Přejít na obsah

KALIMERO

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

990 zobrazení profilu

Oznámení KALIMERO

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Problém vyřešen výměna řídící jednotky o rok mladší rok 2001auto chytlo druhý dech konečně asi jede na 50 KW a hlavně neškube. Jednotka sehnaná přes polské aukro i s poštovným 300 kč odblokování 200 kč konečně už můžu klidně spát.
  2. Po dlouhých tahanicích se servisem mi vyměnili akumulátor v rámci záruky a auto je již OK. No ale můžu že kvůli součástky tak malé hodnoty to byl běh na dlouhou trať, děsím se jestli neodejde něco dražšího ale to už je vlstně jedno protože vozidlo je již po záruce.
  3. Baterka byla dobíjená a pořád stejný problém,jelikož je to v záruce tak jsem dal na tvoji druhou radu a nenechal jsem se odbýt a auto si tam nechali, nechtějí věřit že baterka mohla odejít, ale jak vyplývá z příspěvku níže tak je to možné. Jak bude věc vyřešena tak to tady napíšu s jak jsem pochodil ve značkovém servisu Škoda. Jsem zklamán jen z toho že při koupi jsem byl ujišťován, že je to vozítko na míru pro mně ( město, k ruce, nákupy, lékař atd)
  4. Vlastním Citigo dva roky a v posledním roce a to jak v létě tak v zimě dochází k vybíjení akumulátoru. Pokud vozitko neprojedu do tří dnů tak ho už nenastartuji. Ve značkovém servise Škoda při garanční prohlídce mi sdělili, že tam je nový typ akumulátoru a musí se průběžně dobíjet a přirovnali to k mobilnímu telefonu. Mně se toto nezdá jelikož jsem ho kupval s tím, že nebude každodenně v provozu a bude provozováno pouze na krátké tratě a nedokážu si představit jak na sídlišti budu dobíjet akumulátor. Při koupi jsem byl ujištěn, žo toto vozítko je pro mně šité na míru. Ale co mi z toho, když po třech dnech nenastartuji. Nemáte někdo podobnou zkušenost?
  5. Dobrý den momentálně řeším ten samý problém teplota výfukových plynů - 32 st, auto škube při přidání plynu a nikdo neví co to může být ani ve Škodovce, tam mi řekli že si mám koupit nové auto. Prosím o radu zda se podařilo tento problém vyřešit, jsem z toho už zoufalý přikládám svůj e-mail kalimero15@seznam.cz
  6. Dobrý den mám ten samý problém tak se chci zeptat jestli jste problém vyřešil

  7. dobrý den byl jsem dlouhodobě mimo tak jsem nemohl odpovědět, co se týče mého problému se servem tak stačilo vytáhnout snímač natočení volantu a bylo to jasné byl celý mokrý. Po vysušení a utěsnění silikonem při zpětné montáži začal normálně fungovat. Chtěl bych jen poradit , že než s touto závadou zajedete do servisu kde se tím zabývat nebudou a hned snímač vymění za nekřesťanské peníze zkuste tuto variantu. Problém je jen v tom , že musíte sundat plastový podběh levého kola a přední nárazník jinak se k tomu nedostanete nebo jo ale je to jednosušší demontovat.
  8. dolil jsem 0,6 dcl oleje do serva na max. měrky a svítí pořád, náhodně jsem potkal chlápka, který měl ten samý problém a stačilo mu očistit kontakty na čidle serva ale problém je v tom, že není jednoduché se k tomu dostat tak až se mi to podaří dám vědět
  9. mám 1,4, 50 kw,r.v2000 a ta nádobka je přímo pod aku a nádobkou ostřikovače nedá se tam strčit ani dětská ruka, ale usuzuji, že hladina kapaliny je hlídaná pouze ryskou na měrce a ne elektronicky
  10. Je tady hodně psáno o problémech serva ale ten můj jsem nenašel, Prosím o radu čím by to mohlo být asi tak dva až tři krát týdně a to jezdím každý den se mi při prvním startu rozsvítí kontrolka serva a toto nefunguje po vypnutí motoru a opětovném nastartování problém zmizí. Pohledem jsem zkontroloval manžety a ty jsou suché odhaduji problém na kontaktu snímače serva nebo málo kapliny v nádobce jestli tam je hlídač hladiny. K tomu abych se podíval do nádobky je nutná dmontáž baterie a vzduchového filtru včetně plastů a teď časově nestíhám odjíždím za tmy a opět za tmy přijíždím, děkuji za odpověď nebo názor.
  11. vyměnil jsem čidlo tlaku 145,- kč a je klid, když jsem se díval na to staré tak se olej tlačil kolem kontaktu až ke kabliku, jsem rád že to nebylo nic horšího.
  12. Auto je z předváděčky a nalévali tam polosyntetiku tak jsem to zachoval, zkusím to čidlo pak dam vědět jak to dopadlo.zatím dík
  13. olej je OK, problém je v tom, že to dělá jen při zahřátém motorou a nedělá to pořád, uvažoval jsem o čerpadle ale to kdyby nejelo tak by to svítilo pořád, v diskusi Motor str. 17 jsem ten problem našel u "tomass" ale už tam není čím to měl způsobené
  14. Fabia 1,4 Mpi, 60000km, r.v. 2000,po výměně motorového oleje a ujetí cca 50 km se mi v různých časových intervalech rozsvěcuje kontrolka mazání s akustickým signálem, někdy zhasne hned jindy drží déle, kontrolou otevření víčka dolévání oleje tento stříká takže tam tlak je může to být pouze čidlo tlaku?
×
×
  • Vytvořit nový...