Přejít na obsah

petisek07

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení petisek07

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. V kufru mas nalepen stitek s podrobnou specifikaci vozidla tkzv.PR-cislo.Např. 1KD je kotouc 252mm,1KS=272 mm, 1KJ =282 mm,a kazdy prumer kotouce ma jiny typ brzdove desticky.
  2. Už jsou namontovaný. Nicméně vypadají jako kdyby jsi je vytáhnul z krabice nové. Jeden rozdíl je ze tloušťka oprávnených kotoučů je je 10mm co je ještě v toleranci výrobce. Min. Tloušťka je na něm vyrazena.
  3. Koupili jsme Yetinu 6.let starou po prvnim majiteli 135 000 km.Zadni kotouce i desky puvodni.Mam kompletni faktury ze skoda servisu.Desky byly na plech sjete a kotouce zrezivele.Nicmene na kotoucich je vyzazeny min.louska kotoucu 8mm.V mem bydlisti je pan soustruznik ktrery mi je stocil a kotouce zase jako nove!Demontaz kotoucu z auta je docela pakarna,protoze po sesti letech kvalitne prireznou k naboji kola a musi se sundat i protikus tremu krery je prisroubovan do hlinikove tehlice.Je to zakousle do sebe a k tomu spatny pristup.Oprava zadnich brzd vcetne new desticek me vysla na 1000 kacek.
  4. Diky za plodné informace. Právě mě začíná zlobit ta ekologická fičura EGR ventil. Na netu stojí origo díl už 10700 káčé. Jsou už náhražky údajně Německá výroba za 7000 tis. Jelikož u naší Yetiny 4x4 je to extrémně náročná práce (demontáž celé př. nápravy) tak to je těžké rozhodování pro kterou verzi dílu se rozhodnout.
  5. Zdravím.Mám veliký problém s předřadným odporem.Už jsem musel nechat vyměnit dva kusy ve zn.servisu.Tvrdí že je vše přeměřeno,a v naprostém pořádku.Asi to bude tím motorkem ventilátotu.Chtěl bych se zeptat kde hledat pojistku proti přehřátí N24?Nikdo jiný se o tady ní nezmiňuje.Díky za odpověď.
×
×
  • Vytvořit nový...