Přejít na obsah

hanyhad

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení hanyhad

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mám dotaz. Mám Oct II (MR 2004), kdy původní majitel dodělal tempomat, který nefunguje. Zjistil jsem, že není dotažen kablík z podvolantovky. A teď k dotazu. Sháním zda někdo nemá tento kablík k prodeji, případně poradit jak by měl být dlouhý a jaké koncovky na něj koupit, abych si jej mohl vyrobit. Klidně SZ. Díky.
  2. Vyzkouším a děkuji. Ještě dotaz, jde nějak případně z Vagu zjistit za jízdy, čím to je, že to nejde? Vím, že se daly měřit hodnoty, jen nevím která co znamená.., tak jestli se z toho dá poznat jestli mi tam opravdu ten drát chybí, abych to nedělal zbytečně.
  3. To si taky myslím, jen nevím přesně odkud kam ten drát má vést. A nerad bych něco zkur...., proto jsem založil téma a doufám, že mi někdo poradí.
  4. Nakódováno mám, ale nejde. Poradíš jak zjistit kde je chyba? Který měřený skupiny testovat, abych zjistil co nejde?
  5. Ahoj všem. Koupil jsem oct 2 (MR 2004) a zjistil jsem, že je zde tempomat, ale nejde. Kontaktoval jsem původního majitele jsem zjistil, že tento pouze vyměnil páčku a nic víc. Tak aktivaci zvládnu, ale musím dodělat ten drát do jednotky, jenže nějak nevím odkud kam. Byl by někdo tak hodný, že by mi napsal co se tím drátem má propojit? Ideálně návod pro blbé (nejlépe i s fotkama). :-D Všem předem děkuji.
  6. Nějaká chyba na spínači brzdových světel. Pokud světla svítí, tak neřeš, mě to taky občas dělá a pak přestane samo od sebe..
  7. Cukání při akceleraci mi dělala octavie taky a nakonec to byl zacpanej naftovej filtr (malý průtok nafty, který nestačí na akceleraci). Jinak může škubat ještě přituhlý turbo. A baterka jak psal SUP1 alternátor, klíňák, atd...
×
×
  • Vytvořit nový...