O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1) mám tedy vyměnit lambdu - ale kterou?? díky za pomoc Slava
×
×
  • Vytvořit nový...