Jump to content

zwan

Uživatel
  • Content Count

    358
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

34 Excellent

About zwan

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To je videt majster ! Vidim ze jsi vyndal ten panel kde se otvira kapota, ziska se tim nejake misto navic? Kedy otvoris pobocku v CR ?? Pripadne montazni jizdu po CR :D.
  2. Ono to možná bude tím že poškrábané auto se na plechových dílech rovná rezavejici auto..
  3. Zkusit zvednout to na 12.5 ?? Někde sem četl že zabralo až tohle..
  4. Tak mám za sebou neuspěšny pokus o montáž. Kabel k senzoru se mi podařilo protáhnout palubkou bez nutnosti demontovat rádio. C konektor bcm ještě šel. Ale A konektor jsem vzdal. Netvrdím že to nejde ale není tam ani vůbec místo. Kdyby byl zájem nabízím "instalační sadu". Spínač + senzenzor + kabeláž.
  5. Toho samého na horní hraně světel jsem si všimnul u F3, projdi se po parkovišti a uvidíš že je to běžné....... Mezeru mezi blatníkem a kapotou srovnáš gumovými dorazy tak že ho více/méně zašroubuješ. Také jsem řešil u F3 a opět procházka po parkovišti ukázala že to není neobvyklé. U levného auta to asi nikdo resit nebude. Příp máš Pondělní / Páteční auto :D.
  6. zwan

    Zásterky

    Tyjo já ho někde Stratil na zadku tak jsem to nahradil stahovací páskou kterou jsem tou dírou prostrcil. Nenapadlo mě že se dá koupit...
  7. Tak aspoň teoreticky není to fotoodpor ale fototranzistor a musí být pod napětím. To je jediné co mně napadá...
  8. @wirer Prosím pokud máš ještě senzor můžes mi ověřit jeho funkci. Čekal jsem že odpor se bude měnit s osvetlením ale mám ho pořád stejný 56 kOhmů. Mám orignál nový z AS s A na konci. Díky
  9. Koukal jsem do DP pro F3 tak předpokládám že to tam bude stejné. Je tam postup jak na to. Dále asi nemá cenu diskutovat...
  10. Aby bylo možné použít auto jako firemní tak je spousta věcí doživotních nebo intervalů hodně přetažených. Takže to nikdo neřeší. Asi tak.... A na závěr srovnávat HTP a TSI asi moc dobře nelze, tedy pod mně.
  11. zwan

    Zásterky

    Souhlas. Stačí se projet po dálnici za děště a rozpoutá z peklo a to vše proto že nesjou povinné a výrobce by to zruinovalo. To nemluvím o zadním nárazníku přímo za zadním kolem, mám ho celý otřískaný od kamínků. Máš li auto za své a na delší dobu jednoznačně ano...
  12. ad 1. Kliknul jsi na DOIT?? Měníš volatage limit ale stored vaule mas teplotu ?? To je nejake divne .. ad2. Nebude to ono ?
  13. zwan

    Chyba P0170

    Sondy netřeba hned měnit. Smazat chybu, projet motor ve vyšších otáčkách a potom občas to samé. Pokud jezdíš na spotřebu tak se na sondách uzazuje bordel který se nemá jat vypálit s jejího povrchu. Přesně to samé se mi stalo a poté už nikdy. Motor bky. PS koukni dráty k sondě chutnají zvířátkům....
  14. Ano ale jaké je přímo na svorkách baterky jsi ověřoval voltmetrem?
×
×
  • Create New...