Přejít na obsah

Peetras

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Peetras

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj Mam tu samou Octu, ale r.v.97. Zazil jsem obdobny blazinec na palubce a taky mi to svitilo a zhasinalo na palubce za jizdy. Motor mi asi trikrat zhasnul za jizdy . Nez jsem se z ty paniky v prubehu odpoledne probral tak odeselo zapalovani nebo jak se to jmenuje ( tam kam strkame klicky) . Ve finale se rozsypal mechanismus a po poslednim startu auta se klicek z polohy 2 nevratil do polohy 1 a když jsem auto chcípnul tak nesel vyndat ven. Když jsem jel druhy den do servisu, tak zase klicek nechtel dovnitř. Alespoň 10x jsem musel ruzne zaverklovat klickem v zapalovani mezi polohou 1 a 2 nez jsem nastartoval (ještě do toho asi zasahovalo IMMO) a se svíticím ASB, RUCNI BRZDOU a vsim moznym na palubce vyjel do servisu. Po vymene zapalovani je vse OK.
  2. Ahoj chlapi Téma tajného vypínače zde bylo několikrát přetřeseno ( a pročetl jsem si to), ale několik věcí jsem se nedozvěděl. Moji čerstvou staříčkou O1 1.6-55kW nechávam před domem a tak bych si chtěl trochu zvýšit šance, že ji tam ráno najdu. Je mi jasné, že profikovi neodolá nic, ale vzhledem ke stáři okty bych čekal spíše feťáky, co se budou chtít povozit. Předesílám, že mi jde o případnou diskuzi nad použitými materiály pro realizaci, nikoliv o konkrétní místa kam to dát. 1) Přepínače / vypínače – vesměs jsem našel přepínače sice dostatečně malé pro ukrytí v dosahu řidiče, ale jsou určeny pro instalaci do panelu ( což není ideální ). Jak jste to vyřešili ? Omotali jste kontakty izolačkou nebo jste pro to vyrobili nějaká pouzdra a vypinače instalovali někde mimo zorné pole posádky. 2) Jazýčkové kontakty ( popř. jazýčková relé ) ovládané magnetem - Klasický jazýčkový kontakt je skleněná trubka se dvěma dráty. Z čeho jste pro to udělali pouzdro ? Z krabičky od sirek asi ne, určitě z něčeho, kde budou vývody dobře odizolovány, ale nenapadá mě co by bylo vhodné. Dáte mi nějaké tipy? Další mě napadá použít magnetický snímač z nějaké zabezpečovačky. Bylo by to sice asi slušně zpracované a izolované, ale trochu váham nad použitelností. Není to cesta mimo ? (pozn. plánuji jeho použití pouze pro startování, při jizdě samotné bude již neaktivní ) 3) Spínací prvky - Co používate pro spínaní / přerušování obvodů ve vozidle. Jsou to polovodiče nebo klasická autorelé popř valíte to rovnou přes kontakty přepínačů, vypínačů, jazýčkových relé.. 4) Použil jste někdo paměťové relé pro blokování nějakého obvodu ? Docela mě ta myšlenka láká, ale potřeboval bych s někým zkušeným prokonzultovat praktičnost jeho použití. A protože jsem lama co se týče motorů, potřeboval bych si někde ověřit, co rozhodně neodpojovat, aby v případě, až se zloděj pokusí nastartovat auto, tak aby neoddělal půlku motoru. O vhodnosti či nevhodnosti odpojení ŘJ jsem tady na diskuzi četl, ale nemám představu, zda jsou ještě nějaké další obvody, které bych měl nechat na pokoji. S díky za reakce Peetras Motto : Kdo se ptá, je neznalý jenom chvíli, Kdo se neptá je neznalý celý život.
×
×
  • Vytvořit nový...