Přejít na obsah

h.vik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    90
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení h.vik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Pridavam se do klubu. Kdyby si nahodou nekdo myslel, ze kdyz mu to neprasklo po 300.000km tak ze se to uz nestane (jako ja) ... tak bych ho rad vyvedl z miry. BXE r.v. 2007 - 336.000km / Nidy necipovano / vymena oleje po 15tkm / puvodni turbo / dalnicni km / 3. valec ojnice venku.....
  2. Jako první bych podezříval ložisko. Dva měsíce zpátky jsem měnil pravé přední. Taky cca. od 80km/h na rovince protivné přerušované bručení, a po 500km opravdu nesnesitelný hukot i přes vyhulené rádio. Nebyl jsem moc schopen vypozorovat z které strany to jde, přišlo mi, že to jde odprostřed. Až pomocí výkrutů na prázdné dvouproudovce jsem identifikoval pravé přední.
  3. Mám ve předu Brembo kotouče i desky (280*22 - základ, nedrážkované). Potěšil mě antikorozní nástřik (byť jen tenký) v černé metalíze. Po 5.000km, kdy jsem byl donucen jim dát několikrát na dálnici vohulit 130->0 i 170->0, tak bych řekl že brzdí dobře, ale myslím, že Max by brzdily lépe. Taky mi přijde, že už nebrzdí tak agresivně jako při prvních 2.000km, ale to se mi možná jen zdá. Uvidíme kolik vydrží, ale zatím bych neváhal je koupit znovu. Za cenu kotouče 650kč (ve slevě na cc-autodily) asi nic moc lepšího nebude, jak říkám, uvidíme tu životnost. Celkově spokojenost. To Sniper: Já najel na předních sériovkách 170.000km, a materiálu tam tak 40% ještě bylo, kdyby neházely, tak na nich jezdím ještě teď Dlouhé trasy udělají hodně.
  4. To Sniper: Tak ja mam najeto 164.000 a predni kotouce i desticky porad z tovarny ) Jezdim hodne dalnice. Ale uz pujdou pryc, sice brzdi stale dobre a desticky jsou ok, ale na kotoucich uz je celkem hrana. Dost premyslim, ze dam na tebe a dam tam Brembo Max + origo desky. Urcite by mi stacilo i normalni Brembo, ale u Max se mi libi ta antikorozni uprava.
  5. No já kupoval druhej motor kvůli prasklému uchycení a dal jsem za něj 12.000kč (najeto 30.000km), v té samé době jsem ale našel i jeden co měl 7.000km za 10.000Kč. Tak by mě taky zajímalo, jestli se vůbec vypaltí investovat do těch ojnic Ono možná když máš někoho známého, kdo tomu zároveň rozumí (žádnej garážník co opravuje po večerech felície) tak asi ji, ale v origo servisu nevim nevim mno BTW chlapi, tušíte jzda se dá zjistit u holého motoru rok výroby? Např nějak skrz ŘJ?
  6. Kokta7: Stejně jako házet prachy do ženský
  7. Když jsem si ve dvaceti (3 roky zpět) koupil své první auto - OII, byl jsem samozřejmě nadšen a musel si na prázdném hotelovém parkovišti zkusit pár rádoby driftů, zkoušet ale podobné kraviny mezi panelákama a stromama mě nikdy nenapadlo. Možná jsem divnej no...
  8. Také používám kombinaci léto-textilní a zima-gumové, obojí samozřejmě originál. Textilní jsou vzhledově hezčí, ale v zimě by hrozně trpěli od vody a soli. Gumovej koberec opláchneš, utřeš a je to.
  9. Já už jednou motor (BXE 2007) v 75.000km měnil z důvodu prasklého šroubu uložení a následného poškození bloku. Upřímně doufám, že to nebudu kdy muset řešit znovu kvůli ojnici, kterou nebaví život BTW, nechci ted malovat čerta na zed, ale když se podíváte i na zahraniční fóra Škoda, VW, Seat, Audi nebo prostě jen napíšete do googlu "BXE engine", tak zjistítě, že problémů s prasklejma ojnicema u BXE je mnohem víc, než se na první pohled zdá.... Pokud bych chtěl být aspon trochu optimistikcý, tak to reknu asi tak že je potřeba si uvedomit kolik šíleně moc motorů BXE bylo vyrobeno, a u kolika z nich vyletěla ojnice ven. Ano, nějáke procento tam bude, ale rozhodně to nebude každý z nich (snad).
  10. Tady jde hlavně o to, že když sem cokoliv napíšeš, tak si to přečte spousta lidí co by ti chtěla nebo co se snaží ti pomoct, a také lidi co třeba mají podobný nebo stejný problém. A když sem pak napíšeš něco ve stylu ,,vyřešeno, díky za rady" tak to člověka dokáže nasrat víc než, kdybys nenapsal nic . Protože každý očekává, že se podělíš o to jak jsi daný problém vyřešil, neboť se podle tebe budou dost možná řídit další lidé. Tohle je smysl tohoto fóra bych řekl.......
  11. Těch 100ml bylo myšleno ironicky, jen jsem chtěl vysvětlit, že použitím LED osvětlení lze na palivu ušetřit tak leda prd a v mém případě ani to ne
  12. To Omicron: Pokud si ti přečteš jednou pozorněji, všimneš si věty ,,Takže suma sumárum pro čínské shity:"... To že lze komfortka nastavit, aby akceptovala LED diody jsem vzkutku nevěděl, musím ti poděkovat za ponaučení. Ale stejně k čemu ti ta nižší spotřeba je? Jako že třeba ušetřím 2W na žárovce, tak se budu radovat že třeba při 6ti LEDkách jsem snížil spotřebu paliva o 100ml? Jestli je to uváděno jako výhoda menší spotřeby paliva, tak za mě fakt ne. Nejsem magor co řeší jestli jezdí za 5,4 nebo 5,5L, jako vetšina majitelů škodovek. Klimu mám vyhulenou pořád a když je mi zima tak si zatopím. Po dálnici jezdím víceméně co to jde, jak to umožní provoz a počasí, ve měste brzda-plyn, takže pár ml ušetřenejch díky LEDkám mě nevytrhne. Životnost LED je možná delší, ale cena za kvalitní LED oproti žárovce je mnohonásobně vyšší, čili ani to nelze brát jako výhodu. BTW, asi mi to nebudeš věřit, ale za 3 roky a 110.000km každodenní jízdy, jsem v předních světlometech měnil akorát v každém 1x xenon, nic jiného. A v zadních lampách 2x W3W obrysovka, toť také vše. Čili, než by se mě zaplatili kvalitní LED od Osramu nebo Philipsu, tak bych byl chlupatej děděk. Jo a žádné spatlané denní svícení nepoužívám. Jediný bod, kde u OCII beru LED jako opravdu výhodu, je lepší look s xenony, ale toť asi opravdu vše. Ale samozřejmě, pokud jsi s LED spokojen, líbí se ti a můžeš líp spát, já ti to samozřejmě neberu, jen jsem prezentoval vlastní názor...
  13. BTW to denní svícení mi taky k srdci nepřirostlo. Šmejdy za 300 z lidlu jak říkáš nic nevydrží, svítivost a kvalita (plasty/uchycení) se prostě poznají na první pohled. Philips/Osram sady stojí kolem 2.000,-, rozhodně jsou ale kvalitnější. Na starší auta se tyhle dodělávaná denní svícení asi hodí, ale u novejch aut s vyspělou elektronikou mi to příjde zbytečnost. Nehledě na to že 80% aut to má namontováno blbě.
×
×
  • Vytvořit nový...