Přejít na obsah

cisarnero

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení cisarnero

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

12

Popularita

  1. Martin Vaculík ze Světu motorů radí nevypínat spojku při startu (pokud lze). https://www.auto.cz/startovat-motor-se-spojkou-nebo-bez-martin-vaculik-vysvetli-proc-je-jen-jedna-moznost-spravne-138312 Neví někdo, jestli je to možné zařídit u Fabie III čtyřválec 1,2 ?
  2. K měření teploty v baterii se používá teplotní senzor NTC integrovaný v J367. Protože čidlo teploty NTC je připojeno přímo k baterii, lze jej použít ke spolehlivému stanovení teploty baterie. Není to z mojí hlavy, ale reaguji na tvrzení, že ostatní hodnoty si Ř j dopočítá..... Čidlo u aku - pól a zapojení.pdf
  3. Znalci diagnostiky VAG COM (asi nejlépe wirer), našel jsem na fóru Citroenu řešení problematiky úpravy nabíjení. http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=10664&start=0 Nelze něco podobného nastavit u Fabie III pomocí VAG COM ?
  4. Když budu potřebovat vyměnit žárovky v levém světlometu je doporučovaný postup pro snadný přístup demontovat aku. Mám start box dávající 12V a připojil bych jej místo aku (jak uvádíte to dělají v servisu). Kde připojit mínusový pól místo aku, na svorku mínus, nebo na kostřící bod na karoserii ?
  5. Koupil jsem loni ojetou Fabii III (provedení socka). Nutně potřebuji dodělat tempomat, auto je vybaveno pouze speedlimiterem. Informoval jsem se ve Škoda Auto Ostrava Dubina - nelze. Dále ve Škoda Auto Hlučín, okr. Opava - možná ano, musím přistavit auto, aby technik mohl zjistit typ ŘJ apod. Kalkul ceny až potom.

    Jak mám zjistit typ ŘJ (udáváte pohledem zespodu od levé nohy nebo z diagnostiky). Zjišťoval jsem závady VAGem a přiloženě posílám protokol. Lze vyčíst číslo ŘJ (asi od motoru) a byl by jste tak laskav a podíval se na na to ?

    Víte, když budu jednat v servisu, nechci být za úplného hlupáka a chtěl bych posoudit cenovou nabídku jednotlivých servisů.

    ferda25 napsal :Objednací kódy pro tempomat v servisu:

    6V0054800A bez palubního počítače

    6V0054800B s palubním počítačem

    Četl jsem Váš kompletní postup montáže tempomatu do Fabi III kombi. Na fóru odpovídáte, když máš speedlimiter, tak máš určitě vhodnou BCM. Dále je plno rad různých čtenářů, ze se musí měnit kabeláž a pod.

    Najdete čas a zkusíte mne navést ? Děkuji, jsem z Ostravy.

    TP (3).pdf Log-TMBEM6NJ7GZ107065-45017km.pdf Štítek z kufru a servisky.pdf

  6. Velmi děkuji za nasměrování, protože jsem z Ostravy, našel jsem nejlevnější za 194,-Kč https://raglu.cz/mazaci-tuk-beru-zkf01 Děkuji.
  7. Byl by jste tak laskav a poradil mi konkrétní náhradní značku ? Děkuji.
  8. Koupil jsem si ozonizátor. Můžete mi popsat, kam umísťujete hadičku s vyfukujícím ozonem a jak máte nastaven ventilátor a klimu (já mám mechanickou klimu).
  9. Pro výměnu žárovek ve světlometu na řidičově straně servisy většinou odpojí aku a vyjmou. Tím získají prostor pro snažší manipulaci. Mám Fabii III socku, 1,2 66 kW. Dojde k vymazání nějakých pamětí a nutnosti nastavení po znovuzapojení toho samého aku? Není nutné před odpojením připojit náhradní zdroj ? Dík.
  10. Snažil jsem se v autosalonu Škoda v mém v bydlišti knížku sehnat, bohužel, mají jenom v nabídce od dodavatele knížky v ceně 30 Kč a to nevědí, co to je. Nemá někdo možnost mi poslat tuto knížku, náklady samozřejmně uhradím. Kdyby to šlo, tak nejlépe Ostrava a přímý kontakt.
  11. Jak zkontrolovat readiness kódy u Fabie III 1,2 66 kW ,nastavení na hodnoty 0 a pod. pomocí VAG COM ?
  12. Asi se podle toho zařídím a zkusím, voltmetr do zásuvky mám a používám (AliExpress). Měl jsem obavy z toho nabíjecího napětí, kdy nabíječky doporučují u EFB 14,3 V. Dík osobne
  13. Zkusím znovu vysvětlit, o co mi jde. Deaktivoval jsem StartStop změnou limitu napětí ze 7,6V na 12,1V dle wirer a perfektně funguje. Mám aku EFB a prozatím nebudu měnit. Nemám v autě žádné spotřebiče navíc. Že se při výměně musí nakódovat typ aku vím, ale to jsem nechtěl řešit. Zajímám se co se stane, když při stávajícím aku EFB odpojím konektor z čidla umístěného u - pólu aku (pochopitelně bych znova zpětně aktivoval StartStop dle wirer. , protože při odpojení konektoru se automaticky deaktivuje). Dle poznatků na fóru se tím deaktivuje StartStop a současně se vyřadí t.zv. rekuperace a aku bude nabíjeno jako u starších aut nonstop na 100%. Mne zajímalo, jestli se opravdu vyřadí rekuperace a jakým napětím bude nabíjen aku, aby se nezničilo plynovaním, vyvařením, přebíjením a pod. Je určeno, že aku EFB se má nabíjet 14,3 V (nabíječky CTEK) a kolik asi systém určí jako nějakou hodnotu (bylo řečeno 14,5V) nabíjení - to mne zajímá.
  14. V prosinci 2018 jsem deaktivoval StartStop změnou limitu napětí ze 7,6V na 12,1V dle wirer . Do dnes funguje. Ale nedá mi pokoj možnost deaktivovat SS včetně inteligentního nabíjení odpojením konektoru z - pólu aku. Mám aku typu EFB (mohl bych instalovat AGM) a ta dovoluje nabíjení 14,7V (u AGM 14,7V). Myslím, že zde bylo psáno, že po odpojení konektoru systém nastaví nějakou (jakou ?) hodnotu nabíjení na 14,5V a bude stále nabíjet, jako u starších automobilů. V jiných pramenech jsem se dočetl, že trvalé nabíjení může být 13,1V, jinak dochází k plynování atd. Napsal jsem to správně ze správnými tvrzeními a má někdo delší zkušenosti ?
×
×
  • Vytvořit nový...