Přejít na obsah

edition dědek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení edition dědek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. často v práci projíždíme a testujeme auta, jak dýzly, benzíny, VW, francouze, opely, fordy. Neznam jiný motor podobné kubatury, co by takhle jel, lineárně jel, kultura chodu, perfektní volnoběh, nula vybrace ani ve volantu,ani v sedačkách. Při zátěži téměř nemění hluk (v kopcích). Ale jeli jsme i s 1.8 tsi, byl trochu slyšet na volnoběh, ale lepší výkonová špička, znatelně lepší výkon. Ale 1.4 tsi strčí běžnou atmosferu 1.6 do kapsi, vyrovná se dvolitru. 1.9 tdíčku taky bez problémů na rozjezd ujede, kolem 140 a výš už začíná 1.9 tdíčko dotahovat benzínka, ale to je daný vyšším krouťákem TDi 250 Nm vs 200Nm. Velice rychlá reakce na plyn, minimalizovaná turbodíra a turboefekt, vzduch se nemusí honit přes metrové hadice a chladiče. Já bych neměnil, možná bych zkusil 2.0 tsi. (výkon super, ale časem bych se nabažil a řešil bych vyšší spotřebu). Co se týká poruch,Tsi není dlouho na trhu, problémy jsou, ale jako všude jinde. Dýzlům v prvopočátku praskaly hlavy, trhaly se rozvody (nedodržená údržba nebo lhůta výměny), upalují se písty vadnýma vstřikama, choulostivost na kvalitu paliva, vysoké mrazy atd. Ale to už řeším něco jiného a mohl bych nadzvednout posluchače jiného paliva. Omlouvám se
  2. mám 1.4 TSI - ale v Leonu, ti co se ted šklebí a jsou skalní zastánci škodovky a jiná značka je nezajima, tak jen na upřesnění: Motor 1.4 TSI, 92 KW, CAXC. Je to technicky stejný s oktávii 2, golfem 5, 6 atd (VW), ale stejný i v superbu. r.v. 2008/12, najeto momentálně 66 tis., řetěz nechrastí, zatím dělá svou práci. Psal jsem na VW importer jestli není nějaká svolávací akce, ale není. Tak budu dál jezdit. Až zachrastí, tak ho vyměním-snad to stihnu. Olej měním od nova velmi často, přešel jsem na VW 502.00, což je 5W40. Jezdím převážně město, víkendy okrsky. měním po 8-10 tis.km. Vim, je to brzo, ale olej není drahý, jezdím krátký trasy každý den do práce, olej rychle degraduje. Jediná porucha (zamrzelo) byla ve 20tis.km regulátor tlaku paliva na vysokotlakým čerpadle. Vyměněno celý čerpadlo i regulátorem (zřejmě inovovaný dle jiného koncového písmena). Projev- delší start a výpadek výkonu při vysokých otáčkách (cca 5000ot.) Jinak jsem max.spokojený s motorem, výkon, spotřeba průměr 6.2 léto, zima kolem 6,7. Volnoběh 0.4 litrů! (za tepla) Radim
  3. Když má škoda a seat stejný podvozek, stejné motory, jak to že se víc kazí? dle statistik poruchovosti je to podobné. Řídil jsem škodu i seat, seat je znatelně tvrdší podvozkově, takže pokud upřednostníš pohodlí, tak ber škodovku. Navíc je škodovka asi lépe v interiéru zpracovaná, exterier je na stejné úrovni. U fábie rs bych se bál potebcionálních poruch turba a kompresoru, volil bych 1.8 tsi škoda/leon
  4. U nás v podniku má ředitel subaru a jezdí vždy na letních kolech!!! Vždy říká: je to přeci čtyřkolka!!! Subaru má tuším i uzávěrky diferenciálu (která funguje), bojím se že při stejném obutí a tlaku pneu+podobné světlé výšce atd. by jetík neměl šanci... Nebijte mě
  5. že ta škodovka použila zapalovací káble? vždyt už přes deset let používala cívky na každou svíčku zvlášť. že by úspory? Hlava mě to nebere-kabely ke svíčkám! to už ani frantíci nepoužívají.
  6. Nechci být pesimista, ale prodloužená záruka bude dle mě na hov.o co se týče motorů. Hodí to na tebe, řeknou žes nechladil turbo, žes mu dával za studena, že čerpals špatný palivo atd. VW má velice špatný přístup k zákazníků co se týče přiznání vlastních chyb. Kamarád koupil před rokem ojetou hondu v naftě r.v 2006, najeto 150tis. Najednou smrad sazí v interiéru, objevili jsme prasklé svody(plechové).Facelift už má litinové. Byl se zeptat v servisu,(auto z druhé ruky po záruce), Honda ví o drobné chybě na jinak skvělým agregátě a prodloužila záruku na svody na 200tis km!!!. Tak dostal nové. Tomu říkám přístup. Japonec ví, že probojovat se na starý a konzervativní kontinent, musí nabízet špičkové výrobky a skvělé služby. Nemám rád naftu, ale ten první diesel od hondy, se fakt povedl( neuvěřitelně tichý a kultivovaný.) Jinak známej měl fábii RS TDI od nova, praskly mu svody(litinové) a odešlo turbo. Najeto 100tis.,po záruce. VW neměl zrovna žádnou svolávačku (jako vždy) Mám osobně taky Tsi 1.4, nějaký komplikace byly s vysokotlakým čerpadlem. Až na vysoký volnoběh při vyšších teplotách nebo odstávce vozu jsem spokojen. Ale už po záruce
  7. Nevím proš nechat první výměnu na 30 a pak po 15 tis.? Všichni víme, že nejhorší je pro motor první tisíce km, kdy dochází k záběhu a opotřebení. Já bych volil první při 10tis a pak třeba po 15 tis. Je jasný že to není favorit, kde se muselo tuším po 2tis. km na olej, že obrábění je na vysoké úrovni díky CNC strojům. Ale proč třeba bratr s M3 měl první garančku při 2tis. km a kamoš s mazdou MPS při 5 tis. km? Jsou to sice jiné stroje, ale taky mají olej, písty a spoustu dílů... Můj názor. Ps: udělal jsem si první olej při 7.5 tis., další jsem nechal na garančce pro záruku. (cena oleje net.- 1000kč) Při ceně auta to je prd
  8. Já ten průběh zvýšených otáček mám trochu jiný! Nastartuji, otáčky vyletí na cca 1200 ot., drží to cca 20-25 sekund a poté hned klesne na normál cca 750 ot. Tento průběh je u mě vždy stejný. Mám model 2008/10, 1,4 Tsi 92kw. Abych Vás trochu naštval (mě to taky štvalo), tak při 20 tis.km odešel regulátor tlaku paliva- umístěno na vysokotlakém čerpadlu, co je umístěn na motoru na hoře na vačce(používají ho všechny FSI a TSI od Fabie po Audi). Závada se projevovala nepravidelně, náhle jsem musel déle točit startérem, třeba o 1-2 s. déle. Potom přii akceleraci kolem 4200 ot. výpadky výkonu!!! Nebylo to ale pravidelné. Počítač nahlásil závadu na regulátoru tlaku paliva N276. Měnilo se komplet s čerpadlem, cena prý cca 8000tis. Čidlo jsem fotil před výměnou a pak po ní. Je odlišné dle čísel. Jinak mně během měsíce po nastartování už podruhé chcípl motor, na porvé servis nic nezjistil, tak pojedu znovu. Je to neobvyklé, aby u moderního motoru s el.řízeným zapalováním motor dvakrát zhasl. Abych Nás trochu uklidnil, seděl jsem v autosaloně v nové mazdě s turbem, prodejce nastartoval, otáčky vyletěly na 2 tis.!!! a postupně klesaly (průběh tak 1 minuty). Časem jsem startoval starší model a dělal to stejný. Jenže to byly vozy s obsahem 2.3 a ten zvuk byl krásný. Foto regulátorů tlaku paliva a video s otáčkami Zvýšené otáčky.mpg
  9. mám leona 1.4 TSI 92KW- stejný motor, otáčky jsou taky zvýšené, dělá mně to vždy, jak je víc teplo venku, něco nad 15 stupňů, trvá to asi 25 sekund. V servisu taky řekli, že je to vlastnost, tak nevim. Už jsem si zvykl, prostě jak je teplo a auto stojí pár hodin, tak se to děje. Spíš mně vadí, že už se točí turbo, a motor-olej je vlastně studený! Zavolám ještě do servisu a zeptám se, jestli něco neví nového, moc se mi to taky nezdá. Nebo napíšu na VW importer
  10. Mám taky stroj od VW - teda leona 1.4 Tsi. Taky jsem měl nějaký neduhy. Jenom chci říct, že příští auto to VW zřejmě nebude. Né nadarmo je VW v žebříčku spolehlivosti někde cca uprostřed! Na prvních místech jsou jiné, většinou japonské. A to jsem věděl, ale myslel jsem, že mě to nepotká!? Asi to neradi slyšíte, ale stačí projít žebříčky a je to fakt. VW dělá dobrý auta - design, ergonomii, tuhost, kvalitní pozink atd., ale kvalita je hold taková, kterou uvádí statistiky
  11. Takhle nějak houká turbínka při rozjezdu?!
×
×
  • Vytvořit nový...