Přejít na obsah

vw-futy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vw-futy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nazdar, má niekto problém s únikom oleja po výmene napináku, príp. rozvodov?. Mne začalo tlačiť trochu cez ten spodný kryt, lebo ho pri výmene rozvodov nevymenili. Dal som to na záruku vymeniť, a začalo tlačiť cez spodný tlakový snímač. Ten sa vymenil a po 200km plasty zatečené, ale dosť a mokro je od tesnenia olejovej vane. Servis tvrdí že s vaňou sa nič nerobilo a pretesnia to bez problému. Vie niekto poradiť či sa niečo mohlo stať pri výmene rozvodov, lebo autom som od výmeny najazdil cca 12tkm ťah motora bez problému, otáčky nekolíšu, motor ide tichučko. Sú tam po výmene nejaké vyššie tlaky, keď olej tlačí?. Inak reťaz si crnkne niekedy na 2s pri studených štartoch ako aj so starým napinákom. ďakujem za každú radu.
  2. Nazdar, tak už mi prišlo prečo mi to tečie po výmene rozvodov. Dal som ich vymeniť preventívne pri 120T lebo som mal starý napinák a viem o 3-och autách A5, VW ktorým preskočili rozvody a oprava cca 2-3000,-€. Ja som nemal žiadne chrastenie, len niekedy keď auto 2 dni stálo tak pri štarte na 2-3 sek. zachrastilo inak išlo ako raketa. Po 6000km som zistil že spodný plast je zattečený tak som to praskol na reklamáciu, vedel som že pri výmene rozvodu nebolo vymenené tesnenie pod plastovým krytom hlavy valcov, lebo že netreba. Servis identifikoval že to je spod plast. krytu a vymenil, ja som mal podozrenie že to tečie z vrchnej časti krytu rozvodu ktorý je na silikón, ale vravím si však dať silikón a pritiahnuť kryt to nemôže byť problém pre servis kde robia A8, Porsche a tak. Po najazdení cca 3000km zase otečený spodok nad olejovou vaňou, tak som kontaktoval min. týždeň servis, ale majiteľ šiel mimo tak mám prísť 9.12.2013. To sa mám pripraviť na to že tečie na základe nevymeneného krytu rozvodu ktorý mal ísť nový a oni ho zase nevymenili Pri výmene rozvodu pri A4 bol predok až po nosníky celý dolu, lebo je pozdĺžne motor tak sa to zle mení bez demontáže predku. Mal som sa srať na preventívnu výmenu, dovtedy mi nič netieklo. Pozrie ešte doma faktúru či fakt nebol menený ten kryt, lebo pri obj. som kázal vymeniť všetko podľa manuálu Audi.
  3. Nazdar, je tu niekto komu odišla už vymenená vodná pumpa? Ja som jednu menil pri cca 92t a teraz mi tečie vymenená, ktorá začala tiecť po cca 40t a 4 dni po záruke. Začala slziť asi po roku, tak som reklamoval umylo sa to a bol pokoj všetko suché v lete trochu bola zaslzená ale rekl. neuznaná že to je nič, úbytok sa nepotvrdil ale teraz už asi lahla komplet. Bol tam originál diel aj s tesneniami vyšiel na cca 200,-€ + práca 2,9h/28,-€ za prácu. Mohla byť zle namontovaná, prípadne zle očistená dosadacia plocha na bloku alebo čo?. Podľa katalógu ELIT ide vymeniť len čerpadlo samotné čo stojí Airtex cca 35,-€ a Salieri cca 70,-€. Posledne mi servisák povedal že to sa mení len celé aj s termostatom. Ma jebne ak mi to nespraví na záruku. Rozvody mi šlapali bez problému ale keďže som mal starý typ napináku tak som ich dal pri 120T kompletne vymeniť išiel 1modifikovaný klzák, 1 reťaz a nový napinák. To fakt k..i z VW nedokážu dať vyrobiť poriadne čerpadlo. Mám síce Audi ale motor ten samý akurát pozdĺžne uložený tak hádam nevadí že som to sem dal.
  4. Nazdar, tak ja mám 1,8TFSi v A4B8, rv2008, najazdené cca122t, olej mením po cca 20t/rok, spotreba oleja cca 0,5l za výmenu. S motorom problém zatiaľ nebol, akurát vodné čerpadlo KO pri 92t a stavač vačky na zvolávačku. Po skúsenosti v okolí, ako preskočili retiazkové rozvody 5tim na VW, Audi pri cca 80-130t bez varovania (vozidlá mali od nova, oprava cca 2000-3000,-€) som sa rozhodol vymeniť komplet rozvody pri 120t km. Mal som ešte starý N-kový napinák, inak po rozobratí rozvodov mu nič nebolo ani retiazky neboli vyťahané, ale pri týchto motoroch asi nikto nevie ani štartu ani hodiny, kedy skočia. Napinák išieil nový K-ový (má aj pružinku), nová je jedna rozvod. reťaz a klzák oproti starým rozvodom. Dal som vymeniť všetko, čo treba. Motor ide ešte tichšie ako šiel. Pri A4 je motor pozdĺžne, miesta na rozvody málo, tak kvôli lepšej manipulácii predok kompllet po nosníky dolu . Mám za sebou po výmene rozvodov cca 2300km a zatiaľ NO problémo.
  5. Nazdar, tak servisná akcia ak bola robená tak bude zapísaná v ser, knihe, a v Audi mi ešte nalepili štítok s kódom zvolávačky do kufra ku rezerve. Ak toto nemáš tak zavolaj do AS a podľa VIN to zistia. A všetko čo sa robí na zvolávačke, materiál, práca platí servis, u Audi to stálo myslím cca 300,-€ dali mi len FA ale neplatíš nič. A daj si to skontrolovať lebo mne to vysvetlil že môže prísť k poruche mazania. Ja som bol na dezinfekciu klímy, vyhodilo mu to zvolávačku a že auto tu musí ostať kým neprídu dily(cca3dni to tam bolo), ak by som auto nenechal a niečo by sa stalo tak mi povedal že za to neručí :huh:Zvedni fón a volaj. Čavendel.
  6. Nazdar, tak tam bola tiež zvolávačka, ale nie na napinák reťaze ale na stavač vačkového hriadeľa, tak isto aj u Audi.Tu je o tom téma tak prečítaj http://forum.skodaho.../page__st__2175. Ja som sa mechanika a aj v autorizáku pýtal či nemám predbežne vymeniť ten napinák reťaze, ale že nie, že u audi to neskáče tak jazdím. Tu je aj príloha o tej výmene čo som si požičal z témy zvolávačky, tak sa na to v servise opýtaj. Inak ten vzduchový filter si vymeň, lebo AUDI má predpis pri tomto motore 90T , ja som to vymenil pri 74T a bol zasraný, jako ďas, chudák turbo. Bývalý majitel to nemenil lebo pri bezplatnom servise by si ho musel zaplatiť tak to nechal tak. Teraz to budem meniť pravidelne po 40T.
  7. Nazdar, do autorizáku nuž nechodím, lebo na audi je cena práce 60,-€/NH čo by pri výmene podľa elsy bolo 3,5 h aj s diagnostikou. Mne to tiež nejak moc netieklo ale mám rád keď je to bez závad) Neviem aký prístup a koľko práce bude na OII lebo tam je motor priečne uložený. Chodím do servisu, ktorý má certifikát aj komplet diagnostiku na koncern a cena práce na A4 je 28,-€/NH a diely berie tak isto ako autorizák origo. Servis vlastní chlapík čo robil v autorizáku cca 12R a robil VW a AUDi. No ja som menil už aj vetrák kúrenia lebo raz šiel raz nie. Inak auto som kupoval jazdené malo cca 70T mám ho 11M a najazdil som zatial 21T. Menil som na záruku ĽP kĺb+ hučalo zadné P ložisko, to som platil ja( ide len komplet s nábojom cca 210,-€ ), zvolávačka na stavač vačky, mech zamykania nádrže. Inak motor ide super, olej som dolial za 16 t asi 0,5l a teraz od poslednej výmeny nájazd 5T a zatiaľ je plná ryska, tak neviem či preliali pri výmene? Spotrebu mám podľa PP 8,0-8,1 jazdím do práce tak 2km a potom mesto. Inak Chorvátsko cca 2000km, 3os, batožina, klíma, 90% dialnice 130-140 6,9 podľa PP podľa tankovania 7,1. Inak neviem ako je to u OII s pal filtrom, lebo chcel som dať vymeniť pri poslednej výmene. a údajne sa to nemení(ked nie sú problémy) , lebo musí dole celá nádrž aj s čerpadlom, ani v manuáli som to nenašiel.
  8. Nazdar, tak ja som túto výmenu na A4, 2008 TFSi absolvoval min. týždeň, zistil som úbytok kvapaliny a bolo zatečené okolo vodného čerpadla. Náhrada sa nerobí, čerpadlo stálo 206,- EUR, 2x tesnenie, 2x šroby, výmena podľa elsy je 2,9 NH. Audi má uloženie motora pozdĺžne, a mechanik vravel že dosť blbo sa to menilo. Neviem o zvolávačke na toto u AUDI, tak som to platil ja a je dosť smutné že takáto vec vydrží 91T km a nie viacej. Kvalita je v h...u. Po výmene čerpadla a pretlakovaní zatiaľ klid a sucho. Ja na tej mojej herce vychytávam všetky muchy. Veľa zdaru. A inak nejaké iné problémy si s tým nemal?
  9. Nazdar, tak mám po výmene aj P vnútorného kĺbu, na ktorom sa menila manžeta pri 77t a najazdil som po výmene cca 6t. Po výmene bolo všetko ok asi tak 4,5t a potom sa pri zrychlení začali prejavovať vibrácie, pri decelerácii nie, len pri zrýchlení a triaslo od pravej strany. Bol som s tým na reklamácii 2x kde menili manžetu, či to zle naposkladali al. čo, ale podľa nich vôla tam bola ale všetko v norme, akurát mi pri hej reklamácii nejak pootočili zotrvačník neviem, bez demontáže prevodovky (že nejak od spodu je krytka ) najazdili mi s tým cca 70km, hajzli a platil som 60,-€. Absolvoval som aj Chorvátsko kde pri zaťažení auta 3-mi ludmi a batožinou sa to prejavovalo ešte viacej. Už ma to prestalo baviť chodiť k takým mantákom a tak som šiel do iného servisu (nie autorizovaného)a tam mi potvrdili vadný P vnútorný kĺb a pri rozobratí bola v kĺbe voda a vazelína bola červená od hrdze, prikladám foto.Výmena kĺbu 420,-€ (357,-€ kĺb a 70,-€ robota aj s kontrolou geo) Pri výmene manžety v autorizáku som upozornil technika aby kĺb riadne očistili od starej vazelíny a dali tam novú origo čo som u nich objednal, ale asi sa na to vysrali dali novú manžetu a kĺb pošiel, alebo to zle dotiahli a voda tam liala.Tak s týmto servisom som pánové skončil Gal. ZA.
  10. Nazdar, tak ten stavač vačky (15D6 /18, 8K) sa u Audi menil tiež, ja som bol akurát na dezinfekciu klímy a povedal že to akurát vyšlo 14/03/2011, tak mi to vymenili 17/03/2011. Na tie poddimenzované napináky reťaze som sa pýtal či Audi nemá s tým problém, lebo na škodofkách to preskakuje, ale servisák mi povedal že nejaký problém s tým nieje, tak neviem či Audi TFSi už má kvalitnejšie Tiež by som to dal vymeniť aby som necvakal potom za opravu po strete ventilov s piestami
  11. Potvrdzujem, alkyton mám už na 2-om aute , drží super a lesk jak od novoty.
  12. Dúfam že už vychytali nielen mouchy ale riadne mäsiarky aj keď pri autách z prvých sériíí sa určité problémy môžu stať, najlepšie sú už po facelifte.
  13. Nazdar, kedže mám v Audi 1,8TFSi 2008, tak dám postreh aj ja. Bol som v 04/2011 na čistenie klímy a bum vyhodilo zvolávaciu akciu Audi a menil sa stavač vačky (LAGERBOCK), podľa ETKY som to nenašiel ani podľa čísla, vyhodilo to že diel nenájdený, tak neviem či sa jedná o napinak reťaze Stálo to cca 300,-€ platilo to Audi. Menili sa 2x tesnenia, jedno pod plastovým deklom hlavy a 1x pod magnetom a nejaké šróbky. Foto v prílohe kde sa menil ten stavač vačky. Ked som zháňal auto tak som bol v tom, že reťazové rozvody sú symbolom bezúdržbovosti a vôbec by som si nemyslel že by mohli preskočiť, aspoň u BMW som o tom nepočul. Inak jeden kus čo predávali ked som kupoval túto audinu tak mal vymenenú napínaciu kladku pri 60t tak asi na tom niečo bude. Inak auto jazdí super najazdil som za 5M cca 9500km so spotrebou 8,2l inak okresky sa dajú bez problému 6,5- 7L a nejazdím ako deda do kostola. Inak tie intervaly bezplatného servisu s výmenou vzduch filtra po 90t tak to turbo musí inak vyzerať. Menil som ho radšej po kúpe pri 74t a bol zasratý jak fras. Sory za dlhý text a že "možno" Audi nepatrí do tejto sekcie:)
  14. passport5 si ma ukludnil, lebo už som všetko pozrel a chystám sa aj do Audi nech sa mi dajú previezť aj na inej herce aby som si to odskúšal Ja to poznám hlavne pri prvom rozjazde pri točení volantom také drcnutie do pedálov ,nie je to kovové ako pri kĺbe. A tie kĺby aspoň u Audi to je aj v recenziách že trpia, ale zase ak tomu niekto pri plnom vytočení nakladal tak sa tomu ani nečudujem.
  15. Nazdar, tak ja mám po výmene PZ ložiska 329,-€ komplet náboj s ložiskom -servis AUDI (hučanie zmizlo) a po výmene ĽP kĺbu cena bola 420,-€ (310,-€ kĺb zbytok práca a geometria), na kĺb mám záruku od predajcu, tak som platil 150,-€ podľa počtu km. Kĺb už necvaká pri plnom rejdu tak to je ok, ale po dlhom statí auta a pri pohnutí a točení ked riadenie zrovnávam tak také drncnutie tam je akoby z nápravy, ale to bolo aj pred výmenou, a údajne by to malo byť nastavovanie ESP krúžku alebo čo? inak náprava ok netrasie, netahá, pri prudkom zrychlení bez vibrácii tak neviem. V audi robili aj skúšobné jazdy, tak hádam to je ok.
×
×
  • Vytvořit nový...