Přejít na obsah

autofun

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení autofun

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. autofun

    Delta 4x4

    Reseni zvyseni od Delta 4x4 je sice hezke, ale zdaleka ne bezproblemove. Staci si precist nemecke Yetiforum. Delta mela verzi +25mm, kterou pozdeji stahla a po case nahradila verzi +20mm. U nekterych vozu se po montazi ozyvalo pri prudsi akceleraci od predni napravy hrceni. Problem je ve zmene uhlu prednich polosi a tim neprimerenemu zatizeni hnaciho mechanizmu. I podle fotek bylo zrejme, ze uvedena uprava je nic moc. Ted pry nabizi tuto upravu "s upravou", ktera ma podle vyjadreni firmy hrceni definitivne eliminovat. Za nejakych 600euroklacku.Ne nekup to...
  2. Pneu 225/60R17 jsem skousel, ale je to uz pres, byl tam kontakt s plastovym podblatnikem pri vytoceni kol. Skoda, vizualne to bylo OK. Rozmer 225/55R17 je velikostne v pohode, osobne odskousene.
  3. autofun

    Tankovani

    Mam 4x4 t.j. nadrz by mela byt 60lt. Tankuji vacsinou kdyz jsem temer na nule. Na sup tam vejde pokazde cca 48-49lt. Pak pistole vypne. Kdyz se pak snazim sebevic,s bidou tam nacvakam po deckach max.1,5lt. Tak jsem se smiril s tim, ze i kdyz tankuju prazdnej, nemam sanci /pokud nechci u stojanu zapustit koreny/ nalit vic nez chlup pres padesat /cviceni s pistoli ohledne provzduseni ovladam.../. Zvlastni, ze uz po odjezdeni nakych 20-30km, rucicka palivomeru klesne o dva dily. To se mi jeste u zadneho auta nestalo. Je zrejme, ze dotankovani poslednich litru do fakt plne si vyzaduje u yetiho 4x4 silne odhodlani. Tak je tomu alespon v pripade meho vozu.
  4. Jezdim se svym Yetim 4x4 dost v terenu, kde jeho svetla vyska nekdy nestaci. Rad bych podvozek zvednul. Reseni s pneu 215/65 R16 znaci jen +cca 10mm. Prijal bych jeste alespon 15. Resil to uz nekdo v praxi uspesne?
  5. autofun

    Superb Scout

    Tak ted fakt nevim, jestli mam cekat. Uz se schylovalo, ze vezmu O Scout. V prubehu roku nepadla zadna seriozni info jestli S Scout bude a nechci cekat dalsi rok nebo dva. Ale kdyby to chtelo uz jenom nejake mesice v klidu... Dekuju za nove info.
  6. autofun

    Superb Scout

    http://www.auto-motor-und-sport.de/news/skoda-neuheiten-das-sind-die-zukunftsmodelle-von-skoda-1880235.html
  7. Kdybych vedel, ze 125kW nebude nekdy koncem dalsiho roku, urcite bych cekal. Ale obavam se, ze marketingova strategie VW nepusti /kez bych se hluboce mylil/. Myslel sem, ze koupim 103kw a dam si zvysit vykon, zekneme od MTM. Taky by mne zajimalo, jestli tovarenska verze 125kw je o necem jinem nez softwerove uprave 103kw.
  8. Az od 45 KT bude mozno objednavat?
  9. Prý se letos někdy na podzim rozšíří nabídka SC o alternativu 4x4/DSG v naftě /ale jenom 103kW CR/. Podělte se s ostatními o nové informace. Dík.
  10. Na jednom nemeckem skodaportalu jsem se docetl /http://skoda-portal.blogspot.com/, ze dodaci lhuty SC pri objednani PS jsou az 7 mesicu a pry kvuli tomu je od 6.4. na tuto objednavku stop. Uz jsem se pomalu smiril s tim, ze letos vuz mit nebudu /vzledem k pretrvavajicim problemum s PS, kterou kazdopadne chci, udelam objednavku zrejme nekdy koncem leta, abych dostal rocnik 2011/. Na kazdem trhu je to s lhutama jine, ale vsude je jedno jiste - ze je to nejiste, teda co jsem alespon cetl a slysel. Tak nebo tak nechapu, ze fabrika, ktera se rozhodne prijit se zajimavym /do jiste miry vyjimecnym/ produktem, co PS alespon u skody je, neni schopna produkci primerene zabezpecit. Chapu porodni bolesti prvniho roku produkce noveho modelu, ale tohle je preci jen snad malinko pres. Mylim, ze je nas povicero, co by jsme byli vdecni za kazdou novou info ohledne teto problematiky. Takze predem dik.
  11. Chystam se objednat Supcombi 170 PS DSG s paketem pro zle cesty, protoze hodne jezdim po polnich a lesnich cestach. Budu objednavat 17 " disky Trifid na pneu 225/45 R17. Rad by znal konstruktivni nazor na alternativu pouziti pneu 225/50 R17. Je mi jasne, ze to neni schvalene a ze by se tim zmenila rychlost skutecna vs. na tacho, ale nevim jestli nejak zasadne. Snad taky celkove chovani vozu pri vyssich rychlostech a v zakrutach, ale nevim nakolik a jestli vubec /nezavodim, jezdim relativne v klidu cca 60tkm rocne/. Tento rozmer pouziva Audi A6, mne oslovuje kvuli vyssimu komfortu jizdy /16"kola na SC maji sice vysoky balon, ale vypadali by strasne/ a pohledove lepsimu vyplneni prostoru mezi kolama a karoserii v pripade pouziti paketu pro spatne cesty. Dik za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...