Přejít na obsah

Michael99

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Michael99

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Omlouvám se, je fakt, že jsem tentokrát nehledal.
  2. Ahoj, chtěl bych vás požádat o radu.,.....mám Octavii I RS s koly Spider R17. Cca 2 měsíce mám problém s lehkým klepáním volantu a kopáním brzdového pedálu při brždění. Auto jsem nechal zkontrolovat a prý to bude rozšiřujícími podložkami na přední nápravě. Jak jsem byl informován, nemají odsazení a vůbec tam nejsou středící kroužky. Navíc kola drží jen na šroubech. Šíře kroužků je 8mm. Technik mi zkoušel sehnat správné, ale nedaří se mu najít jiné (kde by měl jistotu, že mají odsazení) než značku H&R a tam stojí pár cca 2300 Kč, což je šílenost. Nemohl byste mi prosím někdo doporučit nějakou jinou značku, kde je jistota, že budou pasovat na tato kola/auto a budou splňovat potřebné parametry? Děkuju za rady a doporučení. Michael
  3. Jseš hodnej, ale dnes jsem si auto převzal a je to OOOOKKKKKK. Ani si nedovedete představit tu radost. Bylo to palivovým čerpadlem. Každopádně možná by nebylo od věci mít na někoho takového kontakt, poslal bys mi ho prosím. Díky.
  4. Já mám chip od Cimbu....nějaký 142kW oproti původním 132kW....takže nic velkýho. I když je motor studený, tak auto otáčky drží...žádné kolísání, nic takového. Ale pak přidám prudšeji plyn, tak auto nechce jít do otáček, motor pocukává.....prostě to nejede. Většinou stačí nepatrně ubrat na plynu a auto se chytne....začně táhnout...ale i tak je to bída. Jinak já jsem z Prahy.
  5. Ahoj, chtěl bych se poradit s problémem, který řeším už několik týdnů a ani v servisu si s tím zatím neporadili. Mám Octavii I RS, rok výroby 2001, najeto 165 tis km... a mám problém s tím, že motor netáhne. Projevuje se to tak, že při sešlápnutí plynu auto pocukává jako by ho zezadu někdo přitahoval. Je cítit jako, že se auto trápí....na plyn reaguje jen pomalu a cuká při tom. Někdy se stane, že když jen o pár milimetrů uvolním plyn, tak se auto jakoby chytne a začne trochu táhnout...ale stejně ne tak, jak by mělo. Zvláštní je, že přes zimu auto jelo jak mělo, problém se vůbec nevyskytoval. Jak se ale postupně oteplovalo, zase to začalo. V servisu mi sdělili, že na svodech od turbu a i turbu samotném je několik prasklin. Na turbu dokonce prasklina z obou stran pláště. Takže turbo bylo vyměněno za zcela nové, svod byl svařen. Bohužel problém přetrvává:-( Bylo mi dokonce sděleno, že by to mohl dělat čip, který na autu je (Cimbu), prý se software přizpůsobuje/upravuje jízdou.....což jsem teda nikdy neslyšel. Kabely jsou prý v pořádku, hadice také, váha vzduchu je dá se říci zánovní, vzduchový filtr byl před pár tisíci km vyčištěn. Nemůže to dělat třeba palivová pumpa? Nemáte nějaký tip co to způsobuje? Děkuju za rady. Michael
  6. Palivový filtr byl měněn ještě od předchozího majitele....cca 50 tisíc km nazpět...tak nevím zda už by si zasloužil váměnu. Co se týká hadiček....rád na ně kouknu, ale popravdě těch hadic a hadiček je tam tolik že nevím k čemu jsou. Nevíš prosím tě o nějakým schématu, respektive obrázku s popisem která je k čemu?
  7. Zdravím vás, prosím o radu..tak poslední cca měsíc pozoruji problém týkající se ztráty výkonu motoru. Projevuje se to tak, že když sešlápnu prudce plyn, tak motor jakoby cuká, netáhne plynule. Kdežto když přidávám plyn opravdu s citem a pomalu, tak se problém v podstatě neprojevuje...ale jakmile opět sešlápnu na podlahu, motor jakoby pocukává, tah není konstatní. Netušíte čím by to mohlo být? Váhu vzduchu mám starou cca rok a čtvrt, svíčky měněny před dvěma měsíci (původně Bosch, nyní NGK), zapalovací moduly jsou OK. Auto jsem měl napíchnuté na diagnostice, kde to vypsalo následující chyby. 17511 - Sonda 1 - řada válců 1 - - příliš malý výkon vyhřívání 16521 - Sonda 2 - řada válců 1 - příliš nízké napětí 16514 - Sonda 1 - řada válců 1 - elektrická závada v obvodu 17524 - Sonda 1 - řada válců 1 - vyhřívání přerušené Myslíte, že to znamená, že je lambda sonda KO nebo to může být něco jiného? Děkuji za rady.
  8. Ahoj, tak jsem dneska při cestě do garáže zjistil, že pravý přední kolo mi dělá divnej rachtavej zvuk.....v garáži jsem auto ještě postrkoval sem a tam a nahrál co to dělá....netušíte prosím vás čím by to mohlo být?
  9. Zdravím Vás, včera při při zpáteční ceste z autodromu v Mostě se mi podařilo v Praze sedřít spojler předního nárazníku o jeden zpomalovací retardér:( Byly to takové 4 nízké schůdky, jel jsem sice pomalu, ale i přes to to nevypadá vůbec pěkně..Kromě toho, že se sedřel na hraně a zespodu spojleru lak, tak barva i popraskala směrem nahoru. Divil jsem se ale, jak hrozně silná vrstva barvy tam je. Bohužel tohle už asi nespraví štěteček, takže budu muset nechat nejspíš celý spojler přestříkat v lakovně a nebo s tím zkusím udělat něco sám. Jenže nevím co, napadlo mě že bych dal dolů všechnu barvu a prostě si ho sám přestříkl sprejem (obávám se toho jak to bude vypadat), ale dostat barvu pryč se zdá jako problém, protože odstraňovače starých nátěrů jsou většinou jen na dřevo, kov, kámen....plasty naleptávají (zajel jsem do obi a ptal se tam). Mechanickou cestu jsem tak nějak vyloučil, protože se obávám poškození (odření) spojleru.l. Netušíte co se s tím dá dělat? Podle nánosů barvy mi přijde, že původní majitel (majitelé) řešili vady na laku přestříkáním celého spojleru...Nebo se to dá řešit nějakým zakytováním a následným stříknutím?
  10. Ahoj všem, nevěděli byste prosím, jak a hlavně kam vyvést kabely od autobaterie pro případ, že by baterie klekla? Mám Octavku se zaslepenými zámky a pokud by mi baterka vypověděla službu, nemám šanci se do auta dostat (aniž bych něco poškodil)....máte prosím nějaké typy? Děkuju
  11. Ahoj všem, koupil jsem si před nedávnem Octavii I RS (chip na 142kW), rok 2002 a začal jsem se trochu zajímat o možnost přechodu na LPG. Nemáte s tímto motorem a LPG někdo zkušenosti? LPG bych chtěl využívat ve měste, kde si Octa bere i 15 litrů, delší trasy bych jel spíše na benzín. Slyšel jsem, že LPG ničí motor a tak fakt nevím, zda se investice v řádu desítek tisíc vyplatí, zda je to s tím poškozováním motoru tak žhavé nebo ne. Předem děkuji za jakékoliv rady, postřehy a připomínky...
  12. Ano, zaslepené jsou všechny zámky.....tedy včetně kufru....auto jsem už takhle koupil. Nejlepší by tedy asi bylo alespoň ten zámek v kufru zbavit záslepky, aby bylo možné klíče spárovat bez nutnosti navštívit servis.
  13. Ahoj, mám stejný problém, hledal jsem, jak to vyřešit, ale nedaří se mi....díky zaslepeným zámkům to standardní cestou nejde udělat. Odpověď 35 centrální zamykání jsem nepochopil...poradíte?Díky
  14. Zdravíčko, mám Octavii I RS, kterou jsem již koupil se zaslepenýma zámkama....bohužel po výměně baterie v jednom z dálkových ovládání toto ovládání nefunguje a já nevám jak ho s autem spárovat....zjišťoval jsem to a prý se to dělá přes zámek..Nevíte prosím jestli lze odstranit záslepku ze zámků a případně jakým způsobem? Za tipy předem děkuju.
  15. Ahoj, přidám také svou troškou do mlýna...
×
×
  • Vytvořit nový...