Jump to content

Ciryl

Uživatel
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

1 Follower

About Ciryl

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 04/25/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

551 profile views
  1. Ten trychtýřek mám na citigu i na roomsteru. Můžu jen doporučit.
  2. Tak jsem dneska jeden podběh přiložil na zkoušku... adaptér opravdu nebude potřeba, jen zadní držáky k nárazníku + odříznout přesah z crosse.
  3. Včera jsem sehnal z vrakoviště zadní podběhy na své citigo, ale asi s nějakou inovací od VW. Čísla dílů jsou 1S0810971D a ...972D. Zajímavé na nich je, že vpředu mají kus plastu, který by měl zřejmě nahradit ten adaptér mezi podběhem a prahem, viz foto. Ještě musím pořídit spojovací materiál, ale až bude čas, tak si to minimálně zkusím přiložit "nasucho". PS: Bohužel nemám ETKU a ty internetové mi nepřijdou moc aktuální, index D jsem tam nenašel. Nemáte někdo novou verzi ETKY na VW, kde jsou tyto díly? Zajímalo by mě, jestli i nějak nezměnily ty držáky, co se lepí na nárazník.
  4. Trošku obnovím toto téma, abych nemusel zakládat nové. Na mé fabii se v poslední době projevuje zvláštní závada: když nastartuju motor je napětí palubní sítě kolem 12V (někdy i nižší, podle zátěže), čili je znatelné, že alternátor nedobijí a jedu na baterku. Jakmile zvýším otáčky motoru nad 1500, alternátor začne dobíjet a napětí palubní sítě stoupne na 14,4V (světla svítí víc a otáčky větráku se taky zvýší). Toto napětí je už potom stálé (i na volnoběh). Už se někomu toto stalo? Myslíte, že je nejvyšší čas na opravu nebo výměnu alternátoru?
  5. Ahoj, záleží, jaké rádio máš. Pokud máš MS202, tak ta neměla výstup na zadní, MS402 a MS502 měly. Pokud tedy máš 402 nebo 502, tak: Svorkovnice B (tuším, že hnědá), 1 +PZ, 2 -PZ, 7 +LZ, 8 -LZ
  6. V originální anténě je anténní zesilovač napájen přímo přes koaxiální kabel, na to je uzpůsobeno i rádio. Neoriginální rádia a antény používají napájení vedlejším vodičem. Jelikož existuje zařízení, které ti napájí origo anténu z neorigo rádia, bude i něco opačného.
  7. Jak psal Royce, dej tam nejdřív šuplík a pak rádio... Při demontáži obrácený postup, nejdřív rádio, pak šuplík...
  8. Ahoj, měl by to být černý drát s hnědým pruhem (podle schématu) a měla by to být kostra. Je to konektor T12a.
  9. Skoro každý měsíc tady čtu články o výměně motoru... Nechápu, proč pořád někdo uvažuje o výměně motoru, navíc za motor, který se do tohoto typu montoval... daleko jednodušší prodat auto a koupit jiné s daným motorem, máš daleko větší výběr, můžeš si ho odzkoušet (po montáži motoru nevíš, jaký bude vlastně výsledek... v jakém stavu byl motor před jeho montáží). Další nevýhoda, že tě to možná vyjde dráž, než koupě jiného vozu a v neposlední řadě: u nás je to zakázané. Pak nejde jen o motor, jestli se nepletu, stokoňový diesel měl vzadu kotouče, dále díky větší hmotnosti jiné tlumiče, pružiny atd. atd. Neříkám, že taková přestavba není možná, viz Šmoula... fabia s motorem 1.8T... musel to ale přepisovat v německu, a po technické stránce to určitě žádná hračka nebyla...
  10. Problém žádný není, jen nemáš nastaveno Potvrzení zamknutí varovnými světly v komfortce. Přes VAG: 46-Komfort systém, 10-Přizpůsobení, kanál 09 na 1
  11. Měl bych dotaz ohledně převodníku a nechce se mi zakládat nové téma. Funguje převodník 5J0 035 751 na připojení Swinga z ROOM FL na ROOM před FL, hlavně, jestli komunikuje s maxidotem? Díky
  12. to chmelik23: A jak si prosim tě dostal Stream do FI? Nepatří toto téma spíš do OII?
  13. Ovládací "čůdly" se nedají objednat samostatně, ani před FL to nešlo. V etce na obrázku to vypadá, že jsou zvlášť, ale toto číslo dílu neexistuje, tedy je nedodají. Jediná možnost je sehnat celé ovládání klima s krytkou a vyměnit čůdly, tlačítka a samotnou krytku. A jak psal Norton, bylo by potřeba vyměnit i krytky vedle ovládání, jelikož se dezén a barva lehce liší, krytka tlačítek se neobejde bez výměny tlačítek. Ohledně otázky o canu, slouží třeba na diagnostiku, nebo na komunikaci klimatizace s řídící jednotkou motoru (příklad: při sešlápnutí plynového pedálu na podlahu se sníží výkon klimatizace pro lepší akceleraci)
  14. Přesně tak, VAG má tady na foru poměrně dost lidí. PS: Diagnostiku jsem navrhoval, jelikož mi taky jednou nešly otevřít 5. dveře. Na BSG mi hlásilo chybu nesmyslného signálu od zámku. Bylo to tím, že mi do konektoru natekla voda z ostřikovačů (uvolněná hadička).
  15. Ono to může být i v tom spínači v zámku, jelikož tam jsou dva spínače. Jeden na světlo a druhý na centrál. Pokud by to byl on, diagnostika by měla vyhodnotit nesmyslný signál.
×
×
  • Create New...