Přejít na obsah

vencax

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli vencax

  • Narozeniny 15.4.1987

Oznámení vencax

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravím, onehdá mi prasklo zadní rameno při najetí do výtluku, opravdu zajímavá zkušenost - tudíž odtah a následný servis. Koupil sem originální ramena a vyměnil raději na obou stranách. Když jsem je prohlížel, nechápal jsem jak dvě "pacičky 1 mm plechu" na koncích ramen mohou vydržel ten tlak a váhu při jízdě (u mě jízdu po lesních cestách). Po asi dvou týdnech mi při couvání na parkovišti (rovný povrch bez překážek) znova prasklo to vyměněné "nové". Absolutně sem se vytočil a za tyto supr originální díly bych nakopal nějaké inženýry do prd.... Znova do servisu, ale ke známému, který pacičky hezky vystužil 2mm pásovinou, odborně vybrousil a natřel supr černou barvou, takže vypadaly jako orig díl. Koupili se delší pevnostní šrouby na uchycení a již nemám problém. Auto jezdí stejně a nemám strach do něčeho vjet
  2. Ahoj chlapi, taky mi začaly padat všechny ukazatele, sem tam to naskočí, prostě jako skoro všem tady. Zajímalo by mě jestli to nemůže být i něčím jiným, protože se mi sem tam stávají tyto závady: za jízdy chcípne motor - zapne se žhavení a naskočí, nebo chci nastartovat - nerozsvítí se kontrolka žhavení a zkouším točit 5 minut a nic - jindy naskočí bez problémů, pak mi pořád cvaká nějaké relé, když podřadím, nebo mi poblikává a slabě svítí podsvícení na displeji. Opravdu mě to už vytáčí, jednou sem neodjel vůbec a měnilo se jedno větší relé - asi ta 109. Nemáte někdo podobné problémy? Díky za případné odpovědi. Oct. 1,9tdi 1999
  3. Mno jak to tak pročítám, asi se taky do toho dám, ale po skušenostech s výměnami ruzných olejů (haldex apod.) na mé káře, kde na všechno předchozí majitelé srali, to dám až na druhé místo po rozvodech. Taky se mi zdá, že už tak netahá...
  4. Mno takže, když mi ten zvuk nevadí, nepodělá se to v nějaké brzké době?
  5. Tak sem včera taky měnil, známý na mně nepočkal a vypustil olej v diferáku a natlačil tam haldexový že, mno tak jsme valili do škodovky a koupili znova i do diferáku. Mám najeto cca 200 tis. km (r.v. 99) a z toho diferáku vytekl pěkný černý mogul, takže doživotní náplň to asi nebude. Pak teda jsme se vrhli na Haldexový. Zarazil mně filtr - byl celý kovový a měl jiný vnitřek - po telefonátu jsme zjistili, že je ještě od prvovýroby! a předchozí majitelé na to pěkně jeb..., a na olej taky, byl ještě černější než z diferáku, fuj, se divím, že to ještě spínalo. Olej jsme v klidu natlačili přes kontrolní otvor pomocí hadicového nástavce. Nechápu některé, jak můžou nacpat sikovky do prostoru filtru a riskovat utržení toho plastového nesmyslu - radši sem obětoval těch 7 kil a koupil ten spešl klíč...
  6. V těhle mrazech auto nahodím, rozsvítí se kontrolka oleje, počkám až zhasne (mezitím oškrábu), sednu a zvolna frčím :-)
  7. Zdarec, v tomhle počasí startovat je teda pech. Při - 15 sem to ještě natočil, i když se tomu moc nechtělo, -20 byl ale větší problém, baterka i se startovací stanicí protočila, ale už zatuhla nejspíš nafta (i při přidaných aditivech). Když klesne pod -10 bude ta nafta opět filtrovatelná, nebo musímt vzít fén a rozmrazovat , co myslíte? (naft. filtr je 2 roky starý)
  8. No mě se třeba ta kontrolka rozsvítí vždy, když je venku více než - 15, z ničeho nic . Už sem si zvykl, tak na jaře to nechám vždycky smazat přes VAG a je to .
  9. Podle příručky je napsáno olej co 30 tis, filtr co 60 tis.
  10. Táák jsem zpátky ze servisu a bylo to naše oblíbené relé 109, taky sem si oddychl, řj se mi nechtělo schánět...
  11. Ahoj, auto mám v servisu a taky to vypadá, že řídící jednotka je k.o. , nenávázalo to s VAGem spojení - takže vyměnit. Chtěl jsem ale zeptat, čím to, že odešla? Jedu do obchodu, vše v pohodě, pak chci odjet a nic, chvilku točím a ani blaf. Nezkazí se nová, nebo opravená kterou tam dám? Nechápu.
  12. Známému co tam jezdí sem předal pětku, něco si nechal jako manipulační vyřizovací poplatek, takže si tak kolem 4800 Kč (i se slevou co má na té prodejně), byl sem rád, že to mám za polovic oproti cz online prodejnám. Na dražší náhradní díly se určo vyplatí zajet za hranicu..
  13. Tož dobrá . Po pár stovek km musím uznat, že vibrace zadní nápravy zcela vymizely. A teď k výměně. Bláhově jsme si myslel, že to vyměním sám - povolím 6 šroubků, spojka vypadne, dám novou a utáhnu - nejde to, dolů musí jít celý druhý kus kardanu. Takže směr na zvedák a s kolegou jsme začli postupně sundávat - výfuk (ale jen z gum), kryt kardanu. Poté přišlo na demontáž kardanu - povolili jsme šrouby na středním kloubu, na uchytu kardanu a na zadní g. spojce, které uchycují hřídel k Haldexu. Vyjmuli jsme kardan spolu s g. spojkou, odmontovali starou spojku, nasadili novou a zahájili jsme zpětnou montáž. Důležité je, aby bylo vše uchycené jako předtím (myslím hl. uchyt kardanu) - jinak asi by se musel kardan vyvážit. Taky jsme se pozastavovali na široké škále namontovaných šroubů a úchytů - jakt paráda (u krytu kardanu jsou skvělé uchytky - nejlepší je povolit krajní packy a tenkýma kombináčkama vyšroubovat). Mnoho zdaru, pokud bude někdo vyměnovat. (a g. spojku sem koupil v Darmě (PL) - zn. FeBi)
  14. Včera sem jí už vyměnil, koupil sem v Polsku o polovinu levněji, výměna trochu (pro mně) náročnější, ale podařilo se. Zajedu a uvidím, jestli hučení a vibrace přestaly. Kdyby někdo chtěl vědět přibližný postup výměny, napište. Zdarec
  15. vencax

    Haldex vibrace

    Tu zežvejkanou zadní gumovou spojku sem dnes měnil, mno řeknu Vám, že docela dost práce, prvně jsem to zkoušel sám v domění že povolím šest šroubků a kotouč sám vypadne - vůbec . Jel sem na zvedák ke známému a práce tak hodinka ..., každý šroub jinačí a nakonec jsme vytáhli i zadní část kardanu, aby to šlo vyměnit. Fakt síla.
×
×
  • Vytvořit nový...