Přejít na obsah

mastodonto

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mastodonto

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, vcera vecer mi pri dojezdu z prace silne zasmradl v aute benzin, az jako by petrolej. Narychlo jsem to v mraze bliknul a dnes jel vlakem. Kdyz uz to dnes bude studene, chtel bych najit zdroj. Ty potrisnene hadicky uprostred fota.. Ta se svorkou je privod paliva? Hadam, ze ta harmonikova je polita od ni. Diky za info, Tom
  2. Hotovo, dekuji. Ale trochu js mel bobky, nemam pri ruce pajku:)
  3. Caute, uz se to zde o par pater vys resilo, ale bez odpovedi.. Jde pouzit spinac denniho sviceni u pojistek na mlhovky? Mam tam misto nich ledky a vypada to blbe, kdyz sviti parkovacky a denni. Vzadu mi prijdou parkovacky fajn, aspon jsem videt, ale ve predu je to divny. Vim, ze u Okty to jde pres jednotku, volba nejake severske oblasti, ale u me jsme to nenasli. Ted zapinam klasicky predni "mlhy" pres parkovacky. Diky moc
  4. Caute, neni to uplne zavada, ale nevite, prosim, ktery ze 4 privodnich kabelu ke spinaci oken napaji podsviceni spinace? Tedy pokud vubec samostatny je. Potreboval bych to vypnout. El. okna mam jen ve predu. Diky moc
  5. Ahoj, mam pouze poddotaz, jak se dostat k zarovkam u zadniho stropniho svetla ve Fabce II 07? Viz foto od Pawouka. Predni kryt vyloupnu bez problemu, ale u zadniho se mi nedari najit zapatky ap. Diky
  6. Abych se vrátil k původnímu tématu.. Před třemi dny provedeno přehrání ŘJ motoru dle "AS 08/070" + nastavení klapky do výchozí pozice, cena 320,-Kč u Hégra, u Hlaváčka to vypadalo, že vůbec nerozumí, co po nich chci. Prozatím starty bez problémů, ráno do práce (teploty 10-12) a odpoledne z práce (teploty kolem 20). Ukáže se přístí týden, kdy mají teploty poskočit více ke 20. Doplněno: Po dalším týdnu zatím ani jeden špatný start. Pokud má tedy někdo podobný problém, jako jsem popisoval dříve, rozhodně stojí za to vyzkoušet přehrání ŘJ motoru, u mě to vypadá slibně.
  7. Jestli můžu mluvit za sebe, tak úbytek výkonu u LPG je nepostřehnutelný. Ale, a teď se na mne nazlobte, on je tento motor línější i na benzín. Řekl bych, že v některých případech mám lepší výsledky s rozjezdy na 1. a 2. stupni u Feldy. Zaplá klima je nepatrně znát, ale převážně do kopce a u 2 a více lidí. Jinak 15s je pěkné, já se kdysi, jen ze srandy, dostal s Feldou k 16. Na odpich Fabky bude asi lepší TSI.
  8. Sešlapávání plynu u mě pomůže jak kdy a chová se to různě: 1) pedál jako by ani nereagoval a hned to zhasne 2) trochu to krmím a když plyn povolím, tak to zhasne 3) trochu to krmím a když plyn povolím, tak se vrátí otáčky do normálu Pak jsou zde samozřejmě ještě varianty, že na plyn nesáhnu a buďto se to ustálí samo nebo to zhasne. Minulý týden fungovalo vše ok, ale teď poslední dny, jak poskočila teplota k 20, to opět blbne.
  9. Zdravím všechny, pokud mohu, také se přidám k ostatním s tímto problémem. Můj případ: - Fabia II 1,2 HTP 51kW BZG, rv 2007, zakoupeno po prvním majiteli s cca 48000km - LGP Landirenzo Rid. GPL IG1, G.P.L.2, montováno krátce po výrobě - výměna baterie, svíček (Bosch FR HC+), oleje (full synth 5W40), LPG filtru + revize - tlak ve válcích OK Najeto cca 4000km a poslední měsíc je první start dne provázen třepáním až skákáním motoru dokud se neustálí nebo nezhasne. Plynaři tvrdí, že systém je OK, "normální" servis nic nenašel, jen hlášku, že je chyba na čidle chl. kapaliny, ale to je po odečtení hodnot v pořádku. Plyn tankuju na Shellce, reálná spotřeba necelých 8 na 100 (plynu), převážně město a poblíž. Obecně se vyrojily 2 teorie, buďto zanesené vstřikování skrz používání plynu a nebo svíčky nejsou úplně vhodné pro start na benzín. V obou případech si ale myslím, že by se problémy netýkaly pouze startu. Zde uváděné flashnutí RJ jsem zatím neprovedl, ale nejspíš se tomu nevyhnu. Co jsem vyčetl, je to tak 50 na 50, třeba se poštěstí. Děkuji za případné postřehy, Tom
×
×
  • Vytvořit nový...