Přejít na obsah

michalkot

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení michalkot

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Kamarád 2.0TTDI PD z r. 2005 má a jediné co dělal, že repasoval vstřiky. Jinak mu to tiká jako hodinky. Akorát ten nájezd mi příjde dost divný. Asi světlá vyjímka :-)
  2. Jednu jsem 112Kw jsem na Sauto viděl... ale nevěděl jsem že byly jen pro rusko. Jezdím průmyslovou z Čakovic do Hostivaře. Takže pár světel tam je. Se svojí starou 1.8T to jezdím mezi 8,5 a 10,5 podle provozu. Nevím o kolik by byla 1.4TSI slabší a úspornější v reálu. Prý když v ní sedí 3 lidé, tak je líná a ještě žere víc než ta 1.8, ale nemohu soudit
  3. Tak to asi na konec vidím na 1.8TSI kód BZB nebo CDAB. Dle všeho nejmenší zlo. Pak si ještě koupím nějaký růženec a budu se sním každý večer modlit, aby se to nevysypalo
  4. Co čekám? :-D Svojí aktuální Octavii jsem koupil před 5 lety jako 7 let staré auto (najeto 105tkm) a za těch 5 let a 70000km jsem dělal běžný servis a vyměnil startér a vloni spojku (zásluhou stylu používání mojí drahou polovočkou). Před tím jsem měl fabii 1.9TDI kterou jsem kupoval jako 4 roky staré auto s prý 115tkm a do té jsem za 4 roky a 80000km najetých kromě rozvodů a oleje vyměnil jen silentblok motoru za 2500,- Tak něco takového bych čekal i teď :-)
  5. Motor je nesmrtelnej, ale zbytek auta ne. Za chvíli už bude potřeba vyměnit uplně všechno, včetně zámku, páček na blinkry, tlumiče, rozvody mě čekají, a tak dál... než cpát desetitisíce do 12 let starého vozu, tak raději obměnit.
  6. Co potom ale dělat když je rozpočet omezen a už těch 250 dost. Se svojí 12 let starou octavií nemohu jezdit do smrti a přece jen už bych chtěl něco modernějšího. Nejčastěji asi budou jízdy do 18km spíše město a potom nepravidelně víkendově dálniční výlety 100km + Přemýšlel jsem i o 1.4TSI, ale to bude asi to samé a ze své staré 1.8T jsem zvyklý na pružnost, nerad bych z toho slevoval. Dnes jsem objížděl pár bazarů v Praze a všechny auta mají dost velké nájezdy. 3 roky starý TSI model bez problému skoro 200tkm
  7. Ahoj Všem, Chci vyměnit svojí starou Octavii 1.8T za novější. Mam neustále dilema, zda zvolit 1.8TSI nebo 2.0TDI-CR (slabší nechci) /investice kolem 250 000 Kč. Ročně najedu cca 15 000km, takže u nafty bych ušetřil kolem 13 000,- ročně za palivo. Také pořizovací cena dieselu na bazaru je nižší než u benzínu. Byť osobně je mi příjemnější benzín, z finančního hlediska je nafta jasná volba. Pár lidí mě odrazuje, že nafta bude mít drahý servis, že odejde předražený filtr pevných částic, vstřiky s palivem v ČR nevydrží a tak dále. Takže abych pak zase nebyl naopak v mínusu za drahé opravy. Auto plánuji provozovat 5 let. U benzínu zase prý skáčou řetězy a všechny ojetiny v mé cenové relaci mají najeto kolem 170 000km. Vydrží nové TSI nájezd do 250t až 270t km? Budu vděčný za každý názor...
  8. No když jsem do vyhledávače zadal RNS300 tak mi toho zrovna moc nevyjelo.
  9. Máme Octavii II r.v. 2008 s navigací RNS300. Nevíte někdo kde se pro to dají sehnat CD s navigací ? Nepomohla nám ani technická podpora škoda auto, že prý již tento model nepodporují. Jsou třeba kompatibilní z jiných navigací ? DX, Columbus, Nexus ... Prosím o radu. Díky
  10. Ahoj Mam octavii 1.8T 20V r. 2003 a pokud stojím s nastartovaným autem tak začnou do interieru (pravděpodobně skrz ventilaci) unikat výpary. Při jízdě je vše OK. V servisu vyměnili děravý vlnovec, ale problém stále přetrvává. Celé už to kontrolovali, ale nemůžou nic najít. Nestalo se Vám něco podobného, nebo nemáte nějaký tip čím by to mohlo být, než nechám rozebrat célé auto na šroubek?
  11. Záleží na tom, co od vozu čekáš. Já osobně mam 1.9TDI. Kromě RS nabízí nejlepší pružnost a celkem obstojně se s tím dá předjíždět i ve vyšších rychlostech. Velkou nevýhodou je dost nekultivovaný běch systému čerpadlo-tryska (prostě to řve jako traktor) a vyšší servisní náklady. Mam najeto 155000 a běží perfektně a bez závad. Pokud by však odešlo turbo nebo třeba vstřiky, tak jsou to opravy za těžké deseti-tisíce. Předepsaný olej taky není nejlevnější. Co bych nekoupil je 1.2HTP - motor je sice na svou velikost pružný, ale při zatížení slabý a bez dechu. Navíc se tyto motory prý snadno potkávají. Motor 1.4 16V 74kW - není 100koní jako 100koní. Tohle auto se musí vytáčet, a od udávaného výkonu bych čekal víc. Motor 1.4 16V 55kW - je podle mě nejrozumější volba. Dá se mezi nimi vybírat, má dobrou spotřebu a pokud vystačí výkon, tak je to to pravé pro většinu uživatelů Škoda jen že ve fabii nebyl 1.6 SR 75kW nebo 1.9TDI 81kW z Octavie
  12. Asi trochu blbá otázka: co znamená AGU
  13. Do RS se mi nechce. Mám představu o klasické seriovce bez tuningu. 4x4 bude mít asi horší akceleraci a možná vyšší spotřebu. I když v zimě je to určitě k nezaplacení.
  14. Díky za vyčerpávající info....hodně se na to auto těším
  15. Ahoj všem Chci si koupit Octavii 1.8T 20V 110kW. Sháním něco do 240 000,- takže r.v.2002/2003. Hodně lidí mě odrazovalo, že u ojetin jsou pryč turba a že to má šílenou spotřebu. Já si myslím že i se svižnou jízdou se do 10 litrů vejdu. Mohli by jste mi o tomto motoru něco říct. Je náročný na údržbu, nebo nějak zvlášť poruchový? Máte nějakou radu na co si při koupi dát pozor?
×
×
  • Vytvořit nový...