Přejít na obsah

JirkaOc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení JirkaOc

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nevěděl by někdo, kde jsou umístěny svorkovnice, na kterých by měl končit kabelový svazek z dveří řidiče u Octavie I (facelift)? Všude nacházím, že "ve sloupku A", ale ze strany dveří je ve sloupku jen poměrně malý otvor, ke kterému je připojená měchová gumová průchodka pro svazek... Dá se ke svorkovnicím nějak normálně dostat z kabiny? Jak moc a co všechno se přitom musí rozdělat? Díky.
  2. Tak se omlouvám za mystifikaci, zelené pouzdro zřejmě není "vyběhlé", ale má to tak normálně být. Zmátlo mě, že na výstupu levé poloosy nic takového vidět není. Viz další obrázky: fotka celé převodovky (ne mojí) a fotka výstupu mojí levé poloosy...
  3. Prosím znalé o názor v následující záležitosti: u své Octavie 1.8T combi r.v. 2000 (modelový rok 2001) jsem dnes zjistil problém, který je na fotce v příloze... Nějakým způsobem "vyběhlo" pouzdro, které je nalisované v hliníkovém tělese rozvodovky a prochází skrz něj pravá poloosa. Vysunutí je poměrně značné - okolo 1 cm. Zajímala by mě možná příčina a taky způsob, jak se to dá vyřešit (kromě výměny rozvodovky či alespoň jejího těla ;-) )... Díky za reakce.
  4. Nevěděl by někdo, jaký použít klíč na šrouby zadních brzdových třmenů kotoučových brzd u Octavie I? Je tam špatně vidět, nicméně zdá se mi, že by mohlo jít o nějaký inbus, na Torx se mi díra v hlavě šroubu jeví jako málo "hvězdičková"... Díky
  5. Dobrý den, mám Octavii r.v. 2000 (modelový rok 2001) s centrálním zamykáním dálkovým ovládáním (originál Škoda), je zřejmě vybavená řídící jednotkou "comfort". Včera večer po příjezdu zničehonic přestalo fungovat zamykání/odmykání pomocí vysílače DO, prostřednictvím tlačítek na dveřích řidiče však zamknout a odemknout lze. Po zamknutí tímto tlačítkem ale nebliká LED na dveřích (nevšiml jsem si, jestli předtím ano - zevnitř jsem auto nezamykal...). Všechno ostatní zdá se funguje (včetně třeba naklápění zrcátek - to je údajně řízeno taky komfortem). Vysílač DO nepodezírám - LED na něm při vysílaní povelu poblikává a stejný problém je zároveň i s druhým klíčem/vysílačem. Během dne před závadou jsem vůz myl jednak WAPem v prostoru motoru, jednak tímtéž zvenku (včetně spár mezi dveřmi a karosérií) a poté ještě v kartáčové myčce. S WAPem už jsem si naběhl kdysi s jednotkou Monomotronic u Formana - přes její těsnost se dostala voda dovnitř a trvalo mi skoro den, než jsem nepravidelnou závadu našel a vysušením jednotky odstranil... Tady ale nemám pocit, že by se voda mohla dostat někam, kde vadí - nebo ano? Mimochodem: zkoušeli jsme diagnostiku ATALem501 a VagComem, obě metody vůbec nenašly komfortní jednotku (resp. se to tam snad jmenovalo "centrální zamykání" - nevím, neviděl jsem na display). Motorovou jednotku se normálně načíst povedlo... Nemůže to dělat vadný mikrospínač zámku dveří? Různě po webu jsem narážel na zmínky v tom smyslu, ale nikde jsem nenašel přesný popis chování centrálu při jeho vadě (jako např. u mě - tedy že jde ovládat zevnitř a dálkou ne)... Díky za tipy
×
×
  • Vytvořit nový...