Přejít na obsah

pala

Uživatel
  • Počet příspěvků

    78
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pala

Nováček

Nováček (1/14)

10

Popularita

  1. jojo jak říkaš včera jsem neměl auto u sebe abych se podíval jak to funguje,ale dnes jsem to omrkl a už to chápu takže ti ještě jednou děkuji za radu!!!
  2. ahoj děkuji za radu a postup !!trošku mi nejde do hlavy s tou napínací kladkou,když budu povolovat ten zajištovací šroub tak ta kladka sjede dolů(pak nechápu význam aretačního kolíku??)??nebo ten šroub je na pevno na kladce a tu kladku přetlačím(pružinu) pomocí klíče směrem dolů na napínacím mechanismu??pak bych pochopil vyznam toho kolíku!!!!jde mi o to aby mi ta kladka nevyskočila s toho napínacího mechanismu
  3. zdravím kluky šikovné klucí potřebuji vyměnit draž. řemen od altíku na superbu 2.8(s klimou),a protože jsem to ještě nikdá na tomto typy motoru nedělal a manual mám jen na 2.5V6TDI,kde je to uplně jiné(a zde na foru též nic nenašel),proto se obracím na vás s prosbou o radu hodte mi sem prosím podrobný postup jak na to,popřípadě nějaké vaše postřehy,vychytávky,děkujíííííííííí!!!!!!!!!!!! p.s. určitě se to bude hodit nejenom mě
  4. čau lanny,jojo děkuji ti! určitě to nedělám "pro pár hloupých dukátů a falešnou slávu" ,ale protože v servisech berou za všechno nekřesťanské peníze a toto je forma jak lidem ty penízky ušetřit a obzvlášt když se jedná o drobné opravy které zvládne každý zručný superbák sám:kol-31: už jsem nějaké ilustrované návody zde na foru publikoval a doufám že mě budou kluci následovat!! když mi to vyjde tak se potkáme na srazu v záři na vranově,musím totiž podpořit moravské(olomoucké) komando a přislíbil mi podporu kolega(také aktivní učastník fora) z ostravsko-karvinského komanda
  5. zdravím chlapáci,minulí týden jsem si chtěl otevřít zadní okno a ejhle ono to nejde !motorek stahovačky bzučí ale sklo je stale nahoře!!hned jsem vědel co se děje!sklo je spojené se stahovacím mechanismem pomocí ČEPU(kat.č.6NO 839 511,cena 10kč ve škodě)),který vypadl!takže oprava na sebe nenechala dlouho čekat a hurá na to!podle ohlasů to není až tak neobvyklí jev na starších VW koncernových vozech (podle mě příčina ne zrovna dobré konstrukční provedení)!!tak rád bych vám dal návod,protože samotná oprava není nijak složitá,ale v servise by jste zaplatili určitě nějaké penízky!! za prvé: demotujeme tapec dveří!a to tak že musíme opatrně vyloupnout madlo dveří!!plochý šroubováček zasunout do výřezu a vyloupnout madlo(šroubovák obalit hadrem at se neponičí kožené polstrování).pod madlem se nachází dva šrouby-vyšroubovat!!a ze spodu tapecu se skrývá šroub torx-vyšroubovat!!ze spodu tapecu je světýlko,vyloupnout a odpojit konektor!nyni tapec ze spodu vytrhnout od dveří!jde to trošku stěžka a je třeba vyvinout větší sílu!ted už tapec drží jen na horni liště,vysunout směrem na horu!!pozor jak tapec vysunete nezapomente odpojit zbylé konektory a lanko táhla dveří!! za druhé:demontujeme stahovačku skla!!nejdřív přilepíme sklo pomocí izolepy k rámu dveří(drží v těsnění,ale pro zichr)!spustíme mechanismus stahovačky uplně až do dolní polohy(spínačem ve dveří řidice)!!vyloupnem ve stahovačce kontrolní otvor abychom vyděli do mechanismu stahovačky!odpojíme konektory z repráku a motorku!opatrně vycvaknem všechny sponky kabeláže a táhlo! vyšroubujeme všechny šrouby co drží stahovačku do dveří!! stahovačku vysunout ze dveří!stačí jen vysunout a podložit ji tak aby byl přístup ze spodu skla!! nyní mame přístup ke sklu!sklo si mužem spustit niž at mame dost místa!do díry ve sklu zasunem váleček,tak aby byl na každou stranu stejně vysunut a zamáčknou do něj kolík pomocí sichrovek nebo francouzaku! namontujem zpět stahovačku(kolem stahovačky je těsnění,ze spodu většinou je zteřelé,doporučuji na spodní zteřelou čast těsnění nanést housenku silikonu,aby nám při dešti nezatékala voda do auta),připevníme zpět kabeláž,konektory,tahlo!!nyní sklo uchopit rukou a spoštět dolů až k vidlice mechanismu stahovačky(vše kontrolujeme v otvoru)!ZATLAČIT NA SKLO AŽ ČEP ZAPADNE DO VIDLICE MECHANISMU STAHOVAČKY!!!!!!!!! doufam že to někomu pomuže!proto tu máme toto forum,abychom si pomáhali a vyměnovali zkušenosti!!!
  6. to 55marek55: jako první auto bych ti určitě doporučil ŠKODA OCTAVIA1 -1.9TDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Aby sis udělal vubec představu kolik provoz auta stojí a hlavně se naučil jezdit!!!!!!!!!!!!Dnes už jde pořídit pěkný kousek za slušné peníze!!! A hlavně nahradní díly seženeš na internetu za pusinku! Nehledě na to, že na škodovky(celkově na koncernové auto VW) dělá nahradní díly spoustu náhradních výrobců(polsko,čína,německo,italie),tudíš cena je ještě menší!! A servisovat octávku mužeš kdekoli,nejenom v předražených autor.servisech!!!!! Mám superba 2.8V6, kterého jsi zmiňoval!! nevím jak jseš na tom finančně, ale po městě s lehkou nohou(mam automat) tak 13l/100km - kombinovaná 11l/100km!! Nahradníb díly na 2.8 jsou o poznání dražší(rozvody,chladiče..)a nezapoměn, že je to šesti válec a 30ventil!!! Pokud to chceš dát do LPG,tak nejmenší cena je 25tis.kč bez faktury,jinak přes 30tis.!!!!a roční udržba superba není zas tak malá!!! a určitě jako tvé první auto superb 2,8???to určitě není dobrá volba!!! p.s. příště zkus tvůj text v příspěvku rozdělovat odstavcemi,čárkami a tečkami!!!!!!!!!! protože pochopit tvoji myšlenku není vubec lehké
  7. pala

    kontrolka motoru

    klucí ještě potřebuji poradit, a nechci zakladat další téma,ohledně toho snímače(čidla)teploty chladící kapaliny G62,které jsem řešil v předchozím příspěvku!podle schématu,které jsem sehnal by měl být ten snímač tento!!!! na prvních dvou fotkách je odpojen konektor!!po odpojení konektoru jsem zjistil že je pouze dvou polohový(má dva piny)!!ale na internetu nabízí jen 4polohový snímač cca500kč!tudíš se ptám jestli je to on a popřípadě mi pisnite kat.číslo dle etky??a kolik má superb r.v.2002 tedy snímačů,dva nebo jeden?protože budík mi fuguje normálně,ale teplota dle vagu co jde do řidící jednotky tak je chybná!! díky borci!!!
  8. pala

    kontrolka motoru

    čao chlapáci,tak já mám stejný problém!! mám supa 2.8i(120000km) a též se mi před týdnem rozsvítila kontrolka motoru!dal sem to na vag a vypsal dvě chyby- 16805 - zahrivani katalyzatoru: rada valcu 1: ucinek prilis maly-sporadická chyba ........ -čidlo teploty chladící kapaliny G62-sporadická chyba dal jsem na vagu kontrolu čidla a ukazuje do 30stupnu normálně a pak už nesmyslné minusové hodnoty!takže to vypadá na vadné čidlo!!!na budíku ale ukazuje teplotu normálně,ale to je asi zpusobeno tím,že čidlo je 4pinové,tzn že mi do budíků jde správný udaj ale do řídící jednotky už ne!! chyby jsem vymazal ale včera mi opět se kontrolka rozsvítila,takže to začínám řešit!! takže teď dotaz! 1.muže vadné čidlo rozsvitit kontrolku motoru???a mohou být ty dvě chyby na sobě zavislé??? 2.muže první chyba být zpusobena prasklím výfukovým těsněním ve svododu??(když jsem měl oba vlnovce prasklé tak to chybu nehlásilo),popřípadě jestli to už někdo vyřešil tak pisněte co to zpusobuje??? 3.jestli někdo čidlo již měnil tak mi pisněte kde se nachází(nemám schéma na 2.8,ale jedno čidlo jsem zahlídl na hadici na dolní leve straně chladiče,je to ono?) klucí děkuji za odpovědi
  9. to larrini: nějak jsem nepochopil tvůj příspěvek,tak tedy ještě jednou!!superb1 neměl nikdy originál roletky v zadních(bočních) dveří,pouze jak jsem psal jen roletku pro zadní okno!!!jistě,viděl jsem spoustu roletek pro zadní dveře,ale to nejsou originál!!no po pravdě,ty boční roletky od jakože tuningových výrobců se mi vubec nelíbí,protože nejčastější řešení uchycení na okno je pomocí přísavky či háčků a to opravdu se na superba nehodí!!tyto laciné,nestylové a absolutně nedesignové roletky na limuzínu nepatří!ale sto lidí sto názorů jinak firma Milotec má ve svém sortimentu i právě roletky přímo na superba a dokonce snad na všechny boční i zadní okno,tak zkus se mrknout!!
  10. jojo zadní opěradlo též jde pokusím se to nějak popsat!! Demontáž: 1. demontovat sedák(viz návod demontáž sedáku),protože za sedákem je šroub který musíš vyšroubovat 2. demontovat zadní opěrky hlavy s vodítky(zmáčknout aretační tlačítko na otvoru pro vodítko a směrem vzhůru vysunout) 3. Demontovat zadní loketní opěru(sklopit opěru a směrem vzhuru vycvaknout!nejde to uplně lehce,je potřeba trošičku větší sílou)pokud je vybavená tlačítky pro footboard,tak rozpojit svorkovnici!!! 4. vyšroubovatt šroub(hvězdička)ze spodu opěradla 5. opěradlo tlačit směrem vzhůru,aby se vyháklo z bočních uchytů 6.Vycvaknout plastový rámeček zadní loketní opěry(mě to nějak nešlo tak jsem si poradil tak že jsem uchopil opěradlo ze spodu a směrem k přístrojovce jsem páčil opěradlo i s ráměčkem přes hranu ski vaku,tím se ráměček vycvakl!moc to nedoporučuji pač muže prasknout!!! 7. opěradlo v tuto chvíli drží ještě horní uchyty,tudíž uchopit z vrchu opěradlo a vytrhnout opěradlo směrem k sobě! 8. rozpojit svorkovnici výhřevu!!! fotky pro lepší ilustraci bohužel nemám ,tak snad si poradíš dle psaného návodu to Morfeus.one: hoď pak výsledek tvého snažení
  11. díky Ládo82 jsem rád že alespoň někomu to pomohlo a moje snaha tu popsat problém nebyla marná!!myslím si,že právě o tom by toto forum mělo být,abychom si dokázali co nejlépe a kvalitně poradit!! p.s.do posilovny chodím,ale ta sedačka mi dala ku..va zabrat!!
  12. jak říkáš,na tohle bohatě stačí návod ty s tou dobou mazaní paměti si nejsu jistej,ale je to možný že po dvou hodinách!!ikdyž kruci ted si vzpomínám,že přes den se to nestihlo vymazat,až vždycky přes noc!!já sem raději napsal víc!! víš jak to pak je, když napíšeš míň a ono je to víc!!
  13. ahoj frances,to co popisuješ je normální jev palubního počítače!!takže palubní počítač má dvě paměti jak psal ace ventura!! a to pamět 1,která měří průměr.spotřebu a kilometry každé dílčí jízdy a pamět 2,která měří dlouhodobou prům.spotřebu a kilometry!! vysvětlím ti to tak:PAMĚŤ 1 -dnes pojedeš z prahy do brna,hodí ti to nějaké udaje této cesty!vypneš motor a zamkneš,zhruba asi po 12hod(nevím přesně) se ti pamět vynuluje!!a cestu zpět ti to opět bude měřit nanovo!! PAMĚŤ 2-dnes ji vynuluješ a pamět ti bude počítat kilometry a prům.spotřebu všech cest,dokut ji opět nevynuluješ,tzv.dlouhodobá spotřeba!!! a ted to nastavení: na pravé straně volantu máš páčku,kterou ovládáš stěrače a pal.počítač!z boku páčky je tlačítko houpačka,tou listuješ v počítači,a ze spodu je tlačítko a nad ním napis RESET!!zmáčky ho jednou krátce a tím přepneš s tvé momentálně nastavené krátkodobé paměti do paměti dlouhodobé!!!pokud budeš chtít kteroukoli pamět vynulovat tak ho zmáčky a drž tak dlouho,dokud se hodnoty nevynulují!!!!!!!!!!! uf tys mi dal!!skoro jak ve škole pochopils to???
  14. ješte pro ilustraci fotky té kotvy fixace sedáku + fixaci na sedáku a ještě toho překvapení ve formě bordelu
×
×
  • Vytvořit nový...