Přejít na obsah

yoseph

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení yoseph

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Taka rychlovka, vsimol som si upinanie na zaciatku stranky od veterana, ak sa nemylim to iste ma aj fabia I. Malo by to potom sediet aj z fabie na octaviu I s pripravou, ci je to rozpatie celusti na fabii ine? Dik Konkretne mam na mysli orig nosic LAT410001
  2. vytrhni tapacir ale jemne. prejde ti pekne cez tie plastove zarazky tak aby si ich neznicil (zalezi na vonkajsej teplote ak ti stoji auto), zmeraj kable vo dverach pred zamkom ci je v nich stava, ak ano rozbijes elekticku cast zamku, zostane ti mechanicka na sruboch. z hornej strany bude take madlo, zatiahnes a otvoris...potom odpojis lanko od klucky a vyberies dve sroby ktore ti to tam drzia. zozen si ale kluc na tie sroby, nie je to obycajny tisic hran ale skodovacky alebo budes musiet vyvrtat sroby.
  3. no mne sa stalo nieco comu sam nerozumiem... isiel som z prace, studeny motor, prva krizovatka 1, 2, neutral, za krizovatkou znova 1, 2 a zrazu neskutocny dym z vyfuku (bielo sedy) akoby niekto seno zapalil, vykon ziadny auto islo zdochnut. Motor som nevytacal ani nikdy nevytacam za studena na viac nez 2500-3000 otacok. Vypol som auto a pockal kym prejde dym nech nieco vidim a uz som chcel volat aj odtahovku. Skusil som nastartovat, vyfuklo este posledny zbytok dymu z vyfuku a auto slo v pohode celu cestu az domov. Ma niekto nejake napady z coho to mohlo vzniknut? Dokonca za studena? Dik
  4. prikladam navod na rozobratie a poskladanie turba VNT15/17, cistenie uz zvladne Mr. Propper http://pics.tdiclub....edure_small.pdf http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/body_vnt15-turbo.html
  5. tak nakoniec to bol zamok elektricka cast sa musela rozbit, aby sa dali otvorit dvere... vybera sa aj klucka aby sa mohol odpojit zamok? nejak to nejde von, nejde mi odpojit to lanko... tak som to nejak vysprtol, vymenil, najprv neslo odomknut z vonku, teraz nejde zamknut vobec... jebem na to! posledna skodovka, v zivote si tento crep nekupim, ked nie su v pici zamky, tak je vsade voda, rozne zvuky, tiahlo stieracov....!!!!!
  6. mr.biker, mozes mi povedat ako sa ti podarilo odstranit tie chyby? konkretne tato by ma zaujimala navjviac : 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena 1x P1557 - 35-10 - - - Sporadicky dik
  7. ten isty problem, prave zadne dvere.... tapacir je dole, tie kable vyzeraju v poriadku, nenasiel som nic prelamane, hrzdave, zaoxidovane. skontroloval som kable v prechodke dveri, tiez to vyzera v poriadku.... zeby zamok?
  8. vdaka skole moj problem sice pretrvava ale o 2 tyzdne sa mu venujem naplno. mimochodom pridavam jedno video (kto rozumie anglicky je vo vyhode) a jeden link: http://www.ebay.co.u...=item3370b4be34 osobne som uz poslal par sprav ludom ktori to kupili a pouzili tak cakam na ich odpovede, neskor doplnim info z ich sprav
  9. tak jo nakoniec to bol silentblok, na moje prekvapenie ale ked som ho vybral nevyzeral o nic horsie od noveho. po jeho vymene (vymenil som uz aj na druhej strane) ziadny vrzgajuci zvuk po prejdeni retarderu a pod. dakujem vsetkym za cenne rady
  10. vyzera to na silentblok, uz mam kupeny par tak sa do toho pustim v sobotu. mozno bude aj fotodokumentacia...
  11. nejde mi to zobrazit tak to sem napisem: pricina zavady: zavada v regulaci plniciho tlaku vzduchu, vadny -N75 mozne prejavy zavady: nedostatky v jizdnich vlastnostech, nedostatecny vykon odstranenie zavady: zkontrolovat magnet. ventil omezeni plniciho tlaku -N75 (diagnostika akcich clenu), zkontrolovat regulaci plniciho tlaku vzuchu, motor 1.9/66kW mechanicka cast oprav. sk 21 tomu poslednemu sk 21 som nepochopil ale ja mam 81 kW tak neviem ci sa to aj mna tyka
  12. tak sa pridavam k problemu, uz ho mam aj ja. auto po studenom starte trha ked prudko pridam, auto je bez vykonu a maximalka je tusim 120km/h, auto zatial nedymi... tak som to dnes napojil na vag a tu je vysledok: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent v navodoch a papieroch co mam som nasiel toto: takze to musim co najskor dat dokopy, asi pozriem najprv hadicky a podla toho co najdem uvidim ako budem pokracovat. podla toho co som sa tu docital tak je najlepsie ten ventil vymenit, neskor sa ozvem ako to dopadlo.
  13. neviem v akom stave su silentbloky, cez vikend sa na to pozriem este raz, dufam ze mi tu nebude prsat...
  14. viem ze pruziny nevrzgaju ale ten vrzgajuci zvuk je pocut ked prechadzam retardermi alebo ked zatocim dolava (auto sa nakloni doprava), je to zakazdym ked vzadu sedi osoba, mam plnu nadrz alebo som nalozeny. vymenil som tlmice s dorazmi na oboch stranach. skor ma napadlo ci to niebude podlozkou na pruzine ze je KO a pruzina sa pri tlmeni skrabe o uchopenie na hornej strane... EDIT: niesom si celkom isty ci si rozumieme, tlmice mam vymenene par tyzdnov, dal som nove dorazy, vsetko som pred namontovanym vycistil. uchopenie tlmica na hornej strane je z hlinika, tam sa dava ten gumeny doraz. ten bol z vnutra trochu zaoxidovany to som prebrusil brusnym papierom. skor mam podozrenie na podlozky na pruzine...
×
×
  • Vytvořit nový...