Přejít na obsah

kptr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli kptr

  • Narozeniny 2.3.1961

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kptr

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Přidám taky trochou do mlýna. Mě drnčela pružina na ruční brzdě i s tím čudlíkem. Vyřešila to rozříznutá bužírka a navlečena na tu pružinu. Napřed jsem si myslel, že to dělá bovden na klimatizaci. Ty pazvuky se ozývaly zespodu. Měl jsem kvůli tomu rozebraný středový panel a tam jsem nic nezjistil. Až náhodou za jízdy jsem se chytil toho čudlíku na ruční brzdě a byl klid......
  2. A nemůže to dělat silentblok na motoru???
  3. Většinou jsem se setkal s tím, že je ve zkratu ochranná dioda v napájení mezi +12V a kostrou. Stačí to prověřit nějakým multimetrem na té diodě.
  4. Na to není keygen. Kod se musí vyčíst z paměti která je uvnitř.
  5. Mě to teda brzdí velice dobře....kupodivu. I z kopce. Nemůžu si stěžovat. Ale pro jistotu tam ještě zařadím rychlost.......
  6. Když mě to začalo chcípat za jízdy z ničeho nic....tak jsem vyměnil palivový filtr - dělali se mě vzduchové bubliny v hadičkách - a bylo po problémů.......
  7. Tak jsem to odpoledne zkusi. Zapnul jsem AUTO a rozsvítilo se mě 22stupňů. Když jsem navolil 26stupňů, tak jsem tam měl pořád AUTO - nic nezhaslo. A obráceně taky. Snížil jsem na 19stupňů a pořád jsem tam měl AUTO. Vyzkoušel jsem v režimu AUTO i to ovládání otáček ventilátoru - potvrzuji, že v okamžiku kdy se začne manipulovat s otáčkama ventilátoru, tak se funkce AUTO vypne. Po opětovném zapnutí tl.AUTO - se otáčky vrátí tam kde byly. Jediný problém ještě v mlžení vidím v tom, že mám kombika. Boční okýnka v předu a ještě u zadních sedadel se dají jakžtakž udržovat bez zamlžení. Ale ty zadní boční a na 5tých dveřích už to tak není účinné. Musím zapnout ještě vyhřívání zadního okna...:-(( To bude asi problém dlouhého auta.....:-((
  8. HTP 12V Já mám pocit, že i když je navoleno AUTO, tak se dá navolit rychlost ventilátoru. Přece není problém nacvakat menší otáčky ventilátoru......ale teď nechci kecat. Schválně to odpoledne zkusím.
  9. Pro Veteran: Hele, když tak nad tím ještě teoreticky přemýšlím, tak v podstatě tlačítko ECON je zbytečné nebo ne?? Kdy ho doporučuješ používat?? Když teď budu mít navoleno AUTO a teplotu na 22stupňů, tak ten climatronic si to zreguluje a pohlídá sám. Pokud budu chtít přitopit na víc, tak si navolím třeba 26stupňů a zase se to zreguluje automaticky. A to samé opačně. Budu chtít snížit z 26 na 22stupňů tak to nacvakám a ono se to zreguluje zase samo. A to pořád ve funkci AUTO. Tak k čemu ten ECON???
  10. Ahaaaaa......tak už mam jasno....si teda myslim.... Dneska mám nějaké ježdění tak to zkusím. Uvidí se jak to bude fungovat. Díky
  11. Díky za vyčerpávající odpově'd....musel jsem si to přečíst 3x abych tak vyčerpávající odpověď pochopil.... Jen mě ještě vysvětli poslední věc: Píšeš, že Climatronic vysušuje vzduch a nemlží se pak okno. Ale jak vysušuje, když je venkovní teplota pod +4stupně, tak se automaticky odpojí kompresor - alespoň tak to tady všude čtu. Tak co pak má vliv na to vysušování toho vzduchu??? Co ho vysušuje?
  12. A nebylo by dobré, kdyby tady někdo vysvětlil nějakou modelovou situaci?? Já v tom mám teda taky hokej. A to jsem četl manual (několikrat), přečet příspěvky a stejně v tom plavu. Vysvětlete teda někdo, jak by jste třeba nastavili Climatronic v tomto počasí: - venku teplota -5stupňů - v autě 4 osoby Nechci aby se mě nějak moc nezamlžilo přední sklo (to hlavně). Tak co má být navolené na tom Climatroniku? - má tam svítít AUTO ? - má tam svítit ECON ? - nebo tam nemá svítit žádný nápis a jen nastavená teplota? - jak to vše zkombinovat ještě s navolením ofuku předního skla, které tam jde zmáčknout???? Ono je asi lepší něco vysvětlovat na nějakém příkladu - aby to pochopili i lidí kterým to zapaluje pomalu.... Bavíme se prozatím o provozu v zimě......léto příjde na přetřes až začnou vedra.....
  13. kptr

    ESP

    Díky...už mám jasno.....
  14. Škoda Octavia Combi - 1,9TDi-66kW-2002-stříbrná metalíza

×
×
  • Vytvořit nový...