Jump to content

h2o

Uživatel
  • Content Count

    645
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

h2o last won the day on September 23 2011

h2o had the most liked content!

Community Reputation

57 Excellent

7 Followers

About h2o

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.toyopneu.cz

Recent Profile Visitors

3,567 profile views
  1. h2o

    BOLERO

    Zdravím asi bych začal rokem výroby auta, pokud je to rok 2012 tak už je to face a tím pádem všechny starosti okolo správné gateway a modelu radia odpadají. Pokud si nejsi jistá rokem výroby tak jaké písmeno nebo číslo je na desáté pozici ve VINu?
  2. Ostrava není problém.
  3. Ty dva červenobílé jsou stálé napětí. Máš asi naopak zapojené spínané a stálé napětí.
  4. h2o

    Inspirace volant

    U face ano, jinak ani ťuk. Odzkoušeno na dvou autech z toho jedno iV.
  5. h2o

    Inspirace volant

    Trochu oživím téma, pokud se chystá někdo na dodělání MF pro face model a má maxidot bude problém s rolerem na pravé straně, při rolování v menu přeskakuje položky, někdy vytuhne, aby trochu fungoval je třeba rolovat hodně pomalu. Pokud je na pravé páčce ovládání maxidotu je třeba z páčky nebo budíků odpinovat 3 dráty aby byla pravá strana multifunkce funkční.
  6. Zadni světla mi nic nehlásí, blinkr je chyba zatížení relé, vyhodí chybu i v předních blinkrech. Myslím, že to nemá moc logiku, aby odpojil světlo a nic nenahlásil.
  7. Ano já se nepřu a je to každého věc, on je zodpovědný za provoz svého vozu. Homologace jen tak nebude, příčinou je jednak upevnění takové led žárovky, která potřebuje ve světlometu více místa za světelným zdrojem a né každý světlomet má stejný upevňovací mechanizmus a tím pádem je pro některé paraboly nutná úprava úchytu žárovky. Další problém může být kontrola prasklých žárovek, tato led žárovka má spotřebu do 15W. Jinak co se týče odrazu v parabole tak Osram má přesný úhel nastavení žárovky aby se světlo správně rozptylovalo. Každopádně zákon je jasně daný a otom žádná!!!
  8. V CG není kontrola žárovek, není třeba upravovat parametry BCM.
  9. Svítí to normálně na regloskopu nebylo třeba ani přenastavovat. A ani to neosvětluje, jen to je bílé světlo s podobnými lm jako u klasické žárovky. Barva světla je stejná jak pohaslé DRL. Nevím jestli to jde z přiložené foto poznat. Určitě je to méně jedovaté světlo jak u LED Karoqu. Ano jezdí se s tím po veřejných komunikacích.
  10. h2o

    CITIGOe iV

    Opět polemika a pořád to stejné, nastat to může a nemusí, také může zdražit PHM a nemusí, vše je jak na houpačce :-)
  11. h2o

    CITIGOe iV

    Proč si myslíš že iV si koupí někdo kdo je jak ty říkáš solárním baronem, exhibicionistou nebo prostě neví co s penězama a časem? Článků kdy se ti iV vyplatí je spousta (porovnání klasického CG vs CG-iV) Při našem firemním nájezdu jsou náklady zpět za cca 2,5 roku pro někoho cca 100tis km. Jinak v zimně nás teď stojí 1km na iV 33haleřů průměrná spotřeba 15kW. To jsem nezapočítal, že když mám auto ve firmě neplatím silniční daň, dálniční známku což u nás úsek Ostrava - Frýdek Místek vyžaduje, stání v modré zóně za dáčo a momentálně mohu tankovat 1 rok u ČEZU za děkuji. Samozřejmě je jasné, že ne každému vyhovuje posed za volantem, mne osobně taky chybí možnost si volant více přitáhnout k tělu, co se týče klacku tak pokud si vyšší může to činit problémy, já používám rekuperaci č 4 tak stačí klacek dát jen dopředu a on si to sám přepne na č. 4 čili (B). Kaplička na zrcátku mohla být asi vyřešena efektivněji ale je podobná z Tiguana, já bych třeba než lane assist přivítal city safe Podvozek si myslím, že je naladěn podobně jako klasické CG. Máme obě CG na 16" kolech a žádný masochizmus to není, teda aspoň pro mne ne. A to mám druhá kola 16x7" obutá na 195/45. Můžeš to dát na 14" a bude to jak kačenka na vodě :-) Jinak i3 od BMW na 19" kolech a galuskách to je tvrďárna :-) Ale je to pořád dokola :-) za tebe prostě ne, nekoupíš si ho nebo vaše firma a za mne prostě ano a dává nám iV smysl.
  12. h2o

    CITIGOe iV

    jaroslav75 - každý má svůj názor a je to jeho rozhodnutí, myšlení je pořád stejné, pokud jezdíš ekonomicky tak jezdíš stejně jako s elektromobilem a najedeš na jedno tankování , nabití hodně ale můžeš taky jezdit od benzinky k benzince nebo od zásuvky k zásuvce. Rozdíl samozřejmě je, že klasiku natankuješ za pár minut a elektriku za pár hodin ale o tom to je, takové auto si kupuje ten co mu to vyhovuje. Tohle CG je stavěné na ježdění kolem komína ale to si myslím je jaká koliv verze CG.
  13. h2o

    CITIGOe iV

    Tak nám od ČEZu došel čip na nabíjení na veřejných stanicích po dobu 1 roku zdarma, aktivace trvá 1 měsíc :-(
  14. Tak včerejší nájezd 202Km, auto ukazovalo dojezd 25km a 8% nabití baterie. Venkovní teplota -1 až 2 °C.
  15. Tak jsme do CG face. dali do hlavních světel LED H7 Osram 2generace. Pro montáž je třeba upravit plíšek co drží žárovku ale žádná složitá úprava, pak trochu zručnosti a nastavit led žárovku tak jak doporučuje výrobce. Diody se v pohodě vlezou a na světle není třeba žádná úprava. Výsledný efekt viz foto. Ledky nijak neoslňují jen při dešti si myslím že jsou díky 6000k horší než klasická žárovka. ještě odkaz na led https://www.osram.cz/ecat/LEDriving HL H7 Gen2-LED pro dálková a potkávací světla-Automobily-Automobilové osvětlení/cz/cs/GPS01_3143582/PP_EUROPE_CZ_eCat/ZMP_4059095/
×
×
  • Create New...