Jump to content

milosba

Uživatel
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About milosba

  • Rank
    Nováček
  1. nazdar, na 90A/110A alternator ide 150A poistka a na 140A alternator ide 200A poistka SA1 umiestnenie v aute.....Udaje z ELZA WIN
  2. A co pomohlo to ? Si nič nenapísal. Mne to tečie asi kolo veka, tesnenie nove org dotiahnuté správne je možné že mám krivé veko?
  3. ja som si diely kupoval po castiach, kde na co som natrafil to som kupil ale vsetko org diely z wv koncernu , ziadne "oblbovaky" typu zazracna krabicka ci ine vyrobky. ked kupis nieco ine ako je org koncernovo odskusane musis vediet ze auto ti s tym nebude vediet komunikovat. treba si uvedomit ze toto nieje vymena autoradia zo swingu na bolero..... toto je pokrocily zasah do kabelaze auta a vsetky neoriginalne pouzite diely zvysuju pravdepodobnost chyb do buducnosti.
  4. milosba

    Alarm

    mam akurat rozobrany interier ak ta to este zajima mozem nafotit a poslat ako to robili mne (asi vo vyrobe ale to uz nezistim asi lebo octu nemam od nova) Len ked sa na to tak pozeram jakym sposobom to pospajali tak z casu na cas sa zastavim a rozmyslam nad tym ci to nerobil kuchar casnik zo specialnej OSOBITNEJ ucnovky...
  5. milosba

    HHC a TPM

    prosim ta a kde najdem poziciu 4 , mam rozobrane auto uz vcelku dost ale nejak som sa k nej nedopatral , viem ze je to spinane plus zo spinacej skrine "niekde za poistkou" postacila by fotecka hoci nerozobraneho interieru len aby som vedel ze kam mam ist dik
  6. ahoj, poslal ti niekto tie schemy? mam nakupeny material a idem sa do toho tento tyzden pustit aj ja. Ked si to robil mozes mi poslat aj dake foto z prestavby, hlavne kade a ako pretiahnut kable z exterieru (motorovy priestor) do interieru a do ktorych svorkovnic ich mam pozapajat. Ja schemy mam nastudovat ich idem zajtra ale vzdy je lepsie ked mam radu od niekoho kto to uz robil predomnou. D
  7. Zdarec. Vidim, ze tu je podobný problem ako mam ja. Po vymene vsetkych brzdnych dosticiek na mojej oct II rv. 2005 1,9 TDI (77KW) mi pada brzda. Menil som si ich sam a samozrejme som neodsal brzdovu kvapalinu takze mi vytiekla vrchom, ked som to zistil dal som ju do normalu... Teraz ked som uz siel na skusobnu jazdu pri brzdeni ma taha na jednu stranu (pravu) a ked sliapnem na mieste na brzdu tak pomaly ide az na podlahu. Na palubnom pc mi hlási opotrebenie dosticiek. Pozrel som ci mi netecie daky valcek na jednotlivych kolesach aj ci sa mi to dako nezavzdusnilo nic som nenasiel. Tiez hlavny valec vyzera byt ok. kvapalina sa mi netrati. Na diagnostiku idem zajtra tak napisem prípadne viac po nej. Zatim by som uvital vase poznatky hlavne konstruktivne napr. od mr. Cosby-ho a pod. dik
  8. Nazdárek. Mám ten istý problém. Ja som: doplnil chladiacu zmes, urobil diagnostiku, odskúšal funkčnosť dochladzovacieho vetráku a zatím nič. Chladí keď sa jej chce. Uvažujem nad vadním kompresorom....no zatím nebol čas sa do toho pustiť. Ak niekto niečo máte dajte to sem. Dík Mám klimatronic s 1,9 TDI (rv-05)
  9. nazdar, chcel by som sa spytat k foot osvetleniu ktore si perfektne opisal: v teme som nasiel ze aj kvaki to ma na svojom scoute a ze ho to vyslo viacej ako teba. Cim to je ?pouzil lepsie materialy? a este ci sa to da spravit ako u passta cc ze po nastupeni sa to stmavi a nie vypne (ked som spravne pochopil) dik za odpoved.
×
×
  • Create New...