Přejít na obsah

feherevari

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení feherevari

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mám oktávii III,nebo chcete-li II po facelitu. No,já to měřil a při zhasnutí tam bylo 5.46V. Pak když sem tam tu sufitku překopanou na ledky dal,tak se to zmenšilo na 4.25V. Myslím,si,že to zhasne,jak vypne jednotka,ale tak dlouho se mi nechcelo čekat. Je zajímavý,že to reaguje na přepnutí vypínače a na osazení žárovek v přední lampě - prosvěcuje mi zadní. Mám vpředu lapmu ze Supika s červenýma dioidama do interiéru. Pak vlasntní osvětlení osazený ledkma což vlastně nahrazuje 4 celoskla a ta zadní je je sufitka uprostřed a na krajích taky celoskla.Nyní vlastně ledky už... Osobně si myslím,že jde o zbytkové napění z kondenzátorů v jednotce a ve stmívači,ale to upřesním až po dalším bábáním.Snad mi to do tý doby neshoří
  2. feherevari

    rachot v motoru

    Již éře vozů 1000MB psaly autoři chytrých knih v návodech na údržbu ve statích o výměně řetězu,že se z důvodu vymezení axiální vůle klikové hřídele musí před povolení řemenice zaaretovat spojkový pedál. Jelikož se konstrukce klikového ústrojí od té doby nějak výrazně nezměnila,tak i u Fabie bych tenhle postup zvolil,abych zabránil poškození ložiska.Ono při volný klice kolikrát stahovat rozvodový kolo,kolikrát je na hřídeli povlak karbonu,se není čemu divit.Sice je systém promyšlenější a bez větších vůlí jak u výše zmiňovaného MB,ale i to stačí na to,aby se klika pohnula a při zpětné montáži zdeformovala ložisko.
  3. I když jsem pročítal témata,nikde jsem nanarazil u 1.8 ať už atmosferických,nebo přeplňovaných na dotaz stavěče vačkových hřídelí. Řešil jsem a stále řeším problém "řechtajícího" motoru v oblasti vaček a při zvýšení otáček rozsvícení kontrolky mazání. VAG mě odkázal na stavěč vač. hřídele. Ten mě v diagnostice akčních členů cvakal,takže sem vyloučil elektronickou chybu. I svazek jsem proměřil k ŘJ a hodnoty jsou v pořádku - tady mě zachránila dílenská příručka. Avšak sem se v ní nedočetl,zda lze zkoušet i hydraulika stavěče. Zvuky mě děsily čím dál víc,tak jsem sundal ventilové víko.Vačky jsou krásně hladké bez známek opotřebení takže jsem vyloučil přidírání motoru.Tím jsem se ještě usvědčil kontrolu mazacího tlaku manometrem.Chtěl bych vyloučit možnost opotřebení nadzvihátek,ale to si myslím,že bude v pořádku.Auto má naběháno 159 000 je pravidelně servisovaný-ještě aby ne .Kolegové v práci mě ujišťují,že je to na 100% ten stavěč,že už to taky několikrát řešili.Navíc mě nejde do hlavy úbytek tlaku v mazací soustavě při akceleraci.Že by ten stavěč ten tlak pohltil??? To by už muselo být dávno zadřený... Tak snad někdo z Vás měl taky něco dočinění s tou potvorou v hlavě,která stojí 12000 Kč originál díl.Ještě jsem našel za 1850 Kč,ale nenvím nevím... Díky za příspěvky
  4. Na Oktavii jsem to ještě neviděl,ale na Passatu benzinovým jsem to řešil už 3x.Vždy to prasklo v pertlu-spoji dvou trubek a vesele to chcalo na rozpálenej výfuk. Vždy sem to řešil nepatrným zkrácením trubky a nastavením hadicí.
×
×
  • Vytvořit nový...