Přejít na obsah

tim 35

Uživatel
  • Počet příspěvků

    68
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli tim 35

  • Narozeniny 10.2.1975

Návštěvy profilu

1 007 zobrazení profilu

Oznámení tim 35

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. tim 35

    nestartuje

    Mne potrapil haluv snimac,ale to ani po pootoceni necvakalo jen svitily kontrolky.Po roztazeni zustalo blikat zhaveni a svitit kure.Ted menim je potreba orech 12 hran 9,nebo 10 tak se pripravte.Auto po roztazeni startovalo chyba zjistena nactenim G28.
  2. Chytil jsem kamen na pravou stranu prorazil obě guny,ohnul těhlici a zadní nápravu.Sehnal jsem těhlici,ale jelikož vím,že můj 1,9/96 rok3/ 2004 ma ložiska průměr 82, poloosu a kloub shodny z 2,5TDi tak jsem hledal těhlici na vrak. pro 2,5TDi/114kW.Dostal jsem s číslem 8D0407258AM.Až doma jsem zjistil,že číslo sedí,ale na autě je8D0407258AR.Ložisko sedí 82,vypadá to že i dolní čepy budou stejné,kryt kotouče je na těhlici jen na třech šroubech místo čtyř(lehce vyvrtatelné) a dole má AM velkou díru u spodního čepu já mám plny materiál.Podle ETKY jsou obě těhlice na 110kW,mám tam mít 8D0407253 a 4.Co s tím?Je možné že to němci stříleli od boku a dávali co bylo.Liší se geometrie těhlic všech kategorií,doraz rejdu ,nebo jen ložisko je jiné 75/82 a spodní čep 21/16mm.Ohlou těhlici mám na autě,takže porovnají to až v servisu a pak můžou plakat.
  3. tim 35

    Přední ramena

    Co máte pořád s tím Meyle,origo je TRW a najel jsem 265 000KM.
  4. mam awx a byl tam luk.Koupil jsem sachs a leží doma na regálu protože vybroval ,tak jsem koupil origo luk skoda za cca 15 000 a vyplatilo se.Nekupovat setrvák sachs pokud chipujete!!!!!!!!!!!!!!Je to šmejd z Trnavy.
  5. Špatně pochopeno,mně se postupně od okraje dostal rez na pracovní plochu,takže jsem to blbě napsal.Koroze od okraje přechází na pracovní plochu a brání destičce dosednout časem na celou plochu a pak je ten problém o kterém hovořím.
  6. Z+Z super,Z+Textar destičky jsou měkčí ubytek je rychlejší ,mám F+F a je to hruza,protože Feroda brzy nareznou po obvodu .A ani každodenní jízda nezabrání reznutí pracovní plochy kotouče a potom destička má kontakt s plochou kotouče jen třeba z poloviny a na pulce dře po rezu.Kup s upravením povrchem proti reznutí,šedé.Vše platí pro zadek!
  7. CC je první co mně napadlo,ne však jediné a nejlepší! Starline,Febi apod. nepropaguji,ale ten kloub je zrovna original!
  8. 2,25l oleje třeba od Castrolu CASTROL 75W-90 TRANSAXLE ,šroub je na levé straně převodky nalévací a zároven kontrolní u poloosy ,vypouštěcí dole na dně.Potřebuješ klíč ,je to takový torx s dírou obchod třeba Triga MF MP 1053-548 T30023 3357 552,10 Kč Před vypustěním zahřat olej jízdou jízdou!
  9. Co třeba CC-autodíly ,cena pod 3 tisíce.Auto Kelly nebo Elit bych použil jen v případě války.
  10. Mám 1,9/96kW AWX prodej 03/ 2004Francie TMBCU63U549057735,tak že, je to model 2004 podle 4 za U5.Děkuji
  11. Taky mne to čeká,když jsem to chtěl čipnout a dal tam 120kw tak auto chvělo při podtočeném motoru a náhlém sešlápnutí plynu.Setrvák je asi po 211000km už na hranici životnosti tak jsem uškemral na110kw.Auto jede dobře,ale chci 120kw a tak jsem začal řešit spojku.Sachs Performance udrží 400Nm,ale jsem zamotanej z průměru spojkové lamely.Dílenská příručka píše 240 k 5.stup .převod.,ale všichni nabízí 228.Dá se to nějak zjistit 100%,značku použiju Sachs i pokud tam bude Luk pokud je to možné.Pokud koupím spojku jako celek(setrvák,lamela,přítlačák,ložisko) v jednom pruměru tak to musí být přeci jedno ,nebo ne?
  12. Tak sup 96kW má 95-100kW v serii,ten Passat to tak měl skutečně,bylo to asi první pulrok výroby 1,9/77kW protože měl větší vstřiky.To je odpověd AUTOCHIP
  13. Jestli byl nebo nebyl čipnutej já nevím,bylo to v předposledním světě motorů a odpovídal nato nějakej odborník.No já to zjistím dnes na 100procent a pak to sem dám.To že jsou motory poddimenzované je a není blbost.Každá věc od dobrého výrobce je poddimenzovaná aby mohla dlouho sloužit SPOLEHLIVĚ,Z motoru se dá dostat hodně ,horší je to s převodovkou,ta je omezena kroutícím momentem(nikoli výkonem),spjka se dá odrbat keramickou lamelou.
  14. Doby,chci se zeptat,kdo měřil na brzdě skuteční výkon motoru a krouták u 1,9/96kW.Uvažuji o upravě ř.j. ,ale nedávno jsem četl,že výkon z výroby motorů WV je vyšší.U Pasata dieslu 77kW je někde kolem 91-94kW,kolik tedy má 96ka?
  15. Doby,chci se zeptat,kdo měřil na brzdě skuteční výkon motoru a krouták u 1,9/96kW.Uvažuji o upravě ř.j. ,ale nedávno jsem četl,že výkon z výroby motorů WV je vyšší.U Pasata dieslu 77kW je někde kolem 91-94kW,kolik tedy má 96ka?
×
×
  • Vytvořit nový...