Z fota motoru se to poznat dá. Sice musíš koukat na drobnosti ale poznat se to dá. Neříkám že já to hned poznám, může mýt měněnou cívku(nějakou tunerskou).
První Favoriti nemněly řídící jednotu. Někde sem tedy četl že se našli i tací co jí tam mněly ale ještě sem to sám neviděl. Pokud je to opravdu tak že fáčka s karburátorem mněly řídící jednotku dalo by se to poznat tak že pod sání vzduchu jde neobvykle kabelů od řídící jednotky. Doufám že se my nikdo nebude snažit namluvit že sou i fáčka s řízeným karburátorem, o tom už sem taky slyšel od jednoho experta a dokud to neuvidím tak tomu neuvěřím.
Je možné že některé verze fáčka mněly řídící jednotku kvůli zapalování ale mám takový pocit že první fáčka mněly zapalování téměř shodné se škodou 120a dalšími Š.
Ted si my nasadil brouka do hlavy, hned začnu shánět fáčko s karburátorem =)