Jump to content

Luďa

Moderátor
  • Content Count

    4,731
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Luďa last won the day on June 7 2012

Luďa had the most liked content!

Community Reputation

159 Excellent

About Luďa

  • Rank
    Veterán
  • Birthday 12/21/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    418185494

Recent Profile Visitors

6,238 profile views
  1. Jj máš pravdu. Ale stačí shodit rezervu a nářadí z kufru a hned je auto lehčí. A nevozit auto s plnou nádrží. A pokud provozní u auta je 1515 tak to je s řidičem.
  2. Pokud máš na kouli 2000 kg, tak můžeš táhnout 2000kg. Pro kouli se bere okamžitá hmotnost kolik to váží. I kdybys měl vozejk s celkovou hmotností 3500 kg, tak ho za auto dát můžeš, ale nesmí bejt naloženej do plna. Např. já mám vozejk celková 3500 kg, pohotovostní (váha prázdnými vozejku) 1460 kg, užitečná ( náklad) 2040 kg. Takže kdybys do něj naložil 540 kg tak ho můžeš zapřáhnout, ale když na něj naložíš 541kg , tak už ne. Takže oktu s pohotovostní hmotností 1515 kg + 500 kg podvalník, tak je2015 kg. Papírově to nevyjde, ale je to ok. Bo do pohotovostní hmotnosti okty se počítá palivo + řidič (75kg) kterej tam nebude.
  3. DeLuky chyba Airbagu se dá vymazat jen diagnostikou. Pokud bys neodpojil konektor při zapnutým klíčku nebo nezapnul klíček při odpojeným konektoru bylo by vše OK. Jen bejt tebou bych nechal vyměnit zámek pásu a zkontrolovat kabeláž. Gilotina Ostrá Tvoje řešení je fakt jednoduchý, ale má 2 chybky. 1. Pokud zastrčí přezku do zámku, tak jak zacvakne pás? Nebo bude jezdit bez pásu? 2. Pokud je vychozenej zámek tak přezka v něm bude hrkat taky a signalizace bude stejně blikat.
  4. Tydle vyvažovačky má i síť BestDrive. Ta vyvažovačky je spešl v tom, že má přítlak, kterej tlačí váhou 80 kg na pneumatiku jako by měla po silnici. Prostě se ti sešel "šev" pneumatiky a "šev" disku. Někdy stačí pneumatiku votočit vo čtvrt votáčky, jindy musíš proházet pneu na šiškách.
  5. Kluci dobrý rady, ale pokud chce Vojtapablo vyzkoušet v bezpečí okruhu jak se chová auto ve vyšších rychlostech, tak mu Závodní pneu nebo půjčený auto nepomůžou. A furt lepší, když limit auta zkusí na okruhu než v provozu na silnici. Lepší než volný ježdění na vokruhu pokud nemáš zkušenost, je škola smyku, gde ti vysvětlí co a jak a poradí ti i s jízdou ve vyšších rychlostech a pak si to zkusíš v praxi. https://www.polygonbrno.cz/skolasmyku/advanced/
  6. Pokud bude hlava dobře udělaná a montáž taky tak by problémy bejt neměly. Sice mám 1.4 MPi, ale mám dělaný těsnění a broušenou hlavu a ok. Je otázka jestli těsnění a špatná "dosedací" plocha nebo je puklina v hlavě nebo je utopená vložka. Ale to bez kuchnutí a tlakový zkoušky hlavy nezjistíš.
  7. Projeď vyvěšený témata v týdle sekci. Jedno z nich je i rozcestník, terý tě odkáže dál
  8. A když ti řekli, že ti z baterie de málo šťávy zjišťovali proč? Nebo jen vyměnili baterku a čau? Může to bejt víc věcí. Buď ti baterku něco vybíjí - chce měřit proč. Nebo můžeš mít špatnou kabeláž - chce měřit gde. Může bejt i špatnej startér.
  9. Ale techničák ti neřeší použití řetězů ,od jen pneu a disků. Stejně tak máš v techničáku maximální rychlost, ale její omezení na silnici určuje jinej předpis. Stejně tak je to s návodem.
  10. Je to oboje. Měl sem to taky. Sice na FI, ale ten krycí plast degraduje a pak je mlýčnej nebo kalném. A výbojka taky není věčná.
  11. Kupodivu je. Už jen když se podíváš na strop, tak zjistíš, že dlouhá fabia má delší strop než krátká. Přední dveře a sedačky sou stejný a můžeš prohazovat jak chceš. Zadky sou jiný. Ale pokud se nepletu po menší úpravě kombíkový obložení dveří do krátký šlo. Když přijedeš tudle sekci, tak na to bylo i téma. Nejsi první koho to napadlo.
  12. A není to horní uložení tlumičů? Nepřeskakuje ti pružina?
  13. Solidní sbírka známek. Se divím, že ho eště Poldi neslovili a nemusel to strhat
  14. Tak tak, navigace je fajn, ale občas solidně blbne, takže trasa vytištěná na papíře nezabere moc místa, ale pomůže. Stačí jen styl Praha-D1-Brno-D2- Bratislava.. Ofocený doklady pro případ ztráty by měla samozřejmost. Rezerva, když trefíš ráfek, je taky fajn, ale nezapomenout na hever a klíč na kola. A taky rezervní klíček se občas hodí.
  15. Přesně tak, když necháš auto na přímým slunci, tak kam se hrabe vyhřívání. Při lepení je důležitý nespěchat. Pořádně očistit lepenou plochu, nelepit v mrazu (snad teď nehrozí) ale ani ve vedrech. A hlavně nechat pořádně zaschnout. A ne hned po nalepení vyrazit na projížďku po dálnici nebo kartáčový myčky..
×
×
  • Create New...