Přejít na obsah

bundis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení bundis

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj,je tu někdo kdo by mi vyměnil gufera na mém 2,8 AMX? Po studenám startu to docela dost zakouří a bere mi to tak 1l oleje na 1000km.Díky
  2. Vyřešeno,dělal to alternátor. Vyndal jsem ho,vyměnil ložiska,dal zpět a cca týden pokoj, po té ten samý zvuk. Když jsem alternátor vyndal a chtěl jsem stáhnout řemeninici,myslle jsem,že je na koželu,ale prd,byla volná,měla vůli min 0,1mm,ale neřešil jsem to.Utáhl jsem to a po první montáži klid.Když to dělalo znovu,tak jsem jí tam už zalepil a je klid
  3. bundis

    Alternátor

    Motor 2.8 nemá volnoběžku na alternátoru, na 100%,měl jsem to venku,ale je pravda,že než jsem to demontoval tak jsem si to myslel taky.Prý jí má jen nafta.Takhle mi to chrčí s alternátorem
  4. bundis

    Alternátor

    Ahoj, nejspíš mám v háji altík, z výroby je tam Valeo,ale raději bych dal BOSCH,který se dával do passatu. Chci se zeptat zda jsou připojovací rozměry a hlavně konektor stejný? Vím,že motor je stejný jako ve VW AMX,ale altíkem si nejsem zcela jist,aby třeba nebyli přehozený dráty na konektoru nebo tak něco. Díky. Jinak altík od Valea jsem se pokoušel v létě zrepasovat,měl divný zvuk, tak jsem vyměnil ložiska, sběrné kroužky a uhlíky,ale stále to samé. Jakoby chrčí a to dost intenzivně,že i přes zavřenou kapotu a volnoběh je to slyšet fakt moc.Ložiska jsem dal správný a od SKF,takže v nich to nebude.Už mě napadá jen regulátor, jako,že to je chvíli v zátěži a pak zas ne a tak to tak chrčí.Každopádně jsem před tím měl dva passaty,které měli najeto daleko víc,alternátory BOSCH a nikdy žádný problém.
  5. Hlavně to dělá hoznej bordel
  6. Nn, to není hučení,ale chrčení. Spíš to chrastí a chrčí.Když se ohřeje tak to ustane
  7. Ahoj,mám superba 2,8,r.v.2002. Po startu se mi z motorového prostoru ozývá takové pododné chrčení. Zvuk jsem lokalizoval, jde z míst kde je umístěn alternátor a tak jsem sundal řemen a hluk ustál. Vyndal jsem tedy alternátor s podezřením,že je špatné ložisko. Auto má najeto cca 220.000km. Přední ložisko bylo horší, vyměnil jsem ale obě i uhlíky a sběrné kroužky regulátoru. Vše jsem namontoval zpět,ale po týdnu je to opět to samé. Ložiska jsem dal kvalitní od SKF se zvětšenou rad. vůlí,tedy to co tam má být. Teď je otázka co ten rachot způsobuje. Dělá to jen po startu a to cca 3minuty, teplý už to nedělá. Můj osobní typ je,že je něco s regulátorem a jako,že to chvíly jde do zátěže a chvíly do prazdna,ale s tak velkou frekvencí,že to způsobuje tento rachot.Setkal se někdo s něčím podobným? Auto dobíjí normálně, diagnostika ok. Upozorňuji, že alternátor nemá volnoběžku, tak aby někdo nepsal,že to dělá volnoběžka,ale zvuk je podobný.
  8. Ahoj,chtěl bych si koupit navi columbus. Chci se zeptat: 1)zda se dělalo víc typů,pokud anou tak čím se lišily. 2)Podporují včechny typy,teda pokud jich je víc multifunkci. 3)Jak složitá je výměna za běžné origo rádio co mám ve škoda octávii II, musí se multifunkce nějak dokódovat? 4)dělala se se vstupem USB pro flash nebo je jen na karty? Díky moc za odpovědi.
  9. Ahoj, mám octávii I r.v.2003 s maxidotem, z ničeho nic mi z maxidotu zmizela ta horní třetina displeje,prostě mi to nevypisuje název stanic. Mám origo rádio symphony. Nemá prosím někdo nějaký podrobnější postup jak to znovu nakódovat.Díky
  10. Ahoj,koukám co tu řešíte a třeba vám poradím,mohl by to dělat přetlakový vnetil paliva,je to ten ventil na vstřikovací liště. Při startu tam jde moc paliva a tak to blbě chytá.Je to jen jedna z mnoha možnýých variant
  11. Tak jsem dnes vykuchnul origo rádio symphony, ty dva konektory (mapájení a repro) mi jsou jasýný,ale ten třetí konektor tam není,jsou tam jen dva dráty viz.foto. Můžu je na novém rádiu zapojit na stejné PINY? K čemu jsou ty dva dráty?
×
×
  • Vytvořit nový...