Přejít na obsah

LuVIrs

Uživatel
  • Počet příspěvků

    323
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli LuVIrs

  • Narozeniny 17.6.1986

Kontaktní metody

  • ICQ
    337121972

Návštěvy profilu

3 277 zobrazení profilu

Oznámení LuVIrs

  1. Zkušenost s JOM podvozkem, první pocit zadku jak tady píšete šel extrémně dolů.. takže jsem Ho vysrouboval co to šlo nahoru.. vyladil jsem jej tak aby byl předek zadek stejny, první dojem hodně uskakany auto.. po výměně horního dorazu, zlepšení ale stale to nebylo ono po kontrole podvozku se mi zdály, sportovní stabiky, že jsou napnute.. následovalo jejich zkrácení a po tom zkrácení to bylo konečně tak jak jsem si představoval takže po úpravách spokojenost sedi, drži a neskáče jen v zadu pri nalozenem autě a prujezdem propadnutou cestou ala vlna do bouchne.. mám zato že je to zvuk od pružiny jak jsou na sebe tak nalepene. Podobne zkušenosti ? Zatím jsem vjel všude i tam kde bych to necekal
  2. Zdravím, jak na potvoru v tomhle hicu mi sepne klima až po 15km.. jedna se o manual, loni plněná, po těch 15km chladi jak o dušu všiml jsme si, že poslední měsíce, se mi často spinal a rozpínal klimakompresor. Klima, ale chladila neřešil jsem. Teď jsem po těch 15km zpozoroval, že se snaží naskočit ale neudrží se pak po x pokusech se mu to povede a klima jede. Jedna se o závadu klimakopresoru, či nějakého čidla, snímače ? Má někdo podobnou zkušenost ? děkují EDIT: Tak jsem zkusil první testy, kompresor při přípojení na 12V spíná a klimatizace chladi, na konektoru ke kompresoru při vypnutém zapalování po rozpojení bylo 9V..vice jsem to nezkoumal( po čase,zapla vypla klima atd.), má tam být stále napětí těch 9V pořád / do času ? A aktivace nastane při 12V? Když jsem jel auto projet cca 4km bylo už plně v provoz. teplotě. Až po příjezdu do garáže začla klima spinat a rozpínat kompresor, chaoticky, zapl-vypl-zapl-vypl v sekundových intervalech jako by nevěděla co chce.. klima chladi, větrak se spíná, ale jen na okamžik. Na čidle tlaku byl odpor v M ohmech.. přesně si nepamatuji. Má někdo data jaký odpor by na čidle měl být? Kompresor by měl tedy být v pořádku, chladivo bylo plněno loni (snad neuteklo), žeby problém v čidlu tlaku ?
  3. Taky jsem namazal, ale po 2 dnech stejná píseň. Nechal jsem si udělat podle originalu kovovou kladku nalisoval nové ložisko a za 400kč je klid Kladka byla měněna před 5lety cela za 1700kč a vydžela sotva 70000km. Kdyby měl někdo zajem mohu kladku zařídit.
  4. Jak piše ONDRERO před 5 lety jsem ho rozebral - vyčistil - namazal ložiska a 5 let je ok a jak nepříjemně tenkrát výl. A stálo to 0Kč + cca2H mé práce. To stejné jsem dělal u ALTIKU a NAPINÁKU KLIN. ŘEMENE. Kontakty a zbytek byl vždy OK minimální opotřebení, jen vyschlé ložiska.
  5. zdravím, máš na mysli bod zážehu ?? mi to ukazuje taky -12 a dle VAG(6-12BTDC) všiml jsme si toho už dávno, ale auto šlapalo bez problému.. teď mi přestalo táhnout a škubat mezi 2000-3000ot. Měl jsem zato, že to má na svědomí prasklý vlnovec na výfuku, a následná špatna regulace lambdou. Po výměně vlnovce, a tovar nastavéní to bylo v pohodě, tahla krasně, ale po 60km zase stejný problém mezi těmi otačkami to zlobí. Dnes jsem zkoušel: -jízda jen na benzín OK -po jízdě na LPG začala cukat, ubral jsem tlak na LPG reduktoru a je po problému :)zase krásně tahne bez cukání
  6. Zdravím.. Mi to na vagu píše "snímač světel výšky v předu" přerušení zkrat. Projevuje se to tak, že se rožne kontrolka světla a světla se nehýbou a jak zhasne po čase tak to opět funguje. Zátim jsem čidlo neměnil, ale vše ukazaje na něj. Jak si to vyřešil ty ?
  7. Zdravím superbáky takže chápu-li dobře BZB je bez tohoto problému váčkové hřídele ? Týká li se daná akce jen CDAA ?
  8. Čaute, chtěl bych si to taky jednou zkusit
  9. taky mohu pomoct Ostrava - Opava
  10. já se pro ně rozhodl právě proto že by měly vydržet větší teploty.. nikde jsem se nic nedozvěděl tak jsem koupil, že to zkusím osobně.. najeto cca 5t kratší trasy - zatím vše ok, o průběhu a vydrží dam vědět.
  11. regulátor do týdne odešel úplně.. asi měl své léta za sebou
  12. nedoporučuji kupovat lanka za 150kč... po roce zrezly.. koupil jsem za 300ks a mají lanko obalené teflonem, snad vydrží déle
  13. Loni jsem měnil lánka.. a letos jsem zjistil že ty nové jsou taky v ... dostala se tam voda a lanko chytlo rez.. takže dře a misto aby chodilo v tom plastu(bovden) chodi cele.. klade odpor a málo se vraci asi budu nucen koupit zase nové lanka... to je teda výdrž.... rok ??? řešil někdo opravu třmenů? jeden se mi vráci méně, že by pružina co to vrací byla slabá ?
  14. Tak jsem koupil ty ik22 a zatím si s tím auto rozumí, jede skvěle na obě paliva :-)
×
×
  • Vytvořit nový...