Přejít na obsah

Kubča

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kubča

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý den, jezdím se Škodou Octavií Combi 2.0. TDI DSG. Již dvakrát se mi stalo, že při rychlosti okolo 130 km/h do kopce (tudíž při vyšších otáčkách) přestalo auto reagovat na sešlápnutí pedálu. Jakoby nefungovalo turbo, auto zpomalilo a dařilo se jet pouze zhruba 80 km/h a auto nechtělo akcelerovat ani automaticky nepodřazovalo (dokonce nereagovalo ani na pokyny v manuálním režimu DSG). Po zhasnutí motoru a opětovném nastartování bylo ale vše vpořádku a auto fungovalo tak jak má. Původně jsem to přikládal problémů s převodovkou DSG, ale nedávno jsem se dočetl, že "načaté" turbo se projevuje pískáním, na čež jsem se poslední jízdy na tento zvuk soustředil a opravdu je (při vypnutém rádiu) celkem výrazně slyšet - při zrychlování v nižších rychlostech. Mohou tedy být výše popsané problémy znakem, že s turbem je něco v nepořádku? Jsem druhým majitelem auta a najeto má pouze 95 000 km. S autem jsem od koupě najel 15 000 km a chovám se k němu dle pravidel. Tedy před ostřejší jízdou auto nechám klidnou jízdou cca 20 minut zahřát a na konci také vklidu pár minut "vyjet". Předchozího majitele taktéž znám a vím, že auto celkem šetřil, proto mi přijde brzo na poruchu turba. Případně kolik oprava stojí? Repase nebo nové turbo. Děkuji za reakce!
×
×
  • Vytvořit nový...