Jump to content

Joscer

Uživatel
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Joscer last won the day on January 25

Joscer had the most liked content!

Community Reputation

64 Excellent

About Joscer

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hmm, tak to koukam.. jinak diky za zpravu... 

  2. Joscer

    Škoda SCALA

    @georgik75 Běž na tuhle stránku https://availability.skoda-auto.com/260/cs-cz#/ a tam si vlevo postupně vyber auto, infotainment a rok výroby a dozvíš se, co máš v rámci infotainment online k dispozici. Víc nic a nic se ani připlatit nedá a to ani po zakoupení datového balíčku. Ten je určen spíše k tomu, když chceš mít v autě wifi připojení pro další přístroje. Já jsem se také v podstatě nechal napálit či spíše nalákat. Auto jsem objednával už v lednu, přičemž jsem o výše uvedené webové stránce neměl tušení. Když jsem si o infotainment online přečetl, byl jsem nadšen a objednal paket Navi s Amundsenem. Po dodání auta jsem zjistil, že nemám Import cílů online, Import tras online. Dotazem na support Škoda jsem se právě dozvěděl o tom co píši výše. Takže infotainment ve Scale je v tomto směru hůře vybaven než infotainment ve Fabii nebo Rapidu přesto, že se Scala nad ně vyvyšuje svým sloganem "Špičková konektivita" nové generace.
  3. Já mám ještě tu "nevýhodu", že jsem již 25 let v oboru IT jako programátor. Sice v oblasti velkých podnikových informačních systémů, ale i tak prostě mám jiný pohled na to, jak by některé věci v infotainmentu měly vypadat.
  4. @csabac Já už se několik týdnů snažím komunikovat ohledně infotainmentu Amundsen, především co se týká navigace. Používám adresu support@skoda-info.cz. Ale je to mailování jako ping-pong. Ať už jsem našel chybné uzavírky nebo posílal náměty na drobná vylepšení, vždy nějak vysvětlili (nějaký pan Vladimír Černohorský), že oni mají vše v podstatě v pořádku. Ostatně kousek je možné si přečíst ve vlákně Infotainment Amundsen. Další komunikaci už se mi tam ani moc nechce dávat. V podstatě jsem ničeho nedosáhl (přesto že mi bylo sděleno, že si zpětné vazby od uživatelů velmi váží). Prostě oni to nějak navrhli a naprogramovali a tak je to správně. Zákazník (a jeho praktické používání přístroje) je ani moc nezajímá. Alespoň mě to tak připadá.
  5. Je to paradox, když infotainment auta s deklarovanou konektivitou nové generace (Scala) má méně funkcí než generačně starší auto (Fabia). Infotainment ve Scale nejen, že nemá import cílů online (a import tras online), ale nelze ani přenést cíle pomocí SD karty/USB flash z prostředí webu, kde je možné si cíle vyhledat a definovat. Když jsem se na toto dotazoval na supportu, odpovědí mi bylo, že infotainment (resp. online connect) ve Scale má jiné výhody, například že je to připojení daleko rychlejší díky 4G LTE. A také, že data za mě platí Škoda Auto. Ha, ha. Řekl bych, že je mám předplacené v ceně paketu Navi. Ostatně, platit za takové informace, co opisuji výše? Pro mě prostě byl a je infotainment tak trochu zklamáním proti tomu, co bylo (a také pořád je) možné si přečíst na webu Škoda Auto.
  6. Musím se podělit s nedávnou zkušeností ohledně online informací v navigaci Amundsen. V pátek 20.září jsem je do práce a na části trasy z Klatov kolem Švihova mi na levém okraji (mimo mojí trasu) ukazovala navigace uzavírku na silnici číslo 185 z Dolan do Lučice. Vzhledem k tomu, že tamtudy jezdí rodina mojí sestry na chalupu, chtěl jsem je upozornit, no ale pro jistotu jsem se v práci ještě podíval na dopravniinfo.cz a tam je vyznačena uzavírka z Dolan na Svrčovec. A to jsem si potvrdil i na Waze. Když to bylo v pondělí 23.září stejné, napsal jsem na support Škody. Přišla mi odpověď, která mě trochu rozesmála. Že prý mám poslat VIN vozidla, aby zjistili, jestli mám online přístup k informacím navigace ohledně dopravních situací. VIN jsem jim samozřejmě neposlal, ale napsal jsem jim, že to online mám, protože jinde mi to "aktuální" informace ukazuje správně a ať nepíší naučené fráze a raději se věnují mému podnětu. V úterý mi pak přišla odpověď s odkazy na webové stránky portálu dopravniinfo.cz s tím, že to dohledali a dají technikům, aby to opravili. Když to týden vydrželo ve stále stejném stavu, tedy neopravené, napsal jsem teď v úterý 1.října trochu rozhořčený mail, že takto si fungování hyper super extra online navigace nepředstavuji, a že kdybych já ve firmě dělal takto svoji práci, tak už jsem na úřadu práce. A aby si z webových stránek odstranili vychvalování toho nového infotainmentu. A co se stalo? NIC. Už se neozvali a v navigaci je stále chybná informace. Zkusil jsem ještě prohlédnout na dopraviinfo.cz další uzavírky kolem mojí trasy do práce a další dvě, které jsem našel a nejsou v navigaci jsou Nezdice kousek od Borov a v Dolní Lukavici. Jsou to možná drobnosti, ale asi to něco vypovídá. A to navíc na mapách TOMTOM, od kterých Škoda bere do Amundsenu mapové podklady, to je správně. Jestli tohle je služba, kterou tak vychvalují v souvislosti s novým přístupem (Skoda Connect Infotainment online) tak potěš koště. Mám to na 3 roky zdarma (teda v ceně paketu Navi), ale jestli se bude po třech letech za takovouto služby platit, tak to tedy NE!!!
  7. @tomas.zmuda A zkoušel jsi místo "Zavolat" říci jen "Volat"?
  8. Mě přístup do Škoda Connect funguje jak z webu tak z mobilu.
  9. Mapové podklady pro Amundsen se aktualizují, pokud je potřeba, přes spojení infotainment online connect. Nic z webu se netahá.
  10. A co postup aktualizace pomocí webu a USB flash popsaný v návodu k obsluze? To nefunguje?
  11. Od jaké hmotnosti zatížení příslušné sedačky systém registruje, že na sedačce někdo sedí a tudíž je signalizováno, že by měl být zapnutý bezpečnostní pás?
  12. Pokud má být rádio s DAB/DAB+, tak asi především musí mít příslušný hardware. Není to jen otázka software. A že by do všech aut dávali hardwarově stejně vybavené rádio a DAB ano či ne dělali jen softwarově, to asi těžko.
  13. Joscer

    Slevy, bonusy

    Něco ke trade bonusu. Když jsem Scalu objednával v lednu, prodejce mi řekl, že bude stačit kopie velkého techničáku, kde jako původní vlastník budu já a nový vlastník někdo další. Já jsem Spacebacka dával švagrovi. No a do srpna, kdy jsem auto kupoval se situace změnila. Teda mi to alespoň řekl prodejce. Prý Boleslav musí mít v systému založené informace o výkupu a prodeji předchozího auta. Prodejce tedy připravil výkupní smlouvu ode mne do autosalonu a druhou smlouvu o prodeji z autosalonu švagrovi. To musel založit do systému. Já jsem to jen podepsal a přidal kopii techničáku s uskutečněným přepisem. Auto fyzicky autosalonem neprošlo. Byla nutnost, aby byl rozdíl ve výkupní a prodejní ceně a to jsme se dohodli na 2 tisících (výkup 118 tisíc, prodej 120 tisíc), které jsem musel (jakoby za kupujícího švagra) zaplatit hotově na prodejně. Abych nebyl škodný, dal mi z tohoto důvodu k již poskytnuté slevě dodatečnou slevu 5 tisíc.
  14. Joscer

    Škoda SCALA

    U prvního auta, kterým byla Felicie 1.9D v roce 1996 se poprvé měnil olej při 1500 km a pak vždy po každých dalších 7500 km. Pak u Fabií, které jsem měl to šlo na cykly výměny z 10 tisíc až na 15 tisíc. Pak dvakrát Rapid už s proměnným intervalem, vždy jsem měnil podle hlášení palubního ukazatele, že se má jít na výměnu. Většinou to bylo po 30 tisících. Se Scalou to budu dělat úplně stejně. Měnit olej dříve jsou podle mě vyhozené peníze.
  15. To, že se auto chlubí konektivitou ještě nemusí tolik znamenat. Infotainment online je výbava na přání, takže musí být i v konfiguraci pro objednávku vozu jako samostatná položka, byť je za 0,- Kč (na první tři roky) Alespoň já jsem to tak měl u infotainmentu Amundsen.
×
×
  • Create New...