Přejít na obsah

zerox

Uživatel
  • Počet příspěvků

    74
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení zerox

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj, muzete se prosim kouknout do logu a rict mi kde je asi problem. Motor nema ten spravny vykon a log to potvrzuje. Je to vaha ci turbo nebo neco jineho? Chyby v diag nejsou. Je to Fabie 1.9TDI 74kW serie, pouze EGR off. Auto ma uz najeto 265tis., EGR off byl delanej v 80tis. Meril jsem to na 3 a 4 RS. http://uloz.to/xrHHRtbB/log-01-001-003-011-csv Predem diky.
  2. Ale v jedničkových fabiích přece BMS motor nebyl a třeba pan technik ani nevěděl že má napíchnutý diesel. To se občas stává.
  3. motorpower: Není už z popisku jasné, že se jedná o EDC15 bez DPF. kosumberak: Diesel lambdu nemá.
  4. Můžu to být: nějaká netěsnost, starý vzduchový filtr, špatně fungující EGR, ložiska na turbu, zanešené turbo, málo nebo přejetý olej, máš ten motor upravený? Kolik má najeto? Mno, a tak dále. Jestli funguje jak má a hodnoty plnění jsou stále ok, tak to stejně asi nevyřešíš.
  5. jestli maji stejne verze SW tak ano, slo by to
  6. na jednickovych fabiich po faceliftu tato funkce nejde aktivovat
  7. motory jsou stejne, software je jiny a mohlo by mu to delat psi kusy, ale zkusit to muze
  8. AMF je 55kw verze, jednotky jsou stejne, do auta pasovat bude, lisi se pouze softwarem. Nech si do ni nahrat spravnou verzi.
  9. zalezi na roku vyroby, mame doma ATD 2005 a tam uz svitila
  10. Staci jedna, dokonce nemusis davat zadnou, staci vyndat tu hadicku u ventilu a necim ji ucpat aby nebrala vzduch z okoli. Taky to funguje a je to odzkouseny. Kdyz se ti rozsviti kontrola kvuli egr ventrilu, tak se to musi jenom upravit v softwaru.
  11. Na tvoje auto ti stačí kabel za 300kč, obyčejný KKL na který funguje max. verze VAG 409.1, ale nastavíš si tam všechno co potřebuješ, na novější auta už je dobré mít HEX-CAN ... mimochodem, příště hledat, je tady mraky informací na toto téma.
  12. Ahoj, nevíte někdo jaký je bezpečný maximální tlak u sériového turba v 1.9TDI 74kW rv. 2005 ? Nikde to nemůžu najít. Díky za info
  13. Ten software ktery spracovava udaje z brzdy ma ceskou mutaci a nadpisy jsou ve slovenstine, pac je to slovenska firma. Proc by seriove udavane parametry mely sedet? Kazdy motor je prece jiny a ne vzdy motor dosahuje hodnot ktere jsou udavane. Ja uz sice dlouho nejezdil s 1.4 16V, ale nepamatuji se ze by omezovac koncil v 5500, vetsinou to slo lehce pres 6000, treba tvoje verze SW v ŘJ vic neda. Proc si myslis ze jsou ty grafy neprave? Furt vypadaji pravdiveji nez to co je na strankach Powertecu, kde je pouze graf, ktery byl mozna nakreslen v excelu. Mimochodem i na youtube se da najit video, kde motor toci vic jak 5500 ( http://www.youtube.com/watch?v=kMlQROP4wZg )
  14. mají tam i graf z brzdy pro Roomstera http://profituning.sk/profituning2/userfiles/grafy/JPG/skoda/Skoda_ROomster_1.4_16v_86k_spolu_94k_136Nm_01.jpg
×
×
  • Vytvořit nový...