Přejít na obsah

RATOS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení RATOS

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. shinki ,aký máš problém s motorom.Podľa toho čo si napísal neviem čo potrebuješ opraviť. Presnejšie popíš závadu a možno ti budem vedieť poradiť.
  2. Už rok mám problém so studeným štartom (1,6 BFQ). Diagnostika neukázala žiadnu závadu. Odpojil som váhu vzduchu problém prestal , tak som ju vymenil. Po dvoch dňoch sa problém opakoval. Ráno pred štartom som pripojil diagnostiku a v poli predzápal som namiesto predzápalu cca 10° nameral pozápal okolo 9°. Pozrel som snímač polohy vačky a na nej boli nalepené čiastočky kovu. Očistil som a namontoval a zatiaľ bez problémov.Dúfam , že to nezakríknem ,ale zatiaľ štarty bez problémov a to už dva týždne od opravy.
  3. Odpovedám zo skúsenosti : 1) zlý štart pri nízkych teplotách - po roku konečne opravené výmenou EGR , VAG ukázal všetko OK, ale poriadne mechanicky neuzatváral ( riešené priamo v autorizovanom servise ako reklamácia , je pravda že až piaty servis to vedel odstrániť) 2) ohľadne LPG - za pokus odstaviť podtlak nedáš za to nič a odskúšaš 3)ak nechceš zasahovať do plynu tak nepoužívaj plyn cca 2 dni a ako sa bude auto správať , ja som jazdil len na benzín asi 2 dni a preto som vedel vylúčiť alebo potvrdiť vplyv plynového zariadenia , povolili membrány po najazdení 10 000 km. Na záver pozri moje príspevky v tejto sekcii , alebo zavolaj. Zbadal som ,ak je to pravda ,že udávaš spotrebu 9,6 litra , ak je to benzín je to privysoká , ak na LPG tak tiež . Ja mám skutočný priemer od 7,0 do 8,0 litrov a pritom auto nešetrím keď jazdím na plyn. Robím krátke cesty do 20 km za deň, ale aj dlhé cesty nad 600 km , ale spotreba je priemerne v pohode podľa tech. osvedčenia .
  4. Po prečítaní tvojho príspevku si myslím , že máš auto na plyn (STAG 300). Ak je pravda , tak skús z reduktora LPG odpojiť podtlakovú hadičku a uzatvoriť potom prívod do motora.Bez tohto podtlaku auto pôjde- je to len pomocný podtlak . Ak mám pravdu tak bude treba opraviť regulátor. V prípade potreby poradím aj po telefóne. +421905311638.
  5. Tento príspevok som posielal posielal ešte v apríli tohto roku , po oprave a následnej výmene EGR ventilu ako som popisoval naposledy, som vyskúšal tester AEB 214 : výsledok všetky komponenty vykazuje v norme . Neviem presne čo tie komponenty znamenajú , ale keď sú teraz v poriadku a auto stále po oprave ide ako hodinky som spokojný.
  6. Po dlhšej dobe sa pripájam k tejto téme. Ako som popisoval moje problémy s novým autom (1,6 BFQ motor, zlé štarty, trhanie motora po naštartovaní ) nikto mi v značkovom servise v dobe záruky nevedel pomôcť . Mám auto prestavené na LPG ,tak sa vyhovárali na plyn.Všade sa pripojili na ECU motora kde aj tak nebola zaznamená žiadna závada.Písal som aj priamo do ŠKODOVKY , ale takmer žiadna priama odpoveď. Ale pri smole som mal aj šťastie. Natrafil som na autorizovaný servis , kde skontrolovali celý voz v rámci reklamácie a závadu mi odstránili dá sa povedať na počkanie . Vymenili EGR-ventil (pravdepodobne neuzatváral ale hodnoty snímačov boli v poriadku),nastavili celý motor a napálili posledný dostupný soft do ECU. Od tej doby motor ide ako hodinky a jemu jedno či ide na BA alebo LPG. A na záver mi v servise ešte povedali , že ak problémy budú pretrvávať , tak bude treba asi vymeniť aj klapku ale ako zisťujem tak tam problém nie je. Na záver chcem pripomenúť , že nie je značkový servis ako servis. Na ten , ktorý sa naozaj snaží nájsť a následne aj odstrániť chyby , človek musí náhodou alebo zázrakom natrafiť tak ako sa to stalo aj mne.V prípade potreby o radu hlavne ak auto je prestavané na LPG napíšte aj e-mail 0915844151@orangemail.sk a rád pomôžem v rámci mojich schopností .
  7. Pred dvoma dňami som odstavil vozidlo v chladnejšom prostredí(cca 5°) a omylom som pripojil ECU pre LPG . Po prvom štarte sa vozidlo správalo podľa predchádzajúcej správy a zhaslo . V tomto momente sa na softe od LPG objavilo odstavenie vstrekovača 1. valca na dobu cca2-4 sek. Auto išlo na benzín. Podľa tohto zistenia si myslím , že môj problém nastáva zablokovaním benzínového vstrekovača alebo soft chybou ECU-benzín.Tento problém so štartom bol aj kým som nemal LPG, ale som nemal soft na sledovanie jednotlivých vstrekov.Podobný problém sa vyskytol aj v peugeote607(XFX) ,presne naštartovať auto vypnúť a znova naštartovať,a vozidlo nemalo žiadne závady. Výmena vstrekov pomohla.V mojom prípade ale auto má nabehané len 16000km- nový voz . Chcem sa opýtať či to môže byť možná príčina mojej závady. V ŠKODA servise sú už bezmocný!! veď je to nový voz. Ďakujem vopred za skorú odpoveď.
  8. Vieš postup štartovania priamo na plyn pri STAGU300.Je to núdzový spôsob ak sa vozidlo nedá naštartovať na benzín. Ak treba napíšem postup.
  9. Mal som podobný problém s 1,8 bez turba -- pomohlo vymeniť sviečky s jedným kontaktom od NGK (vzdialenosť elektrod nastaviť pri LPG na hodnotu cca 0,6 mm ,ak nepomôže tak môže byť vadný modul, ale aj palivo BA.Podobný problém som zažil aj vo Felde 1,3 monomotronic a tam po určitej dobe odišla riadiaca jednotka motora. Ešte prídavok: ak máš STAG300 pokús sa motor naštartovať priamo na LPG .Keď potom motor pôjde dobre je vadná palivová sústava BA , ak nie tak zapaľovanie.
  10. Mal som podobný problém s 1,8 bez turba -- pomohlo vymeniť sviečky s jedným kontaktom od NGK (vzdialenosť elektrod nastaviť pri LPG na hodnotu cca 0,6 mm ,ak nepomôže tak môže byť vadný modul, ale aj palivo BA.Podobný problém som zažil aj vo Felde 1,3 monomotronic a tam po určitej dobe odišla riadiaca jednotka motora.
  11. Pri teplote nad 6 stupňov alebo aj pod -6 stupňov je štartovanie OK aj predstih sa pohybuje od 6° do 15°.
  12. Chcem sa pridať zo skúsenosťami štartovania . Mám octaviu 1,6 BFQ rok výroby 2008 model 2009. Hneď ako som ju kúpil,som bol veľmi spokojný s vozidlom ,jazdil som bez problémov až kým neklesla vonkajšia teplota. A teraz môj problém. Začnem od začiatku: 1) vonkajšia teplota -6 stupňov až + 6 stupňov vozidlo naštartuje a po chvíli zhasne 2) naštartujem znova a vozidlo ide bez problémov 3) návštevy značkového servisu aj dopyt od ŠKODOVKY bez úspechu Mám diagnostické prístroje VAG,SCANMASTER,AEB214.Ani jeden prístroj nevykazuje závadu , ale pri týchto teplotách, keď som sa pripojil na ECU motora mi pri prvom štarte ukazoval parameter predzápalu hodnotu až -20stupňov. Pri opakovanom štarte bol predzápal od +5 do +12 stupňov.Tento jav sa prejaví len pri tejto teplote a po druhom štarte sa už neprejaví.Náhodne ak motor nezhasne aj tak nejde do otáčok ,aj na mieste, až kým ho nevypnem a znova nenaštartujem. Žiadal som autorizovaný servis o zistenie závady poprípade predbežne o výmenu snímačov ,ECU motora , ale keďže jednotka nevykazuje žiadne závady tak len otestovali jednotku a komponenty a to bolo všetko. Nevedia kde je chyba.Ak vie niekto poradiť nech dá vedieť. A na záver : tester AEB214:má funkciu kontrola komponentov (neviem čo to je) kontrola CHUDÝ-BOHATÝ komponent1 x má byť viac ako 2703 ( ja mám 0 ) komponent8 x má byť viac ako 34079 ( ja mám 33557 ) Tester vyhodnocuje pripojenie ISO 9141-2 a odvoláva sa na servisnú príručku. Všetky tieto podklady som dodal aj servisu aj ŠKODOVKE ale zatiaľ žiadna priama oprava. Nemôžem nechať vozidlo dlhú dobu v servise . Prosím poradte.
×
×
  • Vytvořit nový...