Přejít na obsah

CMike

Uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení CMike

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Bolo to montovane v origo certifikovanom BRC servise ale je to dobre len ked sa jazdi iba na LPG.. Je to tam lebo to jazdi lacno... nedaval som to tam ja... tým "polosamodomo" si myslel akože som si to tam daval sam alebo co? zaujimavy vyraz ale nie... Je to montovane ozaj v origo servise kde sa na to špecializujú. Ale je to proste vec ktorá v aute nieje originál takže samozrejme bude robiť problemy. zatial som to vyriesil tak ze cez zimu ked sa jazdia kratke trasy tak sa chodi na benzin takze sa vyberie jedna poistka v motorovom priestore a vsetko slape ako ma a ked sa chce chodit na plyn (co cez zimu vela krat nieje) tak sa poistka da späť.
  2. Problém je vyriešený. Popis riešenia problému: - Výmena čidla - Skúška vedenia od čidla do riadiacej jednoky (MAX 1,5 Ohm) namerané 0,9 Ohm - Kontrola vedenia prostrednícvom odpojenia konektoru keď by mala byť hodnota cca -49stupňov Celzia (Cez VAG po odpojení ukazovalo -50stupňov Celzia) - Kontrola vedenia prostrednícvom skratu svoriek na konektore keď by mala byť hodnota cca 130stupňov Celzia (Cez VAG po skrate ukazovalo 129stupňov Celzia) - Naštartovanie a sledovanie teploty na diagnostike a po dosiahnutí pracovnej teploty odmeranie čidla Ohm metrom (Hodnoty presne podľa grafu) (problém pokračoval) - Pokus odpojenia vedenia dorábaného LPG BRC a v momente hodnota na správnych hodnotách Záver: dorábané veci sú na nič...
  3. Ale silno predpokladám že aj termostat bude ok, pretože potom by muselo byť zlé aj čidlo na chladiči kedže sa rozbehne ventilátor. No neviem ... jedine čo mi asi zostáva je skúšať :-(
  4. No problém, je to že ja som čidlo vymenil a ja v BMM ešte nemám to štvorpólove čidlo v domčeku termostatu. Ono to je ešte favoritacky vstrek, čo znamená že domček termostatu je kovový a je tam čidlo len pre prístrojovú dosku. Čidlo pre riadiacu jednotku mám ja ešte vzadu na sacom potrubí. To staré čidlo ukazovalo presne to isté ako to nové čo som kúpil včera. Neviem čo ešte by som mal pozrieť.
  5. Ahojte Mám jeden teplotný problém s našou Feldou. Jedná sa o 1.3 BMM 40kW. Problém je nasledovný : Po pripojení na VAG, naštartovaní, zahrievaní som sledoval teploty na VAG. Hodnoty sú dosť mimo. Napr. Keď ukazuje VAG 63 stupňov tak sa otvára termostat, a keď ukazuje VAG 66 stupňov tak sa zapína ventilátor na chladiči. Teplota je ale v norme. Samozrejme, že to je zle a chudera Felda predpokladám, že dáva aj veľa paliva a tým je spôsobená naša zvýšená spotreba, lebo riadiaca jednotka si myslí, že auto nieje ešte zahriate a dáva bohatšiu zmes. Či? Už prevedené pokusy o opravu: - vymenené čidlo teploty na sacom potrubí (u BMM je toto čidlo pre riadiacu jednotku) - vyčistené kontakty kontakt sprejom Prosím o nejaké rady, návrhy na riešenie.
  6. CMike

    Moje autí

  7. Presne to je moj problem ze Simons jednotka v MPI je ina ako v BMM kedze je tam jednotka BOSCH. No neverim moc tomu ze by to fungovalo aj tam a vycistil som si klapku a volnobeh nieje az taky velmi stali aky bol tak neviem ci vobec nieco take existuje lebo mam taky dojem ze ked dam factory reset vo VAG-COM tak to nic nespravi tak by som sa chcel spytat ze ako to je..
  8. Ak to tu bolo tak sa vopred ospravedlnujem. Mam takuto otazku a teda aj prosbu zahrnutu v otazke. Existuje nejaky navod alebo program ktorym sa po vycisteni nejak da nastavit skrtiaca klapka? Velmi by so bol rad keby ste mi niekto sem Uploadli nejaky navod ako sa to robi napr. vo Vag-com alebo ked sa to v tom neda tak nejaky program v com sa to da.. DAKUJEM
×
×
  • Vytvořit nový...