Přejít na obsah

jozefp

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli jozefp

  • Narozeniny 9.5.1980

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jozefp

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zdravim, po rokoch cisteho motora (AEE) som nasiel flak pod autom, najprv kvapka, potom viac a viac a zhorsuje sa to, tak som na to cez vikend mrkol. Zadna strana motora cela od oleja, z olejovej vany to kapalo, ale otazka je odkial to tecie. ci zhora a steka to, alebo zpod vany a vzduch to vynasa hore. Po vycisteni, jazdeni, vycisteni a testovani som prisiel na to, ze to tecie zpod ciernej plastovej krabicky na zadnej strane motora, vedie tam hadica od vzduchoveho filtra. Na fotke som oznacil, odkial mi to vyteka. je tam taka ako dutina. Takze predpokladam, ze tesnenie sa porucalo, otazka je, ci menit tesnenie, alebo cely odlucovac, kedze ma svoje roky. Co je vo vnutri toho plastu? Nevyzera to rozoberatelne, da sa nejak otestovat, ci je ok? Ako to pracuje, je tam nejaka membrana? Menil to niekto, nejake skusenosti s tymto prosim?
  2. Nazdarek, ja mam problem ten, ze idem napr 400km s klimou, vsetko ok, nesmrdi, potom ju vypnem, (prepnem na ECON), a este idem tak cca 200km, takze urcite vsetko sa musi dokonale vysusit a aj tak niekde nieco ostane vlhke, mokre, pretoze na dalsi den po ten dlhej ceste ked zapnem klimu, tak vyvali sa hrozny smrad, jak stado zdochnutych mysi keby tam bolo. Ide mi o to, ci neviete, co sa deje tym prepnutim na ECON, vypne sa kompresor a ake klapky sa prenastavuju? Pretoze pocujem ako serva pracuju po stlaceni, takze nejaka poloha klapiek sa meni, niekde asi uzatvori prieduch a tam to ostane nevysusene a to mi zasmradi celu klimu :(
  3. robi ti to tiez pilu na vonkajsej strane? A iba jedno koleso? Zeby sa naprava ohla? Nepretazujem to, netaha ziadne privesy.. nebude to skor iba tymi silentblokmi? Maju cca 20rokov, ta guma tam urcite niekde musela povolit... Ak myslis, vymenu napravy, ta cena sa mi zda prilis nizka, myslis nejaku napravu z vrakacu? Ako zistim, ci je ok, aby som nemenil ohnutu za ohnutu?
  4. Ahoj, ozivim tuto temu, dufam, ze este okrem mna niekto jazdi na takom starom aute :) Mam problem so zjazdenim jednej zadnej pneu, a dost divne. Robi mi pilu na vonkajsom obvode, ako keby plosky a tym padom pri jazde to huci. Nikde som sa nedocital o takom probleme, kazdemu sa opotrebuvavaju pneu z vnutornej strany. Mne iba zvonku a iba zadna lava. Na vonkajsej strane ma napr 1.5mm, stred a vnutro cca 4mm. Ostatne 3 pneu, drzia desattisice km a su uplne rovnomerne zjazdnene. Tlmice som uz menil 2x, nepomohlo, kedze sa na tej naprave nic nenastavuje, tak mam podozrenie jedine na silentbloky, ze ta guma uz ma po vrchole kariery. Inak, pneu standardne, 195/65/R15 myslim... Stretol sa niekto s takym zjazdenim pneumatiky? Mozte mi poradit, co este vymenit popritom? Co vsetko sa meni, uz ked to bude rozobrate? Aby som nakupil vsetky diely, ktore su potrebne... Napravu mam tu s bubnovymi brzdami.
  5. Zdar, posledne dni som citil benzinovy zapach pri aute, tak dnes som sa na to pozrel a vidim, ze mi benzin unika po takej tenkej hadicke, asi 15cm dlhej, ktora vedie od regulatora tlaku do sania. Predpokladam, ze v tej hadicke by mal byt podtlak a nie benzin... Kym kupim novy regulator, hadicku som rozpojil a zaslepil ju v smere k regulatoru aj smerom k saniu, moze to kratkodobo fungovat? Neposerie sa tym nieco? Saniu to predpokladam nevadi, a regulatoru neviem... naco je tam ten podtlak? myslel som, ze tlak urcuje pruzina a hotovo... Este otazka, kam vedie ten podlak v sani... co sa mohlo stat, ked mi tam stekal cez tu hadicku benzin?
  6. Zdar parta, 1.6, 55kw, AEE, ma to este niekto? Zacina mi presakovat chladiaca kvapalina medzi blokom motora a skrinou termostatu. Podla nakresov by tam mal byt o-kruzok, menil to niekto? Zlozita praca, alebo sa to zaobide bez rozobratia polky motora? Vzadu do toho telesa termostatu vedie este jedna hruba trubka, predpokladam treba rozpojit aj tu, takze asi kupim aj tam tesnenie. Druha otazka, vypustil som kvapalinu z ventilu na chladici, ale vytieklo asi 2-2.5l, staci to, aby v termostate uz nebola voda, alebo je to malo a ked povolim skrinu termostatu, vyleju sa dalsie litre kvapaliny? Ako dostat viac vody z okruhu? Cela napln ma tak 6l, ale nikde som nedohladal, ako pri vymene z toho sa da dostat tolko litrov kvapaliny
  7. Idem menit tieto silentbloky aj ja, tiez som uvazoval, ze rovno vymenim aj ten predny, aj ked som sa docital, ze vraj je "vecny". Po vymene sa pohne geometria? Takze asi ju bude treba dat nastavit, tak tiez uvazujem, ze ci nie je dobre uz aj spodne capy pomenit, aby o pol roka neodisli a pojdem zase na geometriu... Este otazka ku geometrii... co vsetko sa tam nastavuje? Co som zatial vycital, zadna naprava je pevna, tam sa len zmeria a nic sa nenastavuje. A vpredu to je ako? Urcite sa nastavuje zbiehavost a s odklonom a zaklonom to je ako? Len sa skontroluje, alebo sa to aj nastavuje? Ak ano, kde? Na tom spodnom cape, co su tie tri skrutky?
  8. jozefp

    Silné hučanie

    Ak pri stlaceni spojky to nehuci, tak poloosi, loziska kolies a pod to byt nemozu. Stlacenim spojky sa odpoji len prevodovka ale loziska, poloosi, diferencial sa krutia nadalej, takze ak to nehuci, tak z toho mi vychadza iba nieco v prevodovke...
  9. Ahoj, ja mam vo svojej AEE rozdelovac Magetti Marelli a potreboval by som novy simac otacok. A vyguglil som, ze su dva typy, na bosch a na magnetti, konektor a tvar toho odkial lezie konektor z rozdelovaca sa mi zda rovnaky, ale bosch je ako keby kompaktny, jeden kus a magnetti je konektor na jednej strane a hallovka je oproti a medzi sebou su spojene kablikami, kto to menil, urcite to pozna. Ale moja otazka je, da sa nahradit ten magnetti tym snimacom otacok bosch? su zamenitelne? Kedze na cc-autodily maju len tu jednu bosch verziu....
  10. Mam podobne priznaky ako v prvom prispevku, motor s problemami nastartuje, ale nastartuje. A volnobeh drzi, je ok, nevynechava. Ale po pridani plynu sa dusi. Ak pridavam "lahkou nohou" citlivo, tak dokazem vytocit motor napr na 3tis otacok, ak by som mu chcel pridat normalne, dusi sa... mam to na LPG a na plyn to slape ok, takze elektriku ako cievku, kable, sviecky som vylucil. Predpokladam, nieco s benzinom... filter vymeneny, vstreky tiez by mali byt ok, ak na volnobeh bezi, ze? Ale v otackach ziadny tah, dusi sa... cerpadlo? alebo to teplotne cidlo co sa tu niekde spomina? Mam vag kabel, poradte, co pozriet, kde najdem tu hodnotu teploty, aka ide z cidla? ci je ok?
  11. Dobry den prajem, chystam sa kupit Octaviu II, a mal by som dotaz, ako auto preklepnut cez Hex kabel. Hlavne sa mi jedna o zistenie poctu nakodovanych klucov, aby tam bolo len tolko, kolko dostanem, skutocneho stavu km z jednotiek, prip. co ine by ste este poradili? Co som vysurfoval, tak sa to da vycitat z jednotiek, ale nikde som nenasiel presny navod, kde na co kliknut, ake pole hodnot je to spravne a pod. Mohol by mi prosim niekto poradit presny navod? Mozem si pozicat Hex kabel, VCDS v.12.12, ale majitel vie z neho vycitat max chyby v jednotkach... Vopred dakujem! Jozef
  12. Ahoj, tak tento zlepsovak caka aj mna, kedze mam tam uz tiez velku volu, citam tu prispevky, ale vsetky su, ze ste sa to chystali robit, ake su skusenosti po rokoch? Ziadne problemy? Lozisko je v navode 608Z, jednostranne kryte plechom, kvoli tomu, aby sa dalo pravidelne mazat? Mozem tam dat obojstranne kryte plechom, 608 ZZ, nebude to lepsie? Jozef, AEE
  13. tak ak na vagu nie je ziadna chyba ako napr cidlo tlaku, ze nezopne kompresor, tak potom uz len skontrolovat kabelaz... od poistky spojky klimakompresoru, myslim, ze je to poistka c.16, konektory na RJ dochladzovania a pod...
  14. prosim vas, ako je zapojene cidlo svetelneho svitu, nemam orig konektor, teda neviem, ako su cislovane piny, ma to niekto oznacene?
  15. jozefp

    Klimatizace

    co sa tyka vetrakov, ake su mozne stavy, moze to niekto vysvetlit, nikde ani v DP som to nenasiel... zo schemy je jasne, ze su zapojene paralelne, takze oba sa tocia stale rovnako. Ale kedy na 1. a kedy na 2. stupen? napr: 1) normalna teplota motora, vypnuta klima -> vetraky vypnute 2) normalna teplota motora, zapnuta klima -> vetrak 1 alebo 2. stupen? 3) zvysena teplota motora, vypnuta klima -> vetrak 1 alebo 2. stupen? 4) zvysena teplota motora, zapnuta klima -> ? atd... doteraz som mal jednostupnovy vetrak aj termospinac, a auto bez klimy, tam to bolo jednoduche... normalna teplota motora -> vetrak off, zvysena teplota -> vetrak on...
×
×
  • Vytvořit nový...