Jump to content

edition dědek

Uživatel
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About edition dědek

  • Rank
    Nováček
  1. často v práci projíždíme a testujeme auta, jak dýzly, benzíny, VW, francouze, opely, fordy. Neznam jiný motor podobné kubatury, co by takhle jel, lineárně jel, kultura chodu, perfektní volnoběh, nula vybrace ani ve volantu,ani v sedačkách. Při zátěži téměř nemění hluk (v kopcích). Ale jeli jsme i s 1.8 tsi, byl trochu slyšet na volnoběh, ale lepší výkonová špička, znatelně lepší výkon. Ale 1.4 tsi strčí běžnou atmosferu 1.6 do kapsi, vyrovná se dvolitru. 1.9 tdíčku taky bez problémů na rozjezd ujede, kolem 140 a výš už začíná 1.9 tdíčko dotahovat benzínka, ale to je daný vyšším krouťákem TDi
  2. mám 1.4 TSI - ale v Leonu, ti co se ted šklebí a jsou skalní zastánci škodovky a jiná značka je nezajima, tak jen na upřesnění: Motor 1.4 TSI, 92 KW, CAXC. Je to technicky stejný s oktávii 2, golfem 5, 6 atd (VW), ale stejný i v superbu. r.v. 2008/12, najeto momentálně 66 tis., řetěz nechrastí, zatím dělá svou práci. Psal jsem na VW importer jestli není nějaká svolávací akce, ale není. Tak budu dál jezdit. Až zachrastí, tak ho vyměním-snad to stihnu. Olej měním od nova velmi často, přešel jsem na VW 502.00, což je 5W40. Jezdím převážně město, víkendy okrsky. měním po 8-10 tis.km. Vim, je t
  3. Když má škoda a seat stejný podvozek, stejné motory, jak to že se víc kazí? dle statistik poruchovosti je to podobné. Řídil jsem škodu i seat, seat je znatelně tvrdší podvozkově, takže pokud upřednostníš pohodlí, tak ber škodovku. Navíc je škodovka asi lépe v interiéru zpracovaná, exterier je na stejné úrovni. U fábie rs bych se bál potebcionálních poruch turba a kompresoru, volil bych 1.8 tsi škoda/leon
  4. U nás v podniku má ředitel subaru a jezdí vždy na letních kolech!!! Vždy říká: je to přeci čtyřkolka!!! Subaru má tuším i uzávěrky diferenciálu (která funguje), bojím se že při stejném obutí a tlaku pneu+podobné světlé výšce atd. by jetík neměl šanci... Nebijte mě
  5. že ta škodovka použila zapalovací káble? vždyt už přes deset let používala cívky na každou svíčku zvlášť. že by úspory? Hlava mě to nebere-kabely ke svíčkám! to už ani frantíci nepoužívají.
  6. Nechci být pesimista, ale prodloužená záruka bude dle mě na hov.o co se týče motorů. Hodí to na tebe, řeknou žes nechladil turbo, žes mu dával za studena, že čerpals špatný palivo atd. VW má velice špatný přístup k zákazníků co se týče přiznání vlastních chyb. Kamarád koupil před rokem ojetou hondu v naftě r.v 2006, najeto 150tis. Najednou smrad sazí v interiéru, objevili jsme prasklé svody(plechové).Facelift už má litinové. Byl se zeptat v servisu,(auto z druhé ruky po záruce), Honda ví o drobné chybě na jinak skvělým agregátě a prodloužila záruku na svody na 200tis km!!!. Tak dostal nové. To
  7. Nevím proš nechat první výměnu na 30 a pak po 15 tis.? Všichni víme, že nejhorší je pro motor první tisíce km, kdy dochází k záběhu a opotřebení. Já bych volil první při 10tis a pak třeba po 15 tis. Je jasný že to není favorit, kde se muselo tuším po 2tis. km na olej, že obrábění je na vysoké úrovni díky CNC strojům. Ale proč třeba bratr s M3 měl první garančku při 2tis. km a kamoš s mazdou MPS při 5 tis. km? Jsou to sice jiné stroje, ale taky mají olej, písty a spoustu dílů... Můj názor. Ps: udělal jsem si první olej při 7.5 tis., další jsem nechal na garančce pro záruku. (cena oleje net.
  8. Já ten průběh zvýšených otáček mám trochu jiný! Nastartuji, otáčky vyletí na cca 1200 ot., drží to cca 20-25 sekund a poté hned klesne na normál cca 750 ot. Tento průběh je u mě vždy stejný. Mám model 2008/10, 1,4 Tsi 92kw. Abych Vás trochu naštval (mě to taky štvalo), tak při 20 tis.km odešel regulátor tlaku paliva- umístěno na vysokotlakém čerpadlu, co je umístěn na motoru na hoře na vačce(používají ho všechny FSI a TSI od Fabie po Audi). Závada se projevovala nepravidelně, náhle jsem musel déle točit startérem, třeba o 1-2 s. déle. Potom přii akceleraci kolem 4200 ot. výpadky výkonu!!! N
  9. mám leona 1.4 TSI 92KW- stejný motor, otáčky jsou taky zvýšené, dělá mně to vždy, jak je víc teplo venku, něco nad 15 stupňů, trvá to asi 25 sekund. V servisu taky řekli, že je to vlastnost, tak nevim. Už jsem si zvykl, prostě jak je teplo a auto stojí pár hodin, tak se to děje. Spíš mně vadí, že už se točí turbo, a motor-olej je vlastně studený! Zavolám ještě do servisu a zeptám se, jestli něco neví nového, moc se mi to taky nezdá. Nebo napíšu na VW importer
  10. Mám taky stroj od VW - teda leona 1.4 Tsi. Taky jsem měl nějaký neduhy. Jenom chci říct, že příští auto to VW zřejmě nebude. Né nadarmo je VW v žebříčku spolehlivosti někde cca uprostřed! Na prvních místech jsou jiné, většinou japonské. A to jsem věděl, ale myslel jsem, že mě to nepotká!? Asi to neradi slyšíte, ale stačí projít žebříčky a je to fakt. VW dělá dobrý auta - design, ergonomii, tuhost, kvalitní pozink atd., ale kvalita je hold taková, kterou uvádí statistiky
  11. Takhle nějak houká turbínka při rozjezdu?!
×
×
  • Create New...