Jump to content

Joscer

Uživatel
  • Content Count

    375
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Joscer last won the day on January 25 2019

Joscer had the most liked content!

Community Reputation

89 Excellent

About Joscer

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ostatně, kdo jak zatahuje ruční brzdu není ani technický problém a ani závada, tak to asi do této rubriky nepatří.
  2. No, tak asi chyba u mě. Dnes auto stojí před domem. Zkusil jsem nechat na nějakou dobu zapnuté zapalování a zeměkoule stále vyšedlá.
  3. Jde vám Škoda connect? Webová aplikace funguje, mobilní appka také, ale nemám tam od včerejška aktuální data z auta. Infotainment Amundsen se chová jako bez připojení k síti (zeměkoule vyšedlá a nejsou online informace v navigaci). Je to jen problém jen u mě nebo to má ještě někdo?
  4. Ruční brzda musí držet zatažená ať ji vezmu přes zoubky nebo se stisknutou aretací, kterou pustím až "nahoře". Takže se ptám. Co je špatného na zatahování ruční brzdy "ne přes zoubky"?
  5. Jezdím prakticky jen po silnicích nevedoucích do hor. Podstatná část do Plzně do práce (60 km) a 2x až 3x východní Slovensko. Jednoznačně preferuji na léto letní a na zimu zimní s tím, že si je přehazuji sám. Vždyť se jedná o to, že daný nájezd se jen rozdělí na zimní a letní místo celý nájezd na jedny celoroční. Zimní stejně vydrží tak 4 zimy. A při prodeji auta je dávám jako "bonus" a lépe se určitě auto prodává než na celoročních.
  6. Nic ve zlém, ale já "obyčejného" diskutujícího, který mi bude říkat co mám a co nemám dělat stejně neposlechnu. Co já považuji za výměnu názorů, ty považuješ za konfrontaci.

    Pokud bys chvíli se svým příspěvkem počkal, tak bys zjistil, že už dál na to téma nereaguji. Teda nekonfrontuji.

  7. Joscer

    Registrace

    No, tvrzení že stojí hlavně před prodejnou je docela nesmysl. Stojí tam tak maximálně jeden či dva předváděcí vozy. Ostatní, určené k prodeji, nejspíše nestojí před prodejnou, ale jsou hezky za plotem pod zámkem.
  8. Já když jsem v autosalonu Škoda objednával sadu zimních pneu (z e-shopu Škoda), tak byly kategorie H. Když jsem se ptal, zda je to možné, když v TP je kategorie V, tak mi bylo řečeno, že o jednu kategorii níže je možné jít. O jednu kategorii. Ale neptal jsem se, z jakého legislativního dokumentu vycházejí. Nějak mě to ani nenapadlo.
  9. Dovolil bych si podotknout, že číslo vyhlášky je 341/2014, ta 341/2002 platila do 31.12.2014. Ani MDČR tedy nepodává úplně správné informace. Ale nutno dodat, že ta textace ohledně příslušného článku je nezměněna.
  10. Joscer

    AdBlue

    V pátek dotankováno AdBlue na ČS Benzina v Klatovech směr Plzeň. Cena 15,50. Překvapilo mě, jak pomalu je kapalina tankována a také nutnost stále držet pistoli zmáčknutou, aby to teklo. Nešlo zaaretovat, aby došlo k automatickému vypnutí při plné nádrži. Ale nevím, jestli to byla porucha pistole nebo to tak má být. nenapadlo mě zeptat se obsluhy. Podle ukazatele v autě bylo max doplnění necelých 9 a půl litru, dal jsem tedy přesně 9 litrů, najeto před prvním tankování AdBlue 9488 km.
  11. Tak jsem se zkusil podívat, jestli se něco nezměnilo na webu výrobce pro vyhledávání cílů a ejhle!!! Již neexistující funkčnost. Viz stránka http://mydestination.skoda-auto.com/?appLanguage=cs-cz A přitom na hlavním přehledu webu k funkčnosti Amundsenu mají Import cílů a tras online stále uváděn. To by mě zajímalo, jak teď přenos cílů a tras online mohou provádět ti, co to měli dosud k dispozici, například v typu Karoq, Rapid a Fabia s Amundsenem. Ale co naděláme, vše je v souladu s VOP.
  12. Já, když jsem kupoval Scalu v srpnu, tak jsem auto, za které mi dali trade bonus, musel mít coby vlastník Spacebacka, které jsem v tu dobu měl a dával ho švagrovi jsme přes systém výkup/prodej "protáhli" jen papírově a bylo to. Rapida, co v tu chvíli vlastnil švagr na výkup pro poskytnutí bonusu vzít nešlo. Ten šel nakonec rovnou do "Áček".
  13. Takhle přeci otázka nestojí. Prostě při uvedení na trh bylo vyvyšováno, že auto má konektivitu nové generace a kdesi cosi. A prostě to nesplňuje to, co bylo slibováno. Já se třeba pořád točím kolem toho Import cílů a tras online. Jak je možné, že vychvalovaná Scala to nemá (přestože to bylo avizováno) a třeba Fabia s Amundsenem toto má? Je to tedy normální? A navíc, v aktuálním rozhovoru, který zmiňuji výše, je opět tato funkčnost Scale přisuzována jedním z vedení automobilky. Cožpak tam neví levá, co dělá pravá?
  14. Píši o principu, ne o tom jak to obstojí před zákonem. Stačí si přečíst VOP ohledně Škoda Connect a Infotainment online a je jasno. Já jsem s autem spokojen, nemám důvod usilovat o zpětný odkup, ale to zase neznamená, že nebudu poukazovat na chyby a nedostatky.
  15. Ano jde o priority. A pro mě priorita číslo jedna, kterou Amundsen nedisponuje, je možnost zálohování nastavení infotainmentu někam na USB. To je prostě zásadní chyba. A to říkám od začátku. Nedávno mi v servisu provedli tovární nastavení Amundsenu a o vše (hlavně cíle v navigaci) jsem přišel. Možná je většina závad pro někoho nepodstatných, ale jde o princip. Před koupí auta jsou deklarovány nějaké vlastnosti Amundsenu a ty potom k dispozici nejsou nebo jsou z funkčnosti odstraněné. Přitom probíhal jejich vývoj, tedy vývoj stál nějaké peníze a ty peníze se samozřejmě promítly do ceny auta a kdo za auto zaplatil danou cenu? No přeci zákazník. A přesto, že funkčnost vzdáleného přístupu pro posílání cílů a tras do Amundsenu ve Scale není k dispozici, tak v posledním rozhovoru to vedení fabriky opět vyzdvihuje jako funkčnost. Dovolím si citovat: "Současně je možno posílat informace také přímo do vozu, například doma zjištěnou adresu restaurace přímo do navigačního systému." Celý rozhovor je zde https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2019-12-19-laura-doplnek-simply-clever Dělají si tedy z majitelů Scaly srandu?
×
×
  • Create New...