Přejít na obsah

mvolesko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 045 zobrazení profilu

Oznámení mvolesko

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. nejdrazsi tady u ty upravy bylo turbo, jinak na dilech + soft by to vyslo cca 50kc
  2. dulezita je spolehlivost, jezdi stim jeho mama do prace , a on stim jezdi na srazy treba do slusovic coz ma cca 2x400km a tak a jeste taha obcas lupo
  3. ma to jednotku prepinatelnou s dve mapama motoru, jedna je 319k a druha 225k, vetsinou to jezdi na 225k ta nehuli temer vubec, ono ani na tech 319koni to na vyssi kvalty nehuli, ale ma to velky turbo a to je na sprintech potreba nafoukout co nejdriv tak je potreba dost nafty, jak se nafoukne uz je to snesitelny tady kdyz to melo jeste cca 230koni name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350" />tady uz pres 300 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350" />
  4. dneska sme konecne odmerili kamosovu oktavku, docela sme se nani vyradili , zvenku vypada jako seriovka pri otevreni motoru taky ale jede docela pekne sprint na 402metru za 13.0 pristi rok snad pod puvodne 100konovka, ted jsou tam pisty a blok ASZ, turbo od andreho, trysky firad HF, IC celohlinik stredi velikost odmerenej vykon na brzde 319koni a 533Nm http://www.mvolesko.cz/OI319k.pdf pri praci pri sprintu
  5. mvolesko

    Chip 1.8T

    jakou mas prestavu ?? motor seriovy nebo jsou tam jiny komponenty ?
  6. prosimte zkus se nadtim zamyslet, mi budeme demontovat celi den brzdu abysme ji postavili o 20km dal a druhej den naopak ? neni lepsi nas rovnou navstivit v praze ?
  7. zkusil bych www.mereni-vykonu.cz cena je 1000 mame dost grafu uz takze neni problem vas grafy vykonu a Nm porovnat s jinymi auty atd. ted jedeme s brzdou do vyskova na tunning sraz pokud prijede skupina aut 3 a vic na brzdeni najendou je cena 800
  8. to je jasny ze si em dojizdel protoze v pulce letiste uz sem tocil 6st pres 4000, navic 4x4 hrozne ve vysokejch rychlostech ubira na vykonu, kdysi sem chipoval 1.8T 150k ve 4x4 a jelo to jak 1.6i , po chipu se to znacne zlepsilo
  9. mvolesko

    CIMBU MOTORSPORT

    jester: uz by to bylo zahodno v seriovym stavu zatim zklamani oboje ORSII, kdyz tak vybiram svoej dalsi auto nevim co dal aby to byl koncern a trochu to fungovalo, ale ORSII v mem vyberu stejne nebude tak ani tak chci haldex nebo jiny 4x4, takova S3 asi neni ale spatna ale moznost srovnani zatim nebylo to kdyby prijelo do mimone tak bych se taky stavil Miki RS: kafe tam mame taky , dokonce premium kvality , mame tam i koutek pro zakazniky kde si muzou sedet na pohovce cist casopisy a nebo treba hrat hry na PS3
  10. mvolesko

    CIMBU MOTORSPORT

    kdyz bude cas tak bych se stavil sice to mam 260 tam a zpet ale to se da, ale je to trochu nuda na sprintech mi jeste zadny RS neujelo ani OI ani OII, tak jestli to am vubec cenu spis se stavte na brzde
  11. mvolesko

    CIMBU MOTORSPORT

    jj cena 800Kc je asi minimalne unosna z provoznich nakladu, jinak hromadny mereni neni spatnej napad ale nevim jestli budete mit cas a chut na sebe cekat prece jenom ukurtovat auto poradne nakou dobu trva, auta s vykonem pres 250 koni muzou dosahovat na brzde i 280kmh tacho, takze se vse musi delat poradne a s jistotou
  12. mvolesko

    CIMBU MOTORSPORT

    Presnost brzdy zalezi na hodne vecech asi nejvetsi vliv nato ma obsluha, vykon merime v konich a na setiny Od doby co mame brzdu jsem uz nabrzdil hodne aut, a co se seriovek tyce vzdy to odpovida +- vykonu co udava vyrobce FOCUS TDDI udavano vyrobcem 90 namereno 88 Felicia 1.3i udavano vyrobcem, 68 namereno 67,5 Octavia II TDI udavano vyrobcem 105 namereno 116 po cipu 153 IBIZA 1.8T udavano vyrobcem 156 po cipu nemereno 178 mercedes C220cdi udavano vyrobcem 147 namereno 147 s powerboxem nemereno 167 udaje sypu z hlavy tak mozna sem se nekde trochu sek a na desetiny si to nepamatuju na vykon ma vliv i atmosferickej tlak (ten snimame cidlem a automaticky vykon podle toho prepocitavame), teplota okoli ma vliv hlavne na turbo motory, jinak pred autem mame vetrak s ucinosti 20000M3 za h takze chlazeni dostatecne kdo by se chtel objednat na mereni at mi cikne 608964329 vic na nasem webu
×
×
  • Vytvořit nový...